Halo Infinite - lássuk a sztorit!

  • Írta: gorien
  • 2020. július 23.
  • Videó
Az Xbox Games Showcase leginkább beharangozott résztvevője a Halo Infinite volt, így nyilván ez nyitotta a bemutatók sorát. Ahogy ígérték, a kiadott majdnem kilencperces gameplay a kampányra koncentrált.

Egy nappal előtte a játékdoboz borítójával tüzelték a népet, most pedig végre mozgásban is láthatjuk a Halo Infinite-et. Egy rövidebb teaser és egy kilencperces gameplay szolgáltat látnivalót a karácsonykor érkező játékhoz. A Halo Infinite Xbox One-ra, Xbox Series X-re (Smart Delivery-támogatással) és PC-re jelenik meg.


74.
Ps fanboy
#73: Lassabban követik a fejlődést, hogy az átlagember pénztárcája is elbírja, de nem fogják vissza szerintem. Sőt művészi szempontból pár stúdió még előbbre is viszi a gaminget, mint ipar és ezek között olyanok is vannak, akik csak kizárólag konzolokra fejlesztenek.
73.
#72: Abban gondolom egyet értümk , hogy mostanában a konzol vissza fogja a játék ipart.Ps-re hegyeztem ki, ami hiba volt ....Kawada ki is is használta.Konzol!Így talán nem talál fogást.
Igazad van , hogy teljes élményt kapnak a konzolosok...De már rég lehetne jobb , ha nem piaci alapon nem kéne velük foglalkozni.És ez tény. Sajnos.
72.
Ps fanboy
#66: Ezt most pc-s fejjel mondod és értem is, hogy miért, de a konzolosok jó nagy része leszarja ezt, nekik már most is adott a látvány és bőven elvannak vele és a ps5 el ez gondolom javulni fog. Ez a lényeg, 4k (ha akarsz), 60 fps, kevesebb töltési idő (ez nagyon fontos), a többi nem igazán téma feltéve ha a fentebbi elvárások teljesülnek, de ha nem, esetenként még azt is simán lenyelnék.
71.
Kawada
#70: Az utolsó bekezdéshez annyit, hogy ez persze fél igazság. És eléggé jelentős részben ki is bújhat alóla a micro, ha az elkövetkezendő 1-2 évben nem fognak AAA-s címek megjelenni (márpedig nem fognak nagyon....). Úgyhogy ha szerencsénk van, inkább megmarad egy cukormázas bullshit marketing-nek, nem igazán kézzelfogható eredménnyel.
70.
Kawada
#69: https://tech4gamers.com/cyberpunk-2077-allegedly-delayed-due-to-poor-performance-on-ps4-and-xbox-one/

"According to the Polish director Borys Niespielak, CD Projekt RED encountered serious problems in terms of running Cyberpunk 2077 with acceptable performance on the PlayStation 4 and the Xbox One, especially the latter."

És pontosan ezt a helyzetet konzerválja a Micro jó 1-2 évig még a cross gen-es granaciával... Úgyhogy a problémád releváns egyébként, csak kurva rossz helyen kopogtatsz vele...
69.
#68: Ezzel senki nem vitatkozik, igazad van.De ebben a generációban már (pláne a vége felé) hátráltató tényező volt a ps 4.Gondolok itt a cyberpunkra, ami már rég megjelent volna, ha nem multi címként akarnák értékesíteni.Nem megy ps-en.... .lehet nem kommunikálják, de nem ez lehet az egyetlen játék.Félreértés ne essék , ps3 korszak simán verte az akkori gépeket.Ok nem simám de .... .Nagyon csúnyán fogok fogalmazni, de mostani ps 5 a szegény ember PC-je.Bár nem tudjuk az árát, lehet jobb gépet lehet összeállítani az árából.Kiderül.Erre mondtam , hogy a sonynak lépni kell, mert ez nem fenntartható amit csinál.
68.
Marcus88
#66: Ezt majd a vásárlók a pénztárcájukkal eldöntik,hogy mire van szükségük!
Ha annyira szar lenne a helyzetük,akkor mindenki pc-t építene és nem vennék a konzolokat.A játékosok többségénél az erő ami a pc mellett van,nem az első helyen áll,sőt még a második helyen sem.
67.
Marcus88
#62: Miért kellene a sonynak elfelejtenie az exeket? Nagy százalékban ezek adják el a gépüket!
Hardveres lemaradásról beszélhetünk,ami minden generációban meg van és meg is lesz.
Amúgy a sony szépen megvan magában,miért kellene foglalkozniuk,hogy milyen erős egy pc vagy hogy miben van lemaradásuk a pc-vel szemben?
66.
#63: Épp ez az... .A mai felgyorsuló világban nem fér bele, ha 4-5 évente cserélnek egy már megjelenésekor elavult hardvare-t.
65.
Marcus88
#60: Szerintem meg nem azzal van a baj,hogy nem valódi nex gen látványt kaptunk,mert az tényleg még kb 2-3 év.
Itt azzal van a baj,hogy megint jött a nagy hype,hogy megmutatja a konzol a nagy erejét,ere kaptunk egy ezer sebből vérző Halo gameplay-t,amit a jelenlegi generáciból egy halom cím simán lealáz.
Már a múltkor az AC Valhalla behirdetett gameplay,ami végül nem volt,már elnézést kértek,hogy hát nem így gondolták,erre meg most lenyomják ezt!
Nekem az jön le,hogy hülyének nézik az embereket!
64.
Kawada
#60: A definitív azért macskakörmözve volt. ;) Persze túloztam. Arra próbáltam utalni csupán, hogy szerintem a legtöbben olyan dolgot vártak, hogy legalább a generáció váltás élményét megkapják. "Újra nagy Halo játék konzol launch-kor". Ez pedig egy jelen gennek sem valami hejjdebetyár. Nem néz ki rosszul persze. De egy Gears 5 szerű "na ez igen!"-t szerintem el lehetett várni.

