Cyberpunk 2077 - PS5-re és Scarlettre csak később

  • Írta: szlav
  • 2019. november 26.
  • Hír
Jövő év végén megtörténik a nagy generációváltás, de nem érdemes arra számítanunk, hogy a Cyberpunk 2077 az új konzolok nyitókínálatát erősíti majd. A CD Projekt RED fókusza a PC-n és a jelengenerációs konzolokon van.

A jövő év egyik legfontosabb játéka, a Cyberpunk 2077 tavasszal már a boltokba kerül, ezzel erősítve a PC, a Stadia, a PlayStation 4 és az Xbox One kínálatát. Magától értetődő lenne, hogy a CD Projekt RED emellett készül az év végén esedékes generációváltásra is, de a lengyel stúdió üzleti tevékenységéért felelős alelnöke elárulta, hogy a várva-várt szerepjáték valószínűleg nem vesz majd részt a PlayStation 5 és a Project Scarlett nyitókínálatában.

Michal Nowakowski a CD Projekt RED legfrissebb üzleti konferenciáján megerősítette, hogy előbb-utóbb természetesen a lengyel stúdió is fejleszt majd az új konzolokra, de egyelőre semmi konkrétumot nem hozhat nyilvánosságra - a portokról szóló információkat sem. Habár szinte biztosra vehetjük, hogy a Cyberpunk 2077 előbb-utóbb megjelenik majd a Microsoft és a Sony új gépein, Nowakowski elmondása szerint erre nem kerül majd sor az első néhány hónapban.

A lengyel üzletember hozzátette, hogy a CD Projekt RED elsősorban mindig is PC-re fejlesztett, ezt a platformot favorizálják, ami egyben azt is jelenti, hogy készen állnak az erősebb hardverrel rendelkező konzolok fogadására is. 

A beszélgetés során szó esett a Cyberpunk 2077 többjátékos módjáról is, amely utólag, az egyjátékos történetet követően érkezik majd. Első sorban a monetizáció kapcsán merültek fel kérdések, a CD Projekt azonban egyelőre nem tudott tiszta választ adni arra, hogy miként húznak majd hasznot a játékmódból.

Ezek is érdekelhetnek

37.
Fata Morgana
#25: Nagy igazság, amit magyarázni sem kell, elég megnézni mely game harcrendszerének implementációja köszön vissza a legtöbb játékból az szerintem mindent elmond.
36.
manderel
#33: Tudom, a profilképem rögtön elárulja hogy elfogult vagyok. De sok mindent lehet mondani a Witcher harcrendszerére, tényleg nem hibátlan, de azt hogy súlytalan, nemigazán. Ott végre tényleg lehetett érezni, egy komolyabb találatott vitt be az ember, és nem csak a csapáskor, de utána az ellenfél animációján is.
35.
Ultimate
#34: De tudod mit? Meghagyom neked, én inkább megyek játszani van jobb dolgom is mint a nemrégiben kiderült ritkaelbaszott értékrendeddel vitába szállni.:)
34.
Ultimate
#33: "Witcherben meg sajnos a harcrendszer is teljesen súlytalan."

Ez pont nettó faszság a súlyosabb kardcsapásoktól a legtöbb ellenfél meginog, eltántorodik. Súlytalan? Ezt pont a darkszósz rajongója mondja miközben a darkszósz ellenfeleinek java életerővesztésen túl nem reagál az iszonyat csapásokra csak tirkán az is inkább akkor mikor irgalmatlan eszközzel tiltunk oda? Amiben ránk zúznak egy 20 méteres karddal és maximum odébb csusszanunk? Mesélj még.:)

