A Dark Soulsból merít a Godfall

  • Írta: gorien
  • 2020. április 9.
  • Hír
A Godfallt eddig a bemutatkozóvideójából és egy kiszivárgott, belsős anyagból ismertük csupán. Néhány új információnak hála megtudtuk, hogy a játékmenet főleg a Dark Soulshoz és a Monster Hunter Worldhöz hasonlítható.

A Counterplay Games és a Gearbox játékáról, a Godfallról, eddig nem tudtunk túl sokat. A játék a tavalyi The Game Awardson mutatkozott be, majd kiszivárgott egy videó, amin a gameplayből láthattunk egy keveset. A játékot 2020 karácsonyára célozzák, PC-re és PlayStation 5-re. Ennyi, amit eddig ismertünk – az Official PlayStation Magazine-nak hála azonban már egy kicsit többet tudunk.

Az újság szerint a játék a Monster Hunter Worldhöz hasonló, drop-in/drop-out jellegű multiplayert fog tartalmazni. A Godfall végigjátszása során többtucatnyi óriással kell felvennünk a harcot, a legveszélyesebbek azonban a bossok lesznek, akik egyszerre több játékost is térdre tudnak kényszeríteni. A harcrendszer a Dark Souls-szériából merít: sokkal fontosabb a precizitás, mint a nyers erő.

A Godfall története szerint mi a Knights' Order utolsó megmaradt tagjainak bőrébe bújunk. A játék alatt bejárjuk a tűz, a levegő, a föld és a szellemek birodalmát is. Ahogy haladunk, új képességekre teszünk szert, amiket a játék elején választott kasztunk határoz meg.

3.
PapaYeti
#2: Érdekes a mosterhunter nincs meg csak ezek az online random csapatmunkát igénylő probálkozasokból van egy két rossz tapasztaalt, de mindig lehet adni még egy esélyt
2.
Yanez
#1: Nem. Ez azt jelenti, hogy a boss az okostojásokból is hülyegyereket csinál.
1.
PapaYeti
"a legveszélyesebbek azonban a bossok lesznek, akik egyszerre több játékost is térdre tudnak kényszeríteni" ez azt jelenti hogy elég a csapatba egy hülye gyerek hogy ne sikerüljön legyőzni a boss t ?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...