Horizon: Zero Dawn 2 - toboroz a Guerrilla Games

  • Írta: szlav
  • 2019. november 5.
  • Hír
Hivatalosan ugyan még senki sem beszélt róla, de nyílt titok, hogy már javában készül a Horizon: Zero Dawn folytatása. Ezt ismét alátámasztja a Guerrilla Games jókora csapatbővítése.

A Horizon: Zero Dawn - The Frozen Wilds egyik mellékszereplőjét játszó Janina Gavankar áprilisban gyakorlatilag már elárulta, hogy készül a nagy sikerű PlayStation-exkluzív folytatása, ezt pedig most indirekt módon alátámasztotta maga a Guerrilla Games is. A fejlesztőcsapat weboldalán ugyanis feltűnt 15 álláshirdetés, amelyek ugyan konkrétan nem hivatkoznak a Horizon: Zero Dawn 2-re, de a munkaköri leírások alapján igen valószínű, hogy erre a projektre kell a friss erőforrás.

A keresett pozíciók között találunk különféle programozói állásokat, leginkább azonban vizuális dizájnerekre és az animátorokra tart igényt a stúdió. Az egyik leendő munkatárs kifejezetten a világ növényzetéért felel majd. Az ő feladatköre így szól: "A Guerrillán belül négy dedikált csapat felel a Horizon letaglózó környezetéért. Az egyik csapat kifejezetten a buja, gyönyörű növényzeten dolgozik, melynek 3D-modelljeit az alapoktól építik fel."

Bizony, itt név szerint említésre kerül a Horizon: Zero Dawn, és biztosak lehetünk benne, hogy nem az első epizódhoz készül újabb DLC.