Reszponzív..Az. Reszponzivitás tekintetében ha innen nézzük egy ninja gaiden keresztül kasul gyalázza a darkszószodat.... Még sem hoznám fel, mert értelmetlen lenne totál különböző játékok. Animációkról volt szó. A Witcher vitt bele egy kis fizikát. A Red Dead 2 pláne. Kinek ez jön be kinek nem, neked az jön be ha reszponzív vagyis cirka fizikátlan. Ez van. Elég faszul festene egy Red Dead 2 ha olyan lenne benne a mozgás mint egy darkszószban....
33.
Nyarlako
#30: Nem az animáció maga hanem hogy mennyire reszponzív és jól irányítható a karakter, annak semmi köze az animációhoz ami csak vizualitás.
Witcherben meg sajnos a harcrendszer is teljesen súlytalan.
32.
Ultimate
#29: Mert egyeseknek az a jó harcrendszer ugye amiben van parry,el kell ugrabugrálni, kell jó reflex meg kiismerni az ellenfél 3-4 féle mozdulatát és támadási fázisát. Hogy aztán ocsmány animációk közepette nulla fizikával ütve vágva vidd le az ellen életerejét ahol éred.
Szerintem meg sem ez sem a hasonlók nem érnek fel az olyan játékok harcrendszeréhez mint a Severeance BoD amiben bár volt életerő, a bevitt találat ereje és pontossága számított valamint az hogy HOVA vitted be. Így akár a legkeményebb ellenfél is könnyedén fejet veszthetett egyetlen jó vágástól, ahogy mi is..... Attól hogy valami nehéz még nem feltétlen jó. Ettől függetlenül szeretem a Darkszósz sorozatot, csak bőven megvan a gyengeségük is.
31.
Kawada
#25: Azért ez erősen facepalm-os összehaosnlítás...
30.
Ultimate
#28: Mondod ezt te aki előhozakodik a reumás elefánt mozgással miközben a saját kis kedvencében az animációk még köszönőviszonyban sincsenek a witcherrel, majd mikor ezt leírom előhozod a harcrendszert amiről aztán végképp semmi szó nem volt? Ok...:D
29.
grindcore
#25: Jo lenne a harcrendszer csak valami agyi alfa allapot elerese szuksegeltetik hozza, nem egy melobol hazaerek kalandozok kicsit tipus,mert felbassza az ember agyat. Ezert nalam sose lesznek akkora jatekok.
28.
Nyarlako
#26: Látom a szekeret kötöd a ló elé.
27.
SLi
#19: Annak már akkor vége lett mikor kiderült hogy hogy bánnak az alkalmazottakkal, és milyen körülmények között kell dolgozniuk
26.
Ultimate
#25: Remek. Csak tudod minden másban meg azok hugyozzák ketté a kis kedvenceid kezdve a sztorival karakterekkel dialógusokkak mindennel.
Te jöttél az animációkkal. Kurvára lefosom a harcrendszert. Vicces mikor egy játékban az animációt zokon vesszük addig más játékban amiben tényleg nevetséges, na ott nem.
25.
Nyarlako
#24: Csak az animáció nem minden mert a dákószósz még a bládbórn harcrendszere olyan szinten hugyozza a körbe a Death stranginget meg az RDR2t is hogy arra nehéz szavakat találni.
24.
Ultimate
#22: A harc animációja minden volt vagy csak nem darabos.Egy darkszósz vagy bládbórn elbújhat mögötte jó mélyen.
23.
Oldman
21#
Egyetèrtek! Az àltalam emlìtett jàtèkok nagyon is jòk, nem àltalànossàgban ìrtam negatìvumokat ròluk. Jòl fogalmaztàl: rontjàk a jàtèkèlmènyt. Èn mèg a beleèlèsi faktort szoktam hasonlò esetekben emlìteni, ugyanaz persze.
22.
Oldman
Ultimate! 15#
Akkor inkàbb ùgy fogalmaznèk: a mozgàsformàk nem tùl vàltozatosak, illetve darabosak. Ez jobban kiûtközik amiatt, mert a külső nèzetben a karakterünk elèg nagynak làtszik, főleg mikor gyors futàsra kerül a sor. ( kamera ràközelìt )
Nyarlako!
Realisztikusnak mondanàm. A sèta valòban nagyon lassù, futàsnàl azèrt màr összessègèben rendben van a tempò. Csak azok az x-nyomogatàsok...na az gàz.
21.
Yanez
#12: Az ilyen mozgásanimációk nálam pl lefelé faragnak a játékélményböl és meg nem tudnám mondani miért. Még az idejét múlt grafika sem szokott zavarni, ha jó egy game, de az előbbi viszont nagyon, pláne az ilyen 3dés cuccokban. Oldalnézetes stuffnál le sem tojnám. Azt hiszem.
20.
Yanez
#8: Egyetértek! :D :/ :(
19.
Nyarlako
Amúgy meg lesznek mikrotranzakciók, ennyit a CDPR legendájáról.
18.
fankiz
Gépigényt tudunk már legalább pletyka szinten? Addig nem akarom megrendelni az új pc-t, amíg nincs gépigeny.
17.
Ultimate
#16: Pc-re minek? Anextgen verzió lesz apc high (talán ultra..talán)..
16.
Neotechtr
Gondolom meglesz a PC verzió és a konzolos változatok is és amikor jön az új gen én a helyükben az új konzolos verziót simán pénzért adnám, az úgyis használt biznisz császár lesz. Digitális, előző genes konzolosra, meg a PC-re emellett rátolnám az ingyenes Patch-et.
15.
Ultimate
#12: Ősszetehetnénk a kezünket hacsak feleolyan mozgásanimáció lenne például harcban más játékokban.
DS mozgásanimációi botrányosak...??? Wat???
13.
Nyarlako
#12: Viszont az RDR1ben kifejezetten komikus a futás animációja, irányítás terén meg az RDR2 is nagyon lomha.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...