E3 2018: Narratív sandbox játék lesz a Dying Light 2

  • Írta: zoenn
  • 2018. június 13.
  • Hír
Még nagyobb bejárható terep, még erősebb sztori, komoly döntések - valahogy így jellemezhetnénk a Techland nyitott világú zombis játékának folytatását. A fejlesztők most számos érdekességet árultak el róla.

A Microsoftnál bemutatkozott Dying Light 2-t olyan új irányokba viszi el a Techland, amire korábban még nem volt példa a csapatnál. Hiába van sandbox játékkal dolgunk, a narratívának kulcsszerep jut, a játékosok döntései állandóan alakítják a körülöttük lévő világot. Mindezt megfejelték még egy réteg szabadsággal.

A sztori 15 évvel később játszódik az első rész történései után. Egy modern "sötét kor" köszöntött a világra, az emberiség java része megsemmisült a fertőzöttekkel vívott csatában. A néhány túlélő frakciókba verődött, elkeseredetten azért küzdenek egymással, hogy a város megmaradt területeit a magukénak tudják.

Hogy hogyan lépsz kapcsolatba ezekkel a frakciókkal, csak rajtad áll. Ha úgy döntesz, viszonyulhatsz az egyik csoporthoz ellenségesen is, vagy segítheted őket. Mindennek hosszú távú fizikai hatásai lesznek a világra. A túl sok vérontás után ne lepődj meg, hogy még siralmasabbá, romosabbá válik az adott kerület.

És persze úton-útfélen ott vannak a zombihordák, amikkel folyamatosan összetűzésbe kerülsz, vagy csak egyszerűen lefuthatod őket. Éjjelente a durvább példányok is előbújnak - pont, mint az első részben. A vezető designer, Tymon Smektala szerint a Dying Light 2 a választási lehetőségekről szól, nem egy üres nyitott világú cím lesz, ahol küldetéseket teljesítünk, craftolunk és ennyi. Komoly erkölcsi és etikai kérdések vetődnek fel majd benned. Ez egybevág a Microsoft konferenciáján feltűnt Chris Avellone nyilatkozatával. A veterán úriember narratív rendezőként dolgozik a szerteágazó sztorin.

Az már szinte mellékes is, hogy a bejárható terület négyszer nagyobb az első rész városánál. A parkour itt is nagy szerepet játszik a területek leküzdésében és az életben maradásban.

A Dying Light 2 jövőre érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

Modern Android-fejlesztői képzés indul - végre Kotlin-alapokon
A Java múlté, az Android elsődleges nyelve immár hivatalosan is a Kotlin. A HWSW új online képzésével egyszerre ismerheted meg a Kotlin nyelvet és az androidos mobilfejlesztést.
6.
shatterhand
#1: Gta ku.aunalmas. Jo a varos,jo a palya,jok a jarmuvek,sztori nezopont kerdese,de a tobbi...
5.
friiboy
#2: Le van árazva most is a kiegjével együtt. Érdemes végigtolni.
4.
grindcore
Nekem nem annyira tetszik az a megkozelites, hogy van a sok ember, bandak, stb ja es persze a zombik...kicsit a Last of Us 2 trailereken is ez erzodik. Egymast basztato emberek, ja esetleg neha egy zombi, de inkabb az emberi kapcsolatok...
3.
McDuff
Ez is egyike a levárósabb zombis játékoknak az E3-ról...persze csak a Resi 2 remaster után :)
2.
markoci555
szeretem az olyasmit amikor egy játékban van 2-3 frakció, és újrajátszhatod a másikban, nyári steam vásáron szerintem végre beszerzem az első részt (azt hiszem most volt leárazva amiről lecsúsztam, szóval lehet nem is lesz megint ilyen hamar :/ )
1.
GAMEROD
Jók lennének a nyílt világú játékok ha lenne hangulata a bazi nagy terepnek, és ki lennének rendesen dolgozva, de a legtöbben csak az erőltetettséget meg a sivárságot látom, ahol már unalomba fullad eljutni A pontból B pontba. Csak a GTA meg a Skyrim tudta úgy megoldani a dolgot hogy valamilyen szinten szórakoztató a nagy térkép ahol be lehet térni kidolgozottabb helyekre is.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...