Mi történt 20 év alatt a The Simsben?

  • Írta: gorien
  • 2020. február 5.
  • Érdekesség
Link másolása
Hogy repül az idő, ha valaki jól szórakozik! Főleg mások életével. A The Sims első része kereken húsz évvel ezelőtt jelent meg, az Electronic Arts pedig egy mókás infógrafikán számszerűsítette, mit is jelent ennyi idő egy ilyen játék életében.

Mindenki kedvenc életszimulátora betöltötte a húsz évet. Bizony, az első The Sims 2000-ben jelent meg, be is zsebelte a GameSpot Év Játéka címét. Azóta három számozott rész és megszámlálhatatlan kiegészítő követte, amelyek teljes körű beszerzéséhez nem árt, ha milliomos az ember. Az Electronic Arts a jeles alkalmat azzal ünnepelte meg, hogy számszerűsítette, mennyit is jelent húsz év egy ilyen játék életében.

Például tudtad, hogy ez idő alatt 1,6 milliárdnál is több simet hoztak létre világszerte? Ebből 6,9 millió volt vámpír, 1 millió sellő, 217 ezer pedig űrlény. Ez a rengeteg virtuális emberke 1,3 milliárd alkalommal talált egymásra az ágyban WooHoo felkiáltással. Viszont csupán 37 millió esküvő jut rájuk. Érdekesség a The Sims történetéből: a készítője, Will Wright, a háztervező szoftverektől kapott ihletett, sőt az első prototípusa is csupán lakásépítésre volt alkalmas. Azt ugyan nem osztotta meg az EA, hogy hány órát töltöttünk a különböző házak felhúzásával, de azt igen, hogy 575 millió családot költöztettünk beléjük. Összesen pedig 173 ezer totyogó volt a The Sims-játékokban.

A The Sims közönségsiker lett, ezt nem lehet tagadni, rengeteg casual játékost hódított meg, és videojátékos közegben csodát tett annak idején: Wright állítása szerint a felhasználók fele nő volt, akiket a 2000-es években még nem feltétlenül azonosítottak a videojátékok célcsoportjával. Wright azt is lehetővé tette, hogy a játékosok saját tárgyakat, figurákat alkossanak, ezeket pedig megosszák egymással: 41 milliónyi feltöltés és 825 milliónyi letöltés tanúsítja az ötlet sikerét.

Az Electronic Arts a játékosoknak is kedveskedik az évforduló okán: aki belép a The Sims 4-be, az megkapja a szülinapi jakuzzit. Az EA köszönőlevelét teljes terjedelmében itt találjátok.

4.
4.
#3: Gondolatmenetedet folytatva a karikák is feleslegesek játékoknál és filmeknél, hiszen ha jó nevelést adsz észre sem veszi azt amit nem kell.Ügyes vagy!
3.
3.
SLi
#2: hát ha egy játék a te nevelésednek konkurenciát jelent akkor a nevelésed annyit is ér, lehet tényleg jobban jár a gyerek ha a Simstől tanul
2.
2.
Kiadnak egy minimális alapot, majd évente 1 dlc-t csillagászati áron.A mai napig megjelent dlc-ket már az alapnak tartalmaznia kellett volna. Akkor beszélhetnénk játékról.A EA vagy origin nevelő hatásáról már nem is beszélek.Csak meg kell nézni az általuk kedvelt családokat.Gyerekeknek szántam a játékot, bármennyire is megviselte volna a pénztárcát, de szerencsére kipróbáltam előtte.Biztos hogy a közelébe sem mehetnek egy ideig.
1.
1.
Sandic1994
Mi történt 20 év alatt? 2000-ben alkottak egy újdonságnak számító játékot, amivel jól el lehetett szórakozni, sőt még a 2. része sem volt rossz. Azóta viszont a játék tükrözi az EA politikáját, minél kevesebb befektetéssel minél nagyobb lehúzást eszközölni. A 4. rész alapjátéka már egy minimalista bughalmaz, méltatlan a generációhoz. És képesek több (tíz)ezer forintokat elkérni a DLC-kért, amiknek a nagy részének már az alapjátékban is benne kellene, hogy legyenek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...