Folytatódhat a Rune II támogatása

  • Írta: fojesz
  • 2020. január 4.
  • Hír
Link másolása
Nem sok jóra számíthattak a Rune II játékosai, miután a fejlesztést végző Human Head Studios a megjelenést követően lehúzta a rolót. Szerencsére a kiadónak sikerült megszereznie a játék forráskódját, így házon belül folytatják a támogatást.

Már a Rune II fejlesztése sem volt éppen egyszerű menet, de a pontot az i-re az tette fel, hogy a játék készítői a megjelenés másnapján bejelentették, lehúzzák a rolót. A dolog pikantériája, hogy a Human Head Studios csapata ugyanazon a napon újra is alakult, csak immár Roundhouse Studios néven, a Bethesda szárnyai alatt.

Valahol érthető, hogy a Rune II-t kiadó Ragnarok nem tartotta túl elegáns húzásnak ezt, elvégre a játék támogatása, a különböző javítások és kiegészítések elkészítése így a cég nyakába hullott, mindez ráadásul teljesen váratlanul érte őket, ők is a sajtóból értesültek a dologról. A Ragnarok persze megígérte, hogy így vagy úgy, de a Rune II premier utáni foltozgatása folytatódik (sőt új átiratokkal is előrukkolnának), ehhez azonban szükségük volt a játék forráskódjára és assetjeire.

A jó hír az, hogy a minap a kiadó arról számolt be: kaptak egy merevlemezt a Rune II kódjával, és az előzetes tesztjeik alapján úgy tűnik, nem hiányzik semmi ahhoz, hogy folytathassák a munkálatokat. Első körben a megjelenés óta eltelt másfél hónapban felmerült kritikus hibákkal és optimalizációs problémákkal kezdenek.

A játékosok tehát megnyugodhatnak, a Human Head néhai vezetői azonban nem igazán: a Ragnarok a történtekkel párhuzamosan pert indított ellenük csalás, szerződésszegés és tisztességtelen üzleti gyakorlat vádjával - a tét 100 millió dollár. 

6.
6.
crytek
#4: Ennél már a 0. perces videokból látszott, hogy tripla zs se..
Aki mást várt ettől, az nem tudom miért mi alapján várt jobbat
5.
5.
delphijos
#4: “Tudni kell, hogy mire érdemes”

Amúgy egyetértek, de azért ebben benne van egy kicsit az “utólag okos az ember” is, mert a Divinity-nél se lehettél biztos ( ahogy más kickstarter projektnél sem ) hogy gané-e aki mögötte áll, vagy komoly csapat....
4.
4.
#3: Tudni kell, hogy mire érdemes. Ha anno nem dobjuk össze a Divinity: Original Sin-re a kickstartert és az a maga érdemei mellett nem termel ki egy szintén kickstarter Original Sin 2-t, akkor a mai napig a létező egyik legjobb CRPG nem is létezne. És nem létezne az éppen készülő Baldur's Gate 3 sem, ami mögött most kiadó áll, de az elsők között jeleztem évekkel ez előtt a belsős, támogatós fórumon, hogy a Lariannak kell elkészíteni a BG3-at. Ami most meg is valósul. Megérte? Már most tudom, hogy megérte.
3.
3.
markoci555
Épp írni akartam, hogy ezt hogy lehet megcsinálni, aztán megláttam az utolsó bekezdést.
Szégyen amit leműveltek, most tudtam meg mindent ezzel kapcsolatban, mert miután megtudtam, hogy elmennek más irányba a játékkal, leszartam az egészet. Örülök, hogy nem adtam ki rá pénzt támogatásra megjelenés előtt, és ez megint jó emlékeztető, hogy szinte semmire nem is szabad.
1.
1.
crytek
Amiket net szerte olvasni róla...hát az a foltozás nem lesz egyszerű azt gondolom.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...