Ray tracing a GTA V-ben és a The Witcher 3-ban

  • Írta: sirdani
  • 2019. május 25.
  • Érdekesség
Az Nvidia kártyáinak legújabb generációjának a valós idejű sugárkövetés volt az egyik legfontosabb hívószava, melynek grafikai hatása pár videó erejéig most a GTA V-ben és a The Witcher 3-ban is megcsodálható.

Az utóbbi hónapokban nem csak az Nvidia RTX-kártyái miatt kapott nagy figyelmet a ray tracing, vagyis a valós idejű sugárkövetés, hanem azért is, mert a PlayStation 5 képességei közt már biztosan szerepelni fog ez az effekt. Az alábbiakban összegyűjtöttünk két videót, melyben lelkes moddereknek hála megnézhetjük, hogy milyen változásokat hozhat a játékok világába a sugárkövetés.

Az első videó során a Grand Theft Auto V kapja a főszerepet, melyben a sugárkövetés meglehetősen nagy változásokat hoz, főleg a fix fényforrással rendelkező beltéri jelenetekben.

A The Witcher 3 kapcsán a grafikáról pedig már eddig is csak ódákat lehetett zengeni, ám az effekt még erre is képes rátenni egy lapáttal.

7.
VerIstvan
Ez inkabb hdr mint raytacing.
Kilapul a konztaszt mikozben megmarad a feher es a fekete.
6.
shooter1234
#4: Növesztett egy második fejet. :)
5.
NemecsekErno
Pont ez jött át nekem is belőle.
Ha beállitom a kontrasztot, meg a fényerőt a monitoron, akkor nekem is egy 2080Ti-om van?
Mert kb. ennyit lehetett kivenni a videókból, de a parasztnak el kell adni valamivel a legújabb videókártyát.
4.
zoe9
0:22-nél mi történik a kép alján lévő csávóval??? :D Mindkét oldalon. Kicsit szétszórtnak tűnik.
3.
rgerg
#1: (alacsonyabb kontraszt)
2.
Ooorky
Kb. olyanok ezek a videók, mint az iPhone reklámok, szándékosan kifakítják az előző telefonnal készített fotókat, hogy jobban nézzen ki az új...
1.
kisbiflos
Nagyobb contrast = Ray Tracing? Nice.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...