George Millernek is tetszik a Death Stranding

  • Írta: szlav
  • 2019. október 26.
  • Hír
A kritikusok és a bennfentesek kezében már megfordult a Death Stranding, így a játék eljuthatott a Mad Max-filmek rendezőjéhez is. George Miller elismerő szavakkal illette Kojima produkcióját.

Kevés akkora filmnerd létezik a videojátéktervezők körében, mint Hideo Kojima, így a Death Stranding atyja eksztatikus élményként élte meg a pillanatot, amikor a Mad Max-széria rendezője, George Miller elismerően beszélt a japán fejlesztő legújabb játékáról - legalábbis erről árulkodik az az emojizuhatag, amit Kojima eleresztett Twitteren.

Miller a remekül megkomponált, egyedi képi világa miatt dicsérte a Death Strandinget, de fejet hajtott az innovatív és sokszor provokatív motívumai előtt is. Kojima munkájában az igazán nagy filmművészek jegyeit látta meg, ennél nagyobb dicséretet pedig talán nem is kívánhatott volna a filmklasszikusokon nevelkedett játéktervező.

A Death Stranding november 8-án jelenik meg PlayStation 4-en.

51.
Nyarlako
#49: http://is2.4chan.org/v/1572264792295m.jpg
50.
A Pulyka
#49: 8 ev mulva bundle-ba mar nyomhatod is :)
49.
crytek
Csoda végre benyögték hivatalosan is hogy jön pc-re 2020 nyarán
48.
godach
#46: Ugye, hogy ugye :D
47.
Duken
#45: Zseniális a Rdr2 de a körülményes irányítás (vagy nevezem inkább botrányosnak?) miatt egyenlőre pihentettem. Szeretek a világában ami az egyik legkidolgozottabb w3 után császkálni, nézelődni lovagolni de meguntam hogy a játékmenetével mintha el akarnák venni az élvezeti faktort. Minden szarért köröznek benne, vicc az automata célzó rendszer annyira könnyű lesz tőle a game, nélküle meg lassú, nehézkes és élvezhetetlen. Sztori világ jobb a rdr2- ben de az mgs5 játékmenete, mechanikája szarrá alázza. Szóval lehet egy lapon említeni a kettőt.
46.
Duken
#40: Én letöltöttem és meg tudom erősíteni hogy az egyik leghangulatosabb ow játék. Lehet hogy valaki látatlanba fikázza hogy de hát kihalt az egész de csak azért mert nem játszott vele. Sivatag még nem volt ennyire gyönyörű és változatos játékban. Elképesztő erőteljes hangulata van, a gameplay pedig hozza a kötelezőt. Jobban visszaadja a Mad Max hangulatát mint a film. Nagyon alulértékelt játék pedig goty kategóriás!
45.
TolokocsisIsBack
A RDR2 összevetni a MGS5-el azt amúgy minimum egy pofonnal jutalmaznám. Jó a
MGS5 is, de azért na ! ;)
44.
godach
#43: Nekem mindegy, hogy hónapok vagy évek után fogod szidni magad, miért nem hallgattál rám hamarabb :D
43.
Yanez
#40: Pedig rálesek, de előtte is még van mivel kockulnom. :)
42.
Ultimate
#41: Addig felesleges is ez tényleg olyan hogy vagy leülsz és 3-4 óra belemegy és érdekel a világa, vagy bele se tudod élni magad.
41.
Kawada
#39: Biztos adok még neki esély. De addig nem, amíg, hébe-hóba 1-1,5 órát tudok leülni játszani naponta (vagy hetente mostanság). :) ebben nem partner a játék...
40.
godach
#38: Ejjj már megjelenéskor ajánlottam és akkor is azt mondtad, hogy rálesel.
Azóta tiszta idegrendszeres vagyok, hogy fog e tetszeni vagy sem xD
39.
Ultimate
#34: Ezért mondtam,nem mindenki csipázhatja. (egyébként egy idő után hagyja, addig felesleges is a felfedezgetés mert nagyon fogja a kezed, aztán mikor mindent "megtanított" chapter 3 környékén, akkor mehet a menet).
Nekem pont ezek hiányoznak a DS-ből az eddig látottak alapján,de végső véleményt maximum ha megjelent lehet mondani addig is bizakodom hogy nem ismétlődik meg az MGS V fiaskó. Azt a játékot jobban untam MGS létére mint a Ghost Recon Wildlands-ot annyira dögunalom és önismétlés az egész, pedig a Wildlands a maga repetitívsége mellett jóval változatosabb és élménydúsabb tud lenni. Bár lenne egy csapat aki vegyítené Kojima MGS V gameplay mechanikájának elemeit a Wildlands hatalmas világával és a breakpoint lopakodós elemeivel egy olyan szinten összerakott világban mint ami az RDR 2-ben van... Minden idők legjobb akciójátéka lehetne...:)
38.
Yanez
#37: Nekem is a listámon van. Épp pár napja töltöttem le a könyvtáramból.
37.
godach
#36: Na hát akkor ne gondolkozz. Kapd le és nézz bele, de ha rám hallgatsz adsz neki vagy 2-3 órát. Arkham féle bunyó és Flatout féle kocsis részek. Nincs sok fegyveres autóverseny, szóval szerintem ha kis húzásod van felé akkor az is tetszeni fog. Tuningolhatsz, gyenge de annál jobb RPG elemek vannak benne és csodás az egész világ.
Nem nagyon tudnék sivatagra szépet mondani, de amit az Avalance itt leművelt, az brutális.
Remélem tetszeni fog. Nekem mint ahogy mondtam, no1. Szerintem méltatlanul alulértékelt és elfelejtett program.

