Battlefield V - a sugár nyomában

  • Írta: sirdani
  • 2018. augusztus 27.
  • Videó
Link másolása
Egyelőre még távolinak tűnik a stabil 60 fps a valós idejű sugárkövetés mellett - erről árulkodik egy új videó -, ám a DICE-nak még van ideje befoltozni a hibákat megjelenésig. Reméljük, egy tökéletesen polírozott játékot kapunk októberben!

Egy olyan 16 perces játékmeneti videó került fel a YouTube-ra, mely nemcsak azért érdekes, mert először láthatjuk végre a Rotterdam pályát teljes pompájában, hanem azért is, mert a videó teljes hossza alatt végig be van kapcsolva a real-time ray tracing funkció is, mellyel a fejlesztők szerint teljesen új szintre lép a játék látványvilága.

Persze van benne némi igazság, a kirakatokon és az utcák tócsáin a tükörképek döbbenetesen jól néznek ki, ám mellette azért több apró részletre is figyelmesek lehetünk, melyek némileg rontják az összhatást.

Ilyenek például a komolyabb akadozások, illetve az, hogy ugyan a játék során egy NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti-t használtak, mégsem voltak képesek folyamatosan tartani 1080p mellett a megcélzott 60 fps-t, melyet egyébként azonos géppel a maximális beállítások mellett a DICE is megígért.

Persze nem hivatalos játékmeneti videóról beszélünk, illetve az október 19-i megjelenés is még távol van, de azért jó lenne, ha nem csak egyetlen videokártyával lehetne zökkenőmentesen játszani a legújabb grafikai effektek alkalmazása mellett.

3.
3.
Kaslerka
#1: Nem mozog az gyerekcipőben, a technológia megvan, csak sajnos be kell tartani a sorrendet... Majd 1-2 év múlva hajlandók lesznek kiadni azt a kártyát is, de előbb vegyék a népek ezt a szériát.
1.
1.
ollie92
Azert az a 70-80 FPS RTX 2080Ti-vel 1080p-ben elég gagyi, látni, hogy ez még csak gyerekcipőben topog.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...