Már a Rune II fejlesztése sem volt éppen egyszerű menet, de a pontot az i-re az tette fel, hogy a játék készítői a megjelenés másnapján bejelentették, lehúzzák a rolót. A dolog pikantériája, hogy a Human Head Studios csapata ugyanazon a napon újra is alakult, csak immár Roundhouse Studios néven, a Bethesda szárnyai alatt.
Valahol érthető, hogy a Rune II-t kiadó Ragnarok nem tartotta túl elegáns húzásnak ezt, elvégre a játék támogatása, a különböző javítások és kiegészítések elkészítése így a cég nyakába hullott, mindez ráadásul teljesen váratlanul érte őket, ők is a sajtóból értesültek a dologról. A Ragnarok persze megígérte, hogy így vagy úgy, de a Rune II premier utáni foltozgatása folytatódik (sőt új átiratokkal is előrukkolnának), ehhez azonban szükségük volt a játék forráskódjára és assetjeire.
A jó hír az, hogy a minap a kiadó arról számolt be: kaptak egy merevlemezt a Rune II kódjával, és az előzetes tesztjeik alapján úgy tűnik, nem hiányzik semmi ahhoz, hogy folytathassák a munkálatokat. Első körben a megjelenés óta eltelt másfél hónapban felmerült kritikus hibákkal és optimalizációs problémákkal kezdenek.
A játékosok tehát megnyugodhatnak, a Human Head néhai vezetői azonban nem igazán: a Ragnarok a történtekkel párhuzamosan pert indított ellenük csalás, szerződésszegés és tisztességtelen üzleti gyakorlat vádjával - a tét 100 millió dollár.
Aki mást várt ettől, az nem tudom miért mi alapján várt jobbat
Amúgy egyetértek, de azért ebben benne van egy kicsit az “utólag okos az ember” is, mert a Divinity-nél se lehettél biztos ( ahogy más kickstarter projektnél sem ) hogy gané-e aki mögötte áll, vagy komoly csapat....
Szégyen amit leműveltek, most tudtam meg mindent ezzel kapcsolatban, mert miután megtudtam, hogy elmennek más irányba a játékkal, leszartam az egészet. Örülök, hogy nem adtam ki rá pénzt támogatásra megjelenés előtt, és ez megint jó emlékeztető, hogy szinte semmire nem is szabad.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.