ui: Nem hiányzott Gibson sem és Hardy sem. Mint egy párhuzamos univerzum. Tökéletesen megmutatták, hogy lehet egy film alapján játékot készíteni és plusz pont hogy nem sztárokkal, hanem játékmenettel érték ezt el. Nekem itt még a gyűjtögetés is tetszett. Képeslapok, üzenetek. Mind érdekes volt. :D
36.
Kawada
#35: Végülis... Ott a ps plus címek között... :)
35.
godach
#34: Mad Max-et nem próbáltad véletlen?
Adj neki egy esélyt. Én szeretem amiket felsoroltál, de az MM az NO1 számomra :)
34.
Kawada
#27: Én alapvetően nem gerjedek ezekre. Kevés sandbox/openworld játék van, ami engem el tudott kapni, be tudott suippantani. Mafia 1-2, Horizon, Witcher 3, AC:Origins és ezzek kb. annyi. Ebből is többség inkább lineárisabb, történet központúbb, ahol nem azon van a hangsúly, hogy locsoljam meg a házamban a növényt és nyírjam meg a bonsait. Engem a leginkább zavar, hogy a lassú játékmenetbe ezek az elemek sok esetben be vannak építve, elkerülhetetlenek és nekem erre nincs időm. Hiába van sok minden, lehet ezt is azt is csinálni, épp csak nem hagyja a játék, hogy haladjak vele és azzal a részével foglalkozzak, ami érdekelne.
33.
Oldman
Ràadàsul a prològus utàn is van èlet a jàtèkban, hònapok òta màszkàlok ilyesformàn, ès bizony èlvezem. Ami sokakat bosszanthat, hogy az összevissza gyilkolàsokat bünteti a jàtèk, vagy pènzzel...vagy halàllal. Az utòbbi szinte garantàlt ha nem lassìtjuk le a jàtèkmenetet, a cèlzàs valòban kritikàn aluli...avagy èlethűen nehèz. A fejvadàszoknàl szinte kötelező hasznàlni ha èletban akarunk maradni, ellenben a banditàknàl nem èrdemes, azok szerencsère nem mesterlövèszek. Aki nem beszèli az angolt, azok kevèsbè fogjàk èlvezni a jàtèkot, de azèrt ők se hagyjàk ki! A kincsek megtalàlàsa meg a dìnòcsontokè brutàl nehèz, az utòbbi 30-bòl 7-et talàltam meg, viszont a "halszem" nèlkül! Kincseknèl vol olyan, hogy a helyèt megtalàltam, de a barlang legmèlyèn lèvő likban nem volt semmi, pedig a terièpet előzőleg megszereztem. Nem igazàn èrtem hovà tűnt, talàn egy règebbi rossz/sikertelen mellèkküldetès miatt van ìgy. Aztàn a remete nő àltali kincsestèrkèppel sem bìrok, megtalàltam a tèrkèp màsik felèt is, de azon kiigazodni kèptelensèg. Azèrt nem adom fel.
32.
Ultimate
#30: Nem olyanok. Adott egy rajz amin egy helyszín látható, egy jellegzetesség, mondjuk egy bizonyos szögből egy arc alakú szikla és onnan bevonalazva hol a kincs. Ha felfedezel és nézelődsz nem csak mész a vakvilágba ahogy sokan hanem tényleg élvezed a világát az egésznek akkor rálelsz. A táborok random. De nem is ez a lényeg hanem a világ ami fel van építve. Banditák fosztogatnak tőled függetlenül, van hogy rendőrbírók üldöznek valakit, szökött fegyencbe futsz bele, elrabolnak épp valakit, segítséget kérnek, van hogy csak egy szimpla természetjáróba futsz bele aki odahív a tűzhöz dumálni, vagy egy vándor családba akik nem veszik jónéven a közeledésedet.
Például volt hogy egy erdős helyen mászkáltam egyszercsak egy vadászt láttam aki nyomot követ...odamentem mire közölte hogy maradjak csendben, és hagyjam békén ez az ő szarvasa lesz! Ránéztem a nyomokra, medvenyom..:D Na mondom ezt kivárom....:D
A mellékküldetések pedig Witcher szinten vannak szép számmal,például egy vándorcirkusz elkóborolt állatait meglelni (a poént nem lövöm le van benne bőven), vagy fellelni az egykori pisztolypárbaj hősöket.
De az is előfordult hogy épp egy nyulat akartam kilőni mire egy sas természetfilm szintű animációkkal lecsapott rá és vitte....
