George Millernek is tetszik a Death Stranding

  • Írta: szlav
  • 2019. október 26.
  • Hír
A kritikusok és a bennfentesek kezében már megfordult a Death Stranding, így a játék eljuthatott a Mad Max-filmek rendezőjéhez is. George Miller elismerő szavakkal illette Kojima produkcióját.

Kevés akkora filmnerd létezik a videojátéktervezők körében, mint Hideo Kojima, így a Death Stranding atyja eksztatikus élményként élte meg a pillanatot, amikor a Mad Max-széria rendezője, George Miller elismerően beszélt a japán fejlesztő legújabb játékáról - legalábbis erről árulkodik az az emojizuhatag, amit Kojima eleresztett Twitteren.

Miller a remekül megkomponált, egyedi képi világa miatt dicsérte a Death Strandinget, de fejet hajtott az innovatív és sokszor provokatív motívumai előtt is. Kojima munkájában az igazán nagy filmművészek jegyeit látta meg, ennél nagyobb dicséretet pedig talán nem is kívánhatott volna a filmklasszikusokon nevelkedett játéktervező.

A Death Stranding november 8-án jelenik meg PlayStation 4-en.

51.
Nyarlako
#49: http://is2.4chan.org/v/1572264792295m.jpg
50.
A Pulyka
#49: 8 ev mulva bundle-ba mar nyomhatod is :)
49.
crytek
Csoda végre benyögték hivatalosan is hogy jön pc-re 2020 nyarán
48.
godach
#46: Ugye, hogy ugye :D
47.
Duken
#45: Zseniális a Rdr2 de a körülményes irányítás (vagy nevezem inkább botrányosnak?) miatt egyenlőre pihentettem. Szeretek a világában ami az egyik legkidolgozottabb w3 után császkálni, nézelődni lovagolni de meguntam hogy a játékmenetével mintha el akarnák venni az élvezeti faktort. Minden szarért köröznek benne, vicc az automata célzó rendszer annyira könnyű lesz tőle a game, nélküle meg lassú, nehézkes és élvezhetetlen. Sztori világ jobb a rdr2- ben de az mgs5 játékmenete, mechanikája szarrá alázza. Szóval lehet egy lapon említeni a kettőt.
46.
Duken
#40: Én letöltöttem és meg tudom erősíteni hogy az egyik leghangulatosabb ow játék. Lehet hogy valaki látatlanba fikázza hogy de hát kihalt az egész de csak azért mert nem játszott vele. Sivatag még nem volt ennyire gyönyörű és változatos játékban. Elképesztő erőteljes hangulata van, a gameplay pedig hozza a kötelezőt. Jobban visszaadja a Mad Max hangulatát mint a film. Nagyon alulértékelt játék pedig goty kategóriás!
45.
TolokocsisIsBack
A RDR2 összevetni a MGS5-el azt amúgy minimum egy pofonnal jutalmaznám. Jó a
MGS5 is, de azért na ! ;)
44.
godach
#43: Nekem mindegy, hogy hónapok vagy évek után fogod szidni magad, miért nem hallgattál rám hamarabb :D
43.
Yanez
#40: Pedig rálesek, de előtte is még van mivel kockulnom. :)
40.
godach
#38: Ejjj már megjelenéskor ajánlottam és akkor is azt mondtad, hogy rálesel.
Azóta tiszta idegrendszeres vagyok, hogy fog e tetszeni vagy sem xD
38.
Yanez
#37: Nekem is a listámon van. Épp pár napja töltöttem le a könyvtáramból.
37.
godach
#36: Na hát akkor ne gondolkozz. Kapd le és nézz bele, de ha rám hallgatsz adsz neki vagy 2-3 órát. Arkham féle bunyó és Flatout féle kocsis részek. Nincs sok fegyveres autóverseny, szóval szerintem ha kis húzásod van felé akkor az is tetszeni fog. Tuningolhatsz, gyenge de annál jobb RPG elemek vannak benne és csodás az egész világ.
Nem nagyon tudnék sivatagra szépet mondani, de amit az Avalance itt leművelt, az brutális.
Remélem tetszeni fog. Nekem mint ahogy mondtam, no1. Szerintem méltatlanul alulértékelt és elfelejtett program.