53.
Oldman
Greta Thurnbergnèl szebb, a többi meg nem szàmìt. :)
A tekintetük monjuk ugyanaz.
52.
hajbel
#49: Ez teljesen így van.
49.
Duken
#45: Én meg azt nem értem hogy mit nem lehet megérteni ha a többségnek bejön? Pl nekem sem jön be a Hzd vagy a Rdr2 de attól még elismerem látom az értékeit. Szerintem dok nézeteltérés pont azért van itt a gk-n mert sokan a saját véleményükek abszolutizálják és mérvadónak tartják és persze számít is az egyes ember véleménye de attól hogy neked vagy nekem nem jött be, attól még kevésbé lesz értéktelen. Azért nem véletlenül kritikai és közönség siker.
48.
Ra1D3n
#46: A külseje csak egy dolog, de úgy en bloc az egész karakter, külső-belső tényezőket alapul véve nagyon nem szimpatikus. Ez van. A szépségről csak annyit, hogy volt egy másik oldalon egy hasonló megjegyzésem hónapokkal ezelőtt és nem egy ember büszkén nyilatkozott, hogy mennyire szétadja Aloy karakterét. Bár tény, egy hölgyről mintázták az arcát(csak megjegyzem, hogy a modell külsőségekben, leginkább arcilag teljesen rendben van szerintem), de a karakter arca mégis ritka bárgyú hatást kelt bennem, akárhányszor ránézek...
46.
DeKor
#45: Szerintem itt senki sem gondolt arra, hogy Aloy szép. Miért kellene annak lennie? Aki szerethető karakternek tartja, az valószínűleg nem a külsejére gondol.
45.
Ra1D3n
#37: Szerethető karakter Aloy? Nem tudom, de én már a legelső jelenettől kezdve nem szimpatizáltam vele. Már a gyerekkori kis buci képétől a hideg futkosott a hátamon és sajnos a felnőtt variánsa sem lett szimpatikusabb külsőségekben. Személyiségre sem tudott megfogni, de ez már az én bajom. A játék mint olyan, egynek nem volt rossz, de visszaemlékezve akkor sem és most sem értem, hogy miért volt tőle jó pár embernek sorozatos orgazmusa...
43.
hajbel
#41: Szerintem megéri hozzá digitálisan letölteni a frozen wilds dlc-t.
42.
DeKor
#41: Én is, de aztán Ps Store-ból megvettem hozzá a DLC-t külön. Elkezdtem, de egyáltalán nem fogott meg. Viszont többen mondják, hogy nagyon jó, úgyhogy adok még neki esélyt.
41.
Marcus88
#40: Nem mert lemezen anno az alapjátékot vettem meg!
40.
hajbel
#37: A Frozen Wildsot is kijátszottad? Nagyon megéri.
39.
Oldman
Nyarlako!
Egyetèrtek. Tovàbbà az èpületek belsèjèben uralkodò tègla, bordó, piros, vöröses szìntònust is tùlzàsba vittèk, màs szìneket nem is lehet felfedezni, csak az embereken maximum. Aztàn nem is beszèlve arròl, hogy az èpületek 90%-ba nem is lehet bemenni.
Ettől mèg nekem persze tetszett a jàtèk, de kedvencem nem lett. Nyitott vilàgù, de a bejàthatòsàga kicsi, a hegyeket nem lehet megmàszni, ùgy is mondhatnàm, open world, csőjàtèkos elemekkel.
38.
Neotechtr
Nem tudom miért, de amióta az első hírek megjöttek a HZD 2-ről, valamiért olyan érzésem van, hogy ez lesz már PC-re is (xbox-ra meg nem). Nem tudom miért gondolom így, de pár év múlva kiderül.
37.
Marcus88
#34: Én a napokban fejeztem be 40 óra és 70% maxolás nem lesz.
Nagyon jó játék volt,van benne fejlődési lehetőség a második részre.
Sony ismét alkotott egy szerethető karaktert Aloyal.A folytatásban lehetne még több hasonló karaktert belecsempészni,még ha csak mellékszereplők is.Az elsőben ezt hiányoltam.
Átvezető videókba több életet lehelni,arcmimika,VÉDEKEZÉS,mountra szerelhető fegyverek,harc közben célbefogás stbb...
Várom a folytatást!
34.
DeKor
Jó nagy kihagyás után elővettem újra a Horizon Zero Dawn-t, és meglepődve tapasztaltam, hogy a környezet még mindig szép, de az irányítás felett eljárt közben az idő. Néhány percig szinte nem is tudtam egyenesen irányítani Aloyt, annyira túlérzékeny. Mintha valami idegbeteg lenne a karakter, azonnal fordul 90 fokokat. :)
Ennek ellenére nekem is az egyik kedvenc játékom. De lehet, hogy ezentúl a kedvenceimet nem fogom elővenni évek elmúltával, nehogy csalódjak. :)
33.
user101
Érdekes, én például a GoW miatt nem vennék PS4-et. Ez miatt és a Days Gone miatt már annál inkább. Persze ez nem fog megtörténni, mert annyi 'kijátszatlan' játékom van, és egyébként is egy spúr disznó vagyok... :) Szóval kedves Sony bácsi, jöhet a port, mert azt a pénzt már így is - úgy is buktátok, de még tudnátok szépíteni! :)))
30.
grindcore
Formázhatnák róla a főszereplő csajt és máris tetszene az egész...
19.
hajbel
#12: God of Warban nem voltak bombák, csapdák, környezeti elem csapdák, override, majdnem mindegy volt, hogy hol ütöd az ellenfelet, itt azért sokkal több féle ellenfél volt. Mondjuk GoW-ban voltak varázslatok, amiből mindenütt minden szinten dunát lehetne rekeszteni. Szerintem nem toltad elég nehéz szinten ahhoz, hogy sáfárkodni kelljen a taktikával, a harcnemekkel. Persze a story volt a legerősebb része a játéknak. Minden feljegyzést elolvastam, minden felvételt megnéztem, amit találtam, sokat hozzáadtak a hangulathoz, jól megírt és felmondott üzenetek voltak.
17.
kryszisz
#16: Mármint TPS lövöldék közül, ha en bloc nézem akkor a Bloodborne és a Doom a befutó:)
16.
kryszisz
#14: Csak az elsővel játszottam az újak közül eddig (mondjuk azt 100%-osan), abban tényleg frankó volt. Horizonban viszont leginkább az arzenállal való taktikázás, a gyengepontok kitanulása, a jó időben való kitérés (a la From játékok) adta, elég parázs harcok tudtak kialakulni, elég izgi volt szerintem:) Mondjuk az utóbbi évekből - ne nevessetek ki kérlek - nekem a Mass Effect - Andromeda harcrendszere tetszett amúgy a legjobban, meg a Divisioné:D
14.
Yanez
#13: Nem tudom, de nekem az íjazás az új TR-ekben nagyobb élményt okozott, mint itt.
13.
kryszisz
#12: A közelharc valóban trágya volt, de nem is arra volt kihegyezve, az kvázi mentőöv volt. A távolsági combat viszont szerintem pazar.
12.
Yanez
Én kitoltam, de csak a sztori miatt. A játékmechanika, ami leginkább a harcokat illeti, rövid időn belül unalmassá vált. Nem éreztem a harcok súlyát és még védekezni sem lehet. Nem úgy mint pl az új GoW-ban, ahol minden egyes suhintásnak/csapásnak éreztem a súlyát. Eszméletlen volt utóbbiban a harc! Így a Horizon folytatása engem annyira sem érdekel, mint egy bolha szellentése a pusztító viharban.
11.
kryszisz
#10: Én is szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban, de a sztori nagyon jól megmagyarázza a roboszauruszok jelenlétét:) Sőt, igazából magával a sztorival voltak a legnagyobb fenntartásaim az előzetesek alapján, aztán kiderült, hogy az a játék legjobb része:D Szerintem mindenképp próbáld ki, sanszosan lesz majd PS+-ban a második rész előtt, és még akkor is jól fog kinézni;)
10.
DarkLord
Nekem kimaradt, de ha bejelentik a 2. részt tényleg, akkor talán ps plus-ba is beadják valamikor. (ám most karácsonyra is elfogadnám vagyis decemberi plus-ba dobhatják :D). Ez tipikusan az a játék, ami érdekel, de annyira azért nem, hogy megvettem volna eddig. Őszintén nekem ezek a robot dinók meg stb- nem tetszenek benne...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...