24 perc barbárkodás a Diablo IV világában

  • Írta: sirdani
  • 2019. november 6.
  • Videó
Újabb játékmeneti videó látott napvilágot a Blizzard pár napja bejelentett Diablo-játékáról. Annyi már biztos, hogy a hangulattal nem lesz gond, sötét rituálék, életre kelt csontvázak és démoni bossfightok várnak majd ránk.

Az új gameplay videó során a közelharcra szakosodott barbár képességeit csodálhatjuk meg akció közben. A 2019-es BlizzCon legnagyobb durranásáról egyébként nem ez az első játékmeneti videó, korábban a látványos trailer mellé már kaptunk egy másfél órás streamet, amiben a fejszék helyett a varázslatok játszották a főszerepet, illetve időközben néhány gyönyörű kép is érkezett.

A Diablo IV megjelenési dátuma egyelőre nem ismert, viszont a friss videóban alig akad játékmeneti hiba, és a szinkron is teljes értékűnek tűnik, szóval joggal reménykedhetünk egy nem is olyan távoli időpontban.

12.
Grabowsky30+
Nyomtam pc-n is a klasszikus egér klikkelgtős módon. Számomra is furcsa, de nekem konzolon (x360) nagyon bejött az irányítása kontrollerral. Lehetett 4en nyomni egy képernyőn. Ez szerintem rengeteget hozzátett ehhez a játékhoz és nem értem miért hagyták ezt ki a pc-s verzióból. Nagyon remélem, hogy ebben benne lesz a local 4player mód, kontroller támogatással!
11.
Nyarlako
#10: Igazából akkor is nevetség tárgya volt, föleg a kieg elött hogy gondolták komolyan a játékot 800x600ban ami már akkor is röhejes felbontás volt.
Lord of destruction vitte fel 1024x768ra és akkor már láttál mást is a képernyön kb a karaktereden kívül.
10.
Yonkou
#6: +1 :D

#5 miért baj az ha a jó dolgokat átveszik a 3-bol is, nem pedig a 2. részt alkotják ujra?
Manapság nem lenne nagy rajongó tábora egy olyan játéknak aminek olyan lassú és súlytalan játékmenete van mint a D2-é. Akkoriban az jó volt, a kornak éppen megfelelt, viszont a D3 vitathatatlanul jobb lett ebből a szempontból, ha egyéb területeken gyengébb is lett.
9.
olymind1
Lehet a fényerő is kicsit fel van tolva a játékban, mert ha yton nézem, akkor a fekete csíkok oldalt észrevehetően sötétebbek, mint a játékban levő "sötétség", ami inkább sötétszürkés. Meg itt-ott lehetne sötétebb a játék, vagyis a fényforrások picit kisebb területet világíthatnának be.
8.
Gykrizsi
#7: Azért szerintem nehéz manapság ilyen stílusban nagyot mutatni. Grafban azért sokat fejlődött, érdemes ránézni a háromra.
7.
Banderas
Első benyomásra kettőre skinelt három ez a negyedik rész. Új motor persze. Ha az lenne akkor kiadásra kellene annyit változnia mint a harmadiknak anno , de ez nem fog . És nem is fogunk négy évet várni rá .
6.
Nyarlako
#5: Igazából a 2 is arról szólt hogy rózsaszín, sárga meg lila csontváz harcos, és buzogannyal lecsapod a méhrajt ami dob lemezpáncélt.
5.
DarkLord
Így már tényleg kezd hasonlítani a 3. részre :S A pálya design tetszik komor/fakó stb. és erre tényleg a harc meg egy az egyben a csillogós 3. részt hozza vissza...kicsit azon is gyúrni kéne, hogy ne legyen ennyire kirívóan színes a háttérhez képest.
4.
jigsaw6
#2: Próbálj ki egy diablot és látod majd
3.
BrockSamson
Remenykedtem, hogy kevesbe tiritarka, villogos, anime szuperharcosos lesz a kovetkezo resz, es a kornyezeten ez tetten erheto, de a harcon mar kevesbe. Na sebaj.
2.
cyberstaker
Harcok közben van aki átlátja, hogy mi történik a képernyőn? :D
1.
kastorhun
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...