Jócskán megtolta a Steam a Sea of Thieves szekerét

  • Írta: fojesz
  • 2020. július 20.
  • Biznisz
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Sea of Thieves, amely a készítők szerint jobb formában van, mint valaha. Természetesen a steames rajt is közrejátszott ebben, az elmúlt hónapot rekorddal zárta a játék.

A Rare egy blogposztban jelentette be, hogy a Sea of Thieves játékostábora mára 15 milliósra duzzadt. Ez persze nem egyenlő az aktív játékosok számával, ráadásul az Xbox Game Pass-előfizetéssel játszók is beleértendők, ennek ellenére nem rossz teljesítmény ez, különösen a legutóbbi, januári helyzetjelentés tükrében - akkor 10 millió játékosról számoltak be a készítők.

Ebből már sejthetitek, hogy mostanában különösen jól hasít a kalózos játék, amit a Rare meg is erősített: a csapat állítása szerint 2020 első felében több játékosuk volt, mint a teljes 2019-es év során, márpedig a tavalyi esztendő erősebben sikerült, mint a 2018-as. Ebben persze nem kis szerepe volt a múlt hónapban megjelent és azóta több mint egymillió példányban elkelt steames változatnak: a júniust rekord számú, 3,3 millió játékossal zárták a fejlesztők.

12.
Kawada
#10: Nem az irányítással van baj. Bár amikor egy cover shooterben az AI kábé annyi, hogy beleszalad az ellen a számba, akkor na... Technikai problémák vannak és ahogy elnéztem az értékeléseket, nem vagyok egyedül. Ebből a szempontból mondjuk egyrészt le kalappa a Micro előtt, hogy bármilyen értékelést ott is hagynak. Másrészt viszont be is kaphatják mert több éves technikai gondokra panaszkodnak állandóan emberek. Indokolatlan frame droppok (marha jó, nálam is megy 120 és 20 fps között ugrál), konkrétan el nem induló single player, bugok tömkelege. Volt az a rész, amikor az UV lámpás masinával kell menni, ott a 3 m széles úton, kétszer egymás után, nagyjából ugyanazon a ponton akadt be valami láthatatlan akadályba a járgány, ahonnan se előre, se hátra. Harmadszor fogcsikorgatva mentem egy kicsit másképp, ott is majdnem összejött, de szerencsére továbbslisszant. És szerintem a hangkeverés is eléggé el van baszva itt-ott, amit szintén technikai gondnak könyvelek el. Anno nem nagyon emlékszem ilyen gondokra.
11.
Bluverkill
Hmm jó nagyra nőt ez a játék. De ugye sok mindenki szerint dead game :)
10.
crytek
#9: Én mivel pc billel toltam semmi baja nem volt. Haverral pedig coopban is letoltuk xbox one-on ott sem volt semmi gond.
9.
Kawada
#8: Csak kicsit dolgozhatnának rajta, mert épp naponta háromszor baszom falhoz a kontrollert a Gears 1 Ultimate okádékságukat pécén... Pedig 1 óránál többet nem tudok egyhuzamban eltölteni vele.
8.
crytek
Ezért go MS egy Gears of War kollekciót steamre!!!
Meg jöhetnek a korábbi Forzák is!!
6.
Kawada
#5: Okés. :) Mondjuk azoknál meg az a téma, hogy ki hogy játszik a könyveléssel, költségekkel, stb. Úgysem hiszünk ma már semminek.
5.
Őrnagy
#4: Annyira nem akarom magam beleásni.
4.
Kawada
#2: Még szerencse, hogy ezek nyilvános adatok. Az adott év pénzügyi jelentéseire kell rákeresni.
3.
Daniel21
#2: Akkor miből (külsős címeken kívül) lenne nekik hasznuk? :D
2.
Őrnagy
#1: Nekem van egy olyan titkos véleményem, hogy a játékágazatból a Micronak több bevétele is lehet (talán), mint a Sonynak. Igaz, hogy kevesebb konzolt ad el, de azon nincs is nagyon haszon. És igaz, hogy kevesebb AAA címe van, de állítólag azon sincs nagy haszon. Úgyhogy nem gondolom, hogy a Microsoft pénzügyi részlegét ostobák vezetik.
1.
Neotechtr
Így lehet pénzt csinálni egy ilyen játékból. Jól tette a micro, hogy nem hagyta xbox exkluzívnak és mint látjuk, az is csak pénzt hoz, ha az amúgy windows boltban és gamepass-ben is könnyen elérhető játékot kirakja még Stream-re is. Sok kicsi sokra megy végül is és közben jön a lé. Hogy pénz minek kell nekik azt meg nem is értem. Olyan, mint vizet vinni a tengerbe.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...