Érdekes részleteket árult el a Control fejlesztéséről a GamesIndustry.biz interjújában Tero Virtala, a Remedy CEO-ja. Megtudhattuk például, hogy alig 30 millió eurós büdzséből készült el a játékuk, amely az AAA-s címek mértékével nem számít hatalmas összegnek, így az sem lett volna hatalmas tragédia a stúdió életében, ha lényegesen rosszabb fogadtatásban részesül az alkotásuk. A fejlesztés egyébként mindössze három év alatt lezajlott - ez a hatékonyság nyilvánvalóan hozzájárult az alacsony költséghez is.
Virtala megemlítette azt is, hogy az első néhány hét eladásai már közel sem játszanak akkora szerepet, mint korábban - a digitális piac megerősödésének mellékterméke, hogy a játékok után hosszabb távon is folyamatos a kereslet. "Szerencsére továbbra is fogy a Control. Ezt az egyediségének és a minőségének köszönheti, no meg persze a játékosok között terjedő szájhagyománynak. Emellett pedig továbbra is van egy olyan jókora játékosréteg, akik még nem is hallottak a Controlról. Ezek mind olyan faktorok, amelyek hozzájárulnak a hosszútávú eladásokhoz."
A játék előtt pedig továbbra is ígéretes jövő áll, hiszen a jövő év folyamán legalább két DLC-vel egészül majd ki a története.
Érdekes ez egy vicces megjegyzés volt.
De akkor inkább offolom magam innen. Nehéz lesz nagyon nehéz mivel a fórumozás az életem.
Úgy írta a szövegeit, mintha mindenkit, még a moderátorokat is ellened akarná hangolni.
Szerintem ha legközelebb nem írsz ilyen stílusban, hogy nem kell beszarni, hanem csak a második mondatot írtad volna le, akkor most semmi probléma nem lenne.
Én már vagy 5 éve nem reagálok az olyan kommentekre és emberekre, akik hidegen hagynak. A szabálysértést viszont korrigálnom kell, akarom vagy sem. Nem léphetem át a határt és szívességet sem tehetek annak, aki ki nem állja a másikat. Sajnos ez így működik. A gazdagtól sem lophatunk, hogy odaadhassuk a szegénynek, pedig lenne rá kereslet és sokan meg is köszönnének.
Nos ha te moderátor vagy és ha valaki leírja az életét ahogy éli ,de ez másnak nem tetszik és ha nem is írok olyat (lásd most is) akkor is belémszáll) akkor milyen provokációról beszélsz?
Nézzél bele a többi cikkhez ahol ott se vagyok, direkt engem provokálnak a komentekkel várva ,hogy rákapjak.
Többször mondtam már igen ismétlem mindig önmagam mivel nem változok mert nem vagyok skizo ,de érdekes én miért nem írok rá valakire ,vagy kötök bele valakibe ? Hidd el rengeteg komment irritál engem is de érdekes én féreg aki nem is ember a világ legalja meg tudom állni ne kössek bele...
Godach talán épp rosszkor és rossz helyen fogott hozzá beleállni crytek-be, de a mentségére legyen mondva, hogy a srác borzolja már a kedélyeket egy ideje, különösen ma volt tevékeny, aminek fényében nem meglepő, hogy egyes embereknél elszakad a cérna.
Több helyen voltam már - és vagyok most is - moderátor, az igazi trollokat nagyon messziről felismerem, akik soha nem vétenek a szabályzat ellen, hanem szépen okosan provokálják a közösség tagjait egészen addig, amíg valakinél ki nem borul a bili. Ezek sokkal veszélyesebbek, mint a sima anyázók, mert a legtöbb felhasználóból a tehetetlenség érzését váltják ki, amiből egyenesen következik a düh.
Nem merem teljesen biztosra mondani, de crytek folyamatos önellentmondásos tevékenysége és már-már szándékosnak tűnő értetlensége nagyon hasonlít ezeknek a közösségromboló embereknek a tevékenységére.
Nyilván nem mondom meg neked, hogy mit csinálj vele (én a magam részéről elengedtem a srácot a lelki békém érdekében), csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy ebben az esetben nem godach a hunyó, sokkal inkább valaki, akinek pont sikerült óvatlanul belelépni egy csapdába.
Ezen is erőteljesen látszik amit most csinálsz
És még te akarsz itt moderátorokat iderángatni..
Leírta 30 millára jött 18 elsőre amit kevesel..
Erre írtam ,hogy a steam-es eladások és a ms pénzze a game pass miatt még bőven hoz majd a konyhára.
Elemezd már kérlek ,hogy itt mi a kötekedés...
Komolyan kíváncsi vagyok a véleményedre és nagyon remélem, hogy most az egyszer növesztesz vazz te is tököket és megmondod...
Tényleg nem tudom, hol a fenében vannak ilyenkor a moderátorok.
Én is megtaláltam a közös hangot DeKor-al sőt még bocsánatot is kértem, de amit te leművelsz öcsém, nem tudom mi a franc helyed van itt....
Csípem a Remedy játékait,de ez az első olyan fejlesztésük,amiért még 3000 Forintot se fogok adni soha.
Nem tudom, meddig marad a piacon annyira szem előtt egy új játék, hogy még viszonylag dinamikusan fogyjon, de nekem egy kicsit szomorú, hogy az első hónap elteltével a befektetett összegnek nagyjából még csak a felét tudta visszahozni, haszonról pedig még egyáltalán nem beszélhetünk. Szerintem az első hónap után már eléggé meredeken zuhanni szoktak az eladások, szóval ebben a tempóban akár egy évig is eltarthat, mire egyáltalán visszahozza azt a pénzt, amennyibe került. De ne legyen igazam, és legyen sikeres anyagilag is.
A Control-on is messziről látszik, hogy a látvány érdekében szinte mindent feláldoztak. Igen, szép, dinamikus, látványos, misztikus katyvasz már megint... az első 10-15 percben: de aztán amikor megszokja az ember szeme, és átlát a varázslaton és rájön, hogy a világ legrosszabb lövöldözős játék mechanikájával van dolga, már megint! Le sem tagadhatná a Remedy!
Továbbra is azt jön le a számomra, hogy a Remedy fantasztikusan tud világot / hangulatot teremteni ( akár csak, mint Kojima! ), de fingjuk nincs arról, hogyan kell egy jó játékmechanikát implementálni... Nagyon messze vannak ők a tripla-a élvonalától... Ők egy túlfújt színes, szagos, elvont, misztikus de részint üres lufi a játékiparban... :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.