Megérkezett az első S.T.A.L.K.E.R. 2 screenshot

  • Írta: nodae
  • 2020. március 23.
  • Képek
Rég nem hallottunk már az új S.T.A.L.K.E.R. felől, és noha a csend megtört, sokkal okosabbak így sem lettünk. Mindössze egy kép nyújt most támpontot, melyet a készítők kommentár nélkül tettek közzé Twitteren.

A S.T.A.L.K.E.R. 2 mögött álló csapat, a GSC Game World a játék hivatalos csatornáján tette közzé a képet, melyen egy erdei környezetben több elkorrodált jármű és egy, a levegőben megfigyelhető természetfeletti jelenség látható.

Március 20-án lett 13 éves a sorozat első játéka, a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Most ennek a történetnek a folytatását várjuk, melyet jó régen, még 2018 tavaszán jelentettek be az ukrán készítők. Nehéz eldönteni, hogy ez az egyetlen, szemünk elé vetett képernyőfotó csalódást keltően kevés, vagy apró, ám reményteli jel.

Megjelenési dátum továbbra sincs: valamikor 2021-ben szeretnék piacra dobni a Zóna világának további sorsát taglaló sztorit. Ugyanígy nem ismert, mely platformokra érkezik majd az Unreal Engine segítségével készülő játék. 

Ezek is érdekelhetnek

13.
markoci555
ez inkább concept art mint screenshot, komolyan mi ez... máshol alpha gameplay meg egyéb jön és lelövik a játékot, ennél többre lesz szükségem hogy elkezdjek izgulni
12.
hajbel
#10: Pedig korszakalkotó volta AI-ban, gunplayben, hangulatban és abban, ahogy különféle open world elemeket összekapcsolt, behozott pl. anomáliákat, artifacteket. Nem mellesleg volt alatta egy jó story. Régen homály fedte, hogy miért nem lett sikeres. A koncepcióváltás csak egy volt a sok gond közül, de igazából egyszerűen nem volt pénzük. A fejlesztők irodája előtt 2 autó állt. Most ugye minden jel arra utal, hogy az Epic megfinanszírozza a projektet, valamint a motort is biztosítja, lehetőleg maximális supporttal. Talán ők még látnak fantáziát benne. Meglátjuk, hogy mi sül ki belőle.
11.
Kawada
#5: Jaaa, ha berakok képzeletben egy 2 vesszőt, akkor már értem. Nyikván van különbség alapvetően engine és engine között, de az egy eszköztár. Akárhány negatív példát hozhatsz az UE4-re, pont annyi ellenpélda lesz.
10.
Heldengeist
#9: Szerintem épp ez volt a probléma. És ne érts félre, szerettem a SoC-ot, nem voltam elégedetlen a CS-val és az egyik kedvenc játékom a CoP. De konkrét cél, fegyelem és kontroll nélkül ugrottak bele a fejlesztésbe és egyszerűen úsztak az árral. Ráugrottak minden ötletre, és pazarolták az idejüket és erőforrásaikat. Egy stúdió, amelyik tudja, hogy mit akar csinálni és arra koncentrál nem fejleszt egy játékot 7-8 évig, hogy aztán félkészen adja ki a funkciók kétharmadát kivágva kiadói nyomásra. Annyira ambiciózus azért nem volt a projekt.
9.
TheFlash
#8: csak azido alatt hanyszor valtoztattak meg a koncepciot? Az eredeti elkepzeles joval nagyobb lett volna mint ami vegul lett
8.
Heldengeist
#1: A SoC elkészítését sem kapkodták el. Már 2001-ben cikkeztek róla a magazinok és 2007-ben még mindig csak jóindulattal is béta állapotban jelent meg kiadói nyomásra.
7.
crytek
#6: Igen a Stalkerek is kiforrták magukat kb modokat nem lehetett hozzá készíteni mert a fantasztikus engine-be kigyomláltál 300 A4-es oldalnyit bugot amiatt keletkezett még 100 oldalnyi új... Mindenesetre várom a csodát.
6.
FURY380
#2: Úgyse veszed meg, majd csak 20 év múlva 1$-os bundleben. Addigra kiforrja magát.
5.
kryszisz
#3: Pedig érthetően írta, és igaza van. A GSC a saját motorjával nem tudott bánni, az U4-be meg többen buknak bele mint nem, úgyhogy fingers crossed, hogy ők a kisebbséghez tartozzanak. Ettől függetlenül irgalmatlanul várom, az előző részek hangulatban nálam máig favoritok.
4.
Neotechtr
#2: Ha elszúrják, nem az engine lesz a hibás.
3.
Kawada
#2: Ezt még egyszer, magyarul, hogy tudjam elmondani miért vagy hülye, bármit is akartál mondani...
2.
crytek
Grafikára és engine-re a futás és milyensége miatt kiváncsi leszek
Amikor egy cég a saját engine-jt nem tudja kiforralni akkor egy olyan danger engine mint az UE4 hát isten irgalmazzon minket.
1.
Neotechtr
Stalker 2-ből kb 10 éve is voltak már képek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...