Közben a világ fejlődik és él. Épül farm ahova idnként visszanézve láthatjuk hogy VALÓBAN épül nem csak alibi építkezés, egy idő után egy komplett farm áll ott. Épül a vonatsínhálózat ami szintén halad ahogy haladunk előre az időben.
Tehát igen aki unatkozott itt meg "sok a lovaglás" annak szimplán nem való ilyen játék mert képtelen felfedezni és megbecsülni azt a világot amit felépítettek és ami más játékban nincs. Nem szeretem a vontatott játékmenetet pláne mikor direkt a térkép legtávolabbi részébe teszik a feladatokat. De ebben a játékban egyszer sem éreztem hogy unatkoznék (leszámítva a táborban a kötelező sétálást), MINDIG találtam valamit vagy történt valami mászkálás közben.
31.
kryszisz
#30: Nem a teljes irányítás, csak maga a célzás. Mert az mind a GTA 5-ben, mind ebben szar, nincs ezen mit ragozni, egyedül ez a 2 játék az, mióta PS4-en játszom, ahol semmire se mentem volna autoaim nélkül, véletlen lenne? És nem, itt a kincses térképen csak rajzok, homályos utalások vannak arra, hogy hol is van a szajré, amolyan Morrowind módra, tök királyak. A banditatáborokat pedig ne úgy képzeld el, hogy 3 fajankó álldogál egy tábortűz körül, hanem, hogy farmokon, nagyobb táborokban tanyáznak vagy 30-an, és vagy 20-25 perc bevenni őket. Remélem mindenre választ adtam:D
30.
Nyarlako
#29: Ha olyan kincses térképek meg banditatáborok mint Witcher 3ban akkor az dögunalom és francot nem érdekli.
GTA5 irányításával meg semmi bajom nem volt, San andereas, na abban szar.
29.
kryszisz
#26: Rohadt jó fő és mellékküldik, a leginkább élő, lélegző világ, ami valaha játékban volt, király karakterek, Arthur pedig messze a legjobb R* protagonista ever. Rengeteg felfedeznivaló, kincses térképek, legendás állatok (és lelövésük:P), banditatáborok, kocsirablás, random események, melyek sokszor összetettebbek, mint egy ubisoft féle mellékküldi. Az irányítás sz*r, ez tény, de az minden R* játékban az, szerintem mindenki megbékélt vele. Valamint a narratíva minden fejezetben nagyából ugyanazt a szerkezetet követi, így a végére talán kicsit vontatottnak érződik a sztori. Remélem elég referencia:D Valóban nem ártott volna, ha legalább az ideiglenes táborhelynél van fast travel, vagy ha a fejlesztők megtanulnának végre analóg karra irányítást belőni, de ezen kívül nagyjából hibátlan a gém, már ha valaki fogékony a westernre persze.
28.
Ultimate
#26: Ezt max olyanok mondják akiknek a küldetés a fontos és képtelenek beleélni magukat egy jól felépített világban ahol lehet nézelődni, felfedezni. Úgy valóban unalmas, mert mint az összes többi sandbox játékban úgy itt is el kelk jutni a célhoz a terep hatalmas, a ló meg nem megy 300-al.
27.
Ultimate
#25: Rdr2-ben egy élettel kitömött gyakorlatilag sandboxok közt legjobban megalkotott világ van ahol nem telik el úgy 5 perc hogy ne történne valami. Legyen ez felfedeznivaló, állatvilág, útonállás, egyéb npc, random jelenet, bármi. Noha sokat kell lovagolni mégis van bőven tartalom ami ezt feledteti. Mellé vannak berakva ezek a mellékesek.
DS amit eddig mutattak fő gameplay meg dögunalom séta. Ahol SEMMI nem történik, látnivaló nincs, random esemény szinte nulla. Sétálsz. Létrázol. Ennyi. Ritkán ellenfél bejön. És annyi a game hogy A-ból juss el B pontba ilyen körülmények közzött. Emellé vannak berakva ezek a mellékesek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...