Kiszivárgott képeken a Baldur's Gate III

  • Írta: fojesz
  • 2020. február 27.
  • Képek
Link másolása
A Larian Studios ma este, magyar idő szerint 21 órakor mutatja meg az első gameplay látnivalókat a Baldur's Gate III-ból, az imént viszont kiszivárgott néhány screenshot a játékról, így már most megleshetjük közelebbről!

A Larian Studios a PAX East apropóján, ma este fogja bemutatni az első gameplay felvételeket a Baldur's Gate III-ról, amely várhatóan még idén játszható formába kerül. Hogy addig is legyen min csámcsogni, kiszivárgott néhány screenshot a játékról, csekkoljátok őket!

15.
15.
#14: "Gyakorlatilag, akkor kapunk egy Divinity 3-at csak Baldur néven meg annak a történetével"

Pont ez jutott nekem is eszembe, mikor néztem.A turn-based -nek örülök.Nem kell csapkodni a space-t, átláthatóbb tisztább.A D:OS 1-2 -ben tökéletesen működött.
14.
14.
DarkLord
Én kevés játékban bírtam a turn-based harcot... Gyakorlatilag, akkor kapunk egy Divinity 3-at csak Baldur néven meg annak a történetével :D Nekem a BG játékok nagyon sokat jelentenek mai napig, de ezzel a harcrendszerrel nagy szarakodás lesz az egész számomra. Ha látják a reakciókat, akkor láthaják, hogy a legtöbb embernek egyből ez szúrt szemet. Én abban nem kételkedem, hogy nem lesz kidolgozva a történet a karakterek a helyszínek, mert ehhez értenek.
13.
13.
#12: Ahol ez a faszi megjelenik ott általában véve nagy röhögések vannak. Pozitívan őrült az alak. Elég jól kezelte a problémákat és ahol megkérdezte, hogy ez miért van így, ott biztos változások jönnek. De van is mit javítani. Azért 96%-al mellé lőni ilyen szorult helyzetben, biztos, hogy nem normális, de legalább együtt röhögtem ki az embert a közönséggel.
12.
12.
medson
#11: Egyet értek hogy ez korai volt, de azért igyis örülök hogy láthattam milyen is lesz majd. A végén a bug meg ahogy szegény Sven próbálta elhárítani a hibát hatalmas volt :D, meg úgy az egész prezentáció.
11.
11.
Én nyomtam volna szivesen real time + pause rendszerben, de az is igaz, hogy az csak egy valahol elrontott turn-based. Így viszont időigényesebb, de egyben izgalmasabb tud lenni a játék. Viszont nagyon látszik a látottakon, hogy ez egy olyan korai változat, amit nem biztos, hogy be kellett volna még mutatni. Ez még az a stádium, amikor még semmi nincs kész, csak a végső elképzelés létezik. Ezen még nagyon látszik, az Original Sin motorja és az is, hogy az átvezetők sincsenek szinte semennyire sem kidolgozva. Bár az sem elhanyagolható, hogy ma már egy izometrikus RPG grafikai motorján átvezetőket nézhetünk. Egyelőre nem 100%-os az elégedettségem, de hé, ez a játék még nem is létezik. Nyilván világmegváltóan sokkal másabb nem lesz a végleges verzió ettől, de hagyjuk még, hogy balanszolják és hogy elkészítsék.
10.
10.
medson
#7: Hál istennek hogy az lesz.
9.
9.
delphijos
#7: Nekem meg pont ez plusz pont. Nem vagyunk egyformák.
8.
8.
SLi
#7: már ezekből a képekből egyértelmű volt hogy divinity lesz kicsit átszínezve
7.
7.
DarkLord
Turn-based harc... ez nagyon nem tetszik nekem! És látványra se az igazi így, ami megy az élő közvetítésben. De nálam a turn-based gyilkolja ezt a játékot, miért nem hagyták a jó öreg harc rendszert... nagyot csalódtam, de szerintem sokan.
6.
6.
5 perce menni kéne a közvetítésnek, de még csak Baldur's Wait van.
5.
5.
SLi
középső sorban az utolsó kép baromi hangulatos
4.
4.
Be vagyok már itt izgulva az gameplay anyagra teljesen. Már itt remegek. De még egy óra.
3.
3.
Telón nézem, úgyhogy nem sok mindent látok belőle, csak azt, hogy a képesség helyek száma alapján nyugodtan lehetek majd varázsló és nem gamepad-del fogok játszani.
2.
2.
Split
Végre, megint egy ígéretes high-fantasy!
1.
1.
Ganzer
Bakker, egész korrekt grafikája lesz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...