Mortal Kombat 11 - búcsú a 30 fps-től

  • Írta: sirdani
  • 2019. május 20.
  • Letöltés
Link másolása
Vadonatúj frissítést kapott a NetherRealm Studios brutális alkotása, melyből kiderült, hogy a fejlesztők jelenleg is azon dolgoznak, hogy a játék minden része képes legyen stabilan tartani a másodpercenkénti 60-as képkocka-számot.

Ugyan a játék nagyját PC-n lehetőségünk volt már eddig is 60 fps társaságában futtatni, ám egyes részletek le voltak korlátozva 30 fps-re. Ilyenek például a kiközelített kivégző és fatal blows-animációk, illetve a Krypt mód. Az új frissítés leírása szerint azonban mindez hamarosan a múlté, a fejlesztők ugyanis folyamatosan azon munkálkodnak, hogy rövid időn belül az egész játékot 60 fps-sel élvezhessük. (Amíg pedig az megérkezik, marad a nemhivatalos mod.)

Az új frissítés mindezek mellett megnyitotta az Nvidia Highlights és az Nvidia Ansel funkciókat is, melyek segítségével megfelelő hardveres környezetben automatikusan felvételt készíthetünk a bunyók legizgalmasabb pillanatairól, illetve az akciót befagyasztva olyan szögekből is készíthetünk gameplay képeket, melyek más platformokon elérhetetlenek lennének.

A Mortal Kombat 11 jelenleg PC-n, PlayStation 4-en, Xbox One-on és Nintendo Switchen érhető el, a játékról írt tesztünket pedig az alábbi linken találhatjátok.

1.
1.
ribizly
Szerintem ezzel kicsit elkéstek. Nekem az MKX-ben ez az egyik legzavaróbb és nem vették ki. Az ilyen hülyeségek miatt veszítenek potenciális vásárlókat.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...