Digitálisan is jól fogyott az új Assassin's Creed

  • Írta: zoenn
  • 2018. október 31.
  • Biznisz
A Ubisoft legfrissebb pénzügyi jelentéséből kiderült, hogy az Assassin’s Creed: Odyssey eladott kópiáinak csaknem fele digitális verzió. Emellett szépen növekedtek a bevételek tavalyhoz képest.

A szeptember 30-án véget ért negyedévben a Ubisoft nettó bevétele 367 millió euróra rúgott, ami 38 százalékkal több a tavalyi év hasonló időszakához képest. A digitális eladások 51,5 százalékkal nőttek 2017-hez képest.

Erre kiváló példa az Assassin’s Creed: Odyssey, hiszen nagy volt a kereslet a játék digitális verziója iránt. Már majdnem annyi fogyott belőle, mint a dobozos változatból - az összes eladás 45 százaléka származik digitális forrásokból -, 10 százalékkal sikerült felülmúlni az Origins tavalyi teljesítményét.

A Rainbow Six: Siege már 40 millió regisztrált felhasználót tudhat magáénak, míg a For Honor 15 millió játékost szólított meg.

Érdekesség, hogy a jövőben a Ubisoft rágyúr a filmadaptációkra. Már készül a Child of Light-sorozat forgatókönyve a Women’s Film and Television Fellowshippel közösen. A Werewolves Within élőszereplős verziója viszont kapásból a mozikban fog kikötni.

8.
KopyAti
*nem védekezés, hanem hárítás.
7.
KopyAti
Hú de jó sokáig el leszek vele akkor. Még csak most kezdtem. Egyúttal egy kérdés:
A harcban állandóan használni célszerű a védekezés, illetve a kitérést? Valahogy egy picit más a harc.
6.
Blueberry
Tényleg nagyon jó játék,de olyanokat vállal mint semmi,sima ps4-on konktétan 0ra esett az fps (gondolom az volt) forgott a kamera,közben minden megfagyott
5.
FrankBlack
#3: 62 óra, 50-es szint (max) de a teljes „előrehaladás” csak 38%, és még a fele térképet fel sem fedeztem. Mondjuk én nem kicsit leálltam azzal szórakozni, hogy a körzetekben minden location legyen completed, aztán message board-ról csináltam a küldetéseket, meg zsoldosokkal harcoltam. Egyrészt farmolás, de amúgy meg nagyon éveztem is, viszont ezért a sztori szálat még régebben valahol félbe is hagytam.
4.
NemecsekErno
#3: Ah, akkor rossz hirem van. Én kb. 60 óránál tartok és kb. a térkép felét fedeztem fel eddig 40-es szinten. Ha jól tudom 50-ig megy fel max.

Viszont nekem is párszor már beállt P4Pro-n 1-2 percre is ugyanúgy.
Boldog vagyok a tudattól, hogy akkor ezek szerint nem a gépemmel van a baj. Viszont botrányos, hogy nem foglalkoznak a javitásával.
3.
Darksiders84
Ps4 Pron kétszer úgy belasult hosszú másodpercekre hogy nem is emlékszem mikor láttam ilyet azt hittem már lefagy de nem amúgy nagyon elvagyok vele 30 óra 22-es szint és még nem látom a végét. Végig vitte már valaki hány óra alatt?
2.
FrankBlack
#1: +1 Ez engem is rohadtul bosszantott. Én úgy oldottam meg, hogy fix 45 fps-re lőttem be a játékot. De a stuttering, és a tearing elkerülése miatt nem a játékon belüli fps limitert és vsync-et használtam, hanem NV control panel vsync on, RTSS frame limiter 45, igy stabilan tartja mindenhol a framerate-et, és a cpu sem pörög 90-100%-on folyton.
1.
Örülök neki, hogy jók a bevételek, de akkor is jobban lehetne optimalizáltni a játékot, mert ide-oda ugrál az FPS szám. Meg ne legyen már 100%-os proci kihasználtság, röhej. Csináljanak 1 jó védelmet, de ne 4-5 legyen benne.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...