Take-Two: jön a fotórealisztikus játékok kora?

  • Írta: sirdani
  • 2019. augusztus 14.
  • Hír
Link másolása
A GTA és a Red Dead Redemption mögött álló vállalat ügyvezető igazgatója szerint a next-gen konzolokkal tényleg olyan látványt alkothatnak a fejlesztők, ami vetekedni fog a valósággal.

Ugyan már egészen sok részletet tudunk arról, hogy nagyjából mire számíthatunk a következő Xbox és PlayStation hardverével kapcsolatban, a szoftveres oldalról viszont még meglehetősen kevés az információnk. Akadnak közösségi készítésű videók, amelyek megpróbálják belőni, hogy milyen lesz a valós idejű sugárkövetéssel kiegészített következő generációs konzolokon futtatott játékok grafikája, azonban hivatalos anyagoknak igencsak híján vagyunk.

Talán éppen ezért is tűnik izgalmasnak a Take-Two CEO-jának, Strauss Zelnicknek a legutóbbi nyilatkozata, aki feltehetőleg már látta, hogy mire képesek az új masinák, és egészen lelkes a jövőt illetően - olyannyira, hogy a fotórealisztikus játékok korszakát vizionálja a következő évek során.

„Az újgenerációs konzolok érkezése előtt állunk, és ez lehetővé teszi a számunkra, hogy olyan dolgokat hozzunk létre, melyeket korábban még nem tudtunk volna kreatívan megoldani, és ez nagyon izgalmas. Ahogyan már korábban is mondtam, el fogjuk érni azt a pontot, ahol már nem leszünk képesek megállapítani a különbséget aközött, amit számítógéppel csináltak és ami valódi.”

Persze Zelnick rögtön hozzátette, hogy a Take-Two nem kezdi el az összes játékával vadul üldözni a valósággal összekeverhető látványvilágot, néhány játékuk esetében - mint például a Borderlands -, a jövőben is ragaszkodni fognak a sajátos grafikai stílusukhoz. Ugyanakkor az olyan címek esetében, mint például az NBA 2K, tényleg izgalmasan hangzik, ha a TV-ben látott élő közvetítéssel összekeverhető látványt kapunk.

Egyébként már nem is kell olyan sokat várnunk ahhoz, hogy a saját szobánkban is beléphessünk majd a fotórealisztikus játékok korába, ugyanis a tervek szerint mind a PlayStation 4, mind pedig az Xbox One még 2020 során megkapja a maga utódját.

32.
32.
KopyAti
17.
17.
Sei89
Meg néhány játék esetén jó lenne ha a programozó megnézné a mellette ülő kollégát, hogyan is néz ki egy emberi lény :D
12.
12.
Sei89
A fotorealisztikus játékok úgynéznek ki számomra, mint a tech-demók. Inkább legyen 2D pixel art, meg akármilyen grafika, amíg a játékmenethez passzol a grafika nekem nem kell fotorealizmus. (úgy sem fogják tudni soha elérni)
11.
11.
sanyikatarzan
#10: Nem, mert én heteró vagyok..
10.
10.
kryszisz
#8: Mintha nem te böffentettél volna ide egy hsz-t csöcsökről...egy játékos oldalon. Érzed a hibát az egyenletben?
9.
9.
ollie92
Heh, én már annak is orulnék, ha a játékot befejeznék mikor kiadják.
7.
7.
kastorhun
Azért nagyon messze vagyunk mi még ettől, a Read Dead 2-vel könnyű példálózni, több mint 200 milliós költségek mellett nem nehéz azt a szintet elérni.
5.
5.
tyber16
gameplay>grafika inkább ebbe kéne az energiát ölniük a fotorealisztikusság helyett.
3.
3.
crytek
Biztos jön ...már majdnem elhittem...

Amikor még mindig ott tartunk ,hogy egy normális élsimítás nincs a játékokban
Amikor még mindig ott tartunk ,hogy a füvet nem tudják megoldani meg a növényzetet normálisan hogy pl az autó amit átmegy felette ne lógjon át a textúra egymásba
A fizikai részeket nem mondom hozzá amikor kb minden eltűnik a rombolások után (végül is ez is grafika mert a törmelék stb nem marad ott elpárolog)

Fotorelisztika apjuk valagát azt hagyjuk már...
1.
1.
sanyikatarzan
És a fotórealisztikus csöcsök kora. Alig várom. fapfap
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...