ui: Nem hiányzott Gibson sem és Hardy sem. Mint egy párhuzamos univerzum. Tökéletesen megmutatták, hogy lehet egy film alapján játékot készíteni és plusz pont hogy nem sztárokkal, hanem játékmenettel érték ezt el. Nekem itt még a gyűjtögetés is tetszett. Képeslapok, üzenetek. Mind érdekes volt. :D
36.
Kawada
#35: Végülis... Ott a ps plus címek között... :)
35.
godach
#34: Mad Max-et nem próbáltad véletlen?
Adj neki egy esélyt. Én szeretem amiket felsoroltál, de az MM az NO1 számomra :)
33.
Oldman
Ràadàsul a prològus utàn is van èlet a jàtèkban, hònapok òta màszkàlok ilyesformàn, ès bizony èlvezem. Ami sokakat bosszanthat, hogy az összevissza gyilkolàsokat bünteti a jàtèk, vagy pènzzel...vagy halàllal. Az utòbbi szinte garantàlt ha nem lassìtjuk le a jàtèkmenetet, a cèlzàs valòban kritikàn aluli...avagy èlethűen nehèz. A fejvadàszoknàl szinte kötelező hasznàlni ha èletban akarunk maradni, ellenben a banditàknàl nem èrdemes, azok szerencsère nem mesterlövèszek. Aki nem beszèli az angolt, azok kevèsbè fogjàk èlvezni a jàtèkot, de azèrt ők se hagyjàk ki! A kincsek megtalàlàsa meg a dìnòcsontokè brutàl nehèz, az utòbbi 30-bòl 7-et talàltam meg, viszont a "halszem" nèlkül! Kincseknèl vol olyan, hogy a helyèt megtalàltam, de a barlang legmèlyèn lèvő likban nem volt semmi, pedig a terièpet előzőleg megszereztem. Nem igazàn èrtem hovà tűnt, talàn egy règebbi rossz/sikertelen mellèkküldetès miatt van ìgy. Aztàn a remete nő àltali kincsestèrkèppel sem bìrok, megtalàltam a tèrkèp màsik felèt is, de azon kiigazodni kèptelensèg. Azèrt nem adom fel.
31.
kryszisz
#30: Nem a teljes irányítás, csak maga a célzás. Mert az mind a GTA 5-ben, mind ebben szar, nincs ezen mit ragozni, egyedül ez a 2 játék az, mióta PS4-en játszom, ahol semmire se mentem volna autoaim nélkül, véletlen lenne? És nem, itt a kincses térképen csak rajzok, homályos utalások vannak arra, hogy hol is van a szajré, amolyan Morrowind módra, tök királyak. A banditatáborokat pedig ne úgy képzeld el, hogy 3 fajankó álldogál egy tábortűz körül, hanem, hogy farmokon, nagyobb táborokban tanyáznak vagy 30-an, és vagy 20-25 perc bevenni őket. Remélem mindenre választ adtam:D
30.
Nyarlako
#29: Ha olyan kincses térképek meg banditatáborok mint Witcher 3ban akkor az dögunalom és francot nem érdekli.
GTA5 irányításával meg semmi bajom nem volt, San andereas, na abban szar.
29.
kryszisz
#26: Rohadt jó fő és mellékküldik, a leginkább élő, lélegző világ, ami valaha játékban volt, király karakterek, Arthur pedig messze a legjobb R* protagonista ever. Rengeteg felfedeznivaló, kincses térképek, legendás állatok (és lelövésük:P), banditatáborok, kocsirablás, random események, melyek sokszor összetettebbek, mint egy ubisoft féle mellékküldi. Az irányítás sz*r, ez tény, de az minden R* játékban az, szerintem mindenki megbékélt vele. Valamint a narratíva minden fejezetben nagyából ugyanazt a szerkezetet követi, így a végére talán kicsit vontatottnak érződik a sztori. Remélem elég referencia:D Valóban nem ártott volna, ha legalább az ideiglenes táborhelynél van fast travel, vagy ha a fejlesztők megtanulnának végre analóg karra irányítást belőni, de ezen kívül nagyjából hibátlan a gém, már ha valaki fogékony a westernre persze.
24.
suresz
Hát még meg sem jelent!
22.
Duken
#17: Offline szoktam lenni, néha meg online bár egy hete már nem voltam. Amikor rámjön akkor intenzíven tolom. Nálam ilyen időszakos! Van hogy hetekig rá sem nézek. Nemtom miért van ez.
18.
Azatoth
250 órám van az MGS V-ben, úgyhogy, ha olyan "szar" lesz, már nem bántam meg az elővételt. :)
Nem nevezném magam Kojima fan-nek, de eddig az összes sztorija és játéka lekötött.
Azt, hogy kinek fog bejönni és kinek nem, nem tudhatom. Ízlésen fölösleges vitatkozni. De remélem, a többségnek kellemes élmények fognak hozzá fűződni.
17.
Nyarlako
#16: PS4ed amúgy soha nincs bekapcsolva, vagy csak állandóan offlinenak látszol?
16.
Duken
#3: Franc rájöttél! :P Azt tudtad hogy a mad max karakterét rólam formálta? Lényegében én vagyok Mad Max. :D
7.
frankdelgado
Èn Tarantino vèlemènyère adnèk inkàbb...
6.
Neotechtr
Állítólaj Kojima azt mondta egy a Death Stranding-et és az MGS5-öt összehasonlító kvázi provokatív kérdésre, hogy jobb lesz a Death Stranding. Belátta, hogy valóban kicsit messzire mentek dizájn téren az MGS5 sztorijának a tálalásában. Persze ezt a hibát nem szeretnék újra elkövetni és a játék is eleve úgy lett az elejétől tervezve, hogy feszesebb története lesz és nagyon figyeltek ennek a megfelelő módon való adagolására is.

Vajon csak átejtés az a gameplay videó és megjelenéskor kiderül, hogy egy királyság a játék? Vagy átejtés az egész hype és megjelenéskor kiderül, hogy bullshit az egész játék? Ezért várom a megjelenést.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...