Azóta egyébként utána nézegettem még, hogy miket mondogattak korábban. És találtam olyan nyilatkozatot is, ahol igyekezték leszögezni, hogy "ez mostani gen játék, senki ne várjon next gen vizualitást". De sajnos olyan hírbe is belebotlottam, amikor valami nagyon MSfanboy youtube matyi valami belsős forrásokra hivatkozva mondta, hogy azért nem mutattak gameplay-t belőle az előző vagy az előző E3-on, mert túl jól nézne ki és a többi játékukról elvonná a figyelmet :). Persze lehet ez "valami gazdag fehér vicc volt, amit fekák nem értenek".

Egyáltalán nem vészmadárkodom. Kicsit csalódtam. De reménykedem. Szeretnék egy az első 3 részre hajazó Halo-t. És attól még, hogy a látvány terén nem hozza azt, amit szerintem sokan elvártak, semmi olyat nem láttam, ami lelombozna, hogy ez nem lesz egy jó cucc. Mondjuk az AI kicsit inaktívnak tűnt, de azt tényleg betudom a korai verziónak. :)
63.
Ps fanboy
#62: A Ps-t nem az ereje miatt vették eddig sem, hanem mert egy kompakt élmény. A mai felgyorsuló világban inkább a pc-nek kellene félnie. XD
62.
Nekem az az érzésem a Sony ebben a generációban nyitni fog más platform felé is.Baromi nagy hátrányban van a PC-vel szemben.Most egy sima közepes gamer pc üti a ps5-t, egy normálisabb pedig lehet a következő generációt is.Ha van egy kis eszük elfelejtik az exeket.Mert tényleg baromi nagy lemaradásban vannak már.És ez csak növekszik a közeljövőben.
61.
"Minden esetre tőlük meg pont azt nézem ki, hogy Tlou2 PS5 verzió film grain nélküli verzióval jönnek elő és attól úgyis megáll az ész."

Kitelik tőlük, és sokan tapsolni fognak.Újra megveszik :D.
60.
ADMlN
#21: Nem, egyértelműen szar van a palacsintában, de nem is erre vonatkozott a kommentem. Továbbra sem értem miért lenne ez egy “definitív next gen game”. Mindkét konzolon legalább még 1-2 évet kell várni az olyan játékokra amik tényleg kihasználják őket. Addigra pedig már nem fogják támogatni a One-t, szóval szerintem továbbra is csak vészmadárkodsz.
59.
kopic
#58: Te mirol beszelsz ember? Csak ugy megsugom hogy rendelkezem X-el...
Egyebkent neked mi bajod van? :D Egy rossz szot nem szoltam hozzad.
58.
Neotechtr
#57: Egy kommentbe leírni, hogy milyen jó és feelinges, de előtte azt, hogy örökre elásta magát a MS, meg akkor, hogy ha 7-8 pontokat kap a játék. Most ez a komment miről szól? Valószínű sem PC-n, sem konzolon nem tudsz majd vele játszani, kit érdekel, hogy elássa magát nálad a Microsoft?
57.
kopic
https://www.ign.com/articles/halo-infinite-gameplay-demo-early-work-in-progress-build

Ez eleg rosszul hangzik es 4 honap mulva jon a jatek... Ha 7,5-8 pontokat fog majd kapni, akkor nalam orokre elasta magat a M$.

Gameplay-el egyertelmu rajongoknak akartak kedvezni. Nagyon hajaz a bemutatott palya az 1.resz 2.palyajara, amikor is lezuhanunk ugyanugy a Gyurure es fel kell fedezni a nyilt terepet.
Plusz nagyon atjott az igazi Halo-s feeling a bemutatobol.
56.
Kawada
#52: Okés, köszi az infót.
55.
Ps fanboy
#21: Bár nem engem kérdeztél, de én igen, kb. erre számítottam. A Micro amúgy is már az elmúlt pár évben sejtette, hogy a saját címeik elsősorban amolyan gamepass töltelékek lesznek (csúnya szóval). Éppen ezért én már nem is várok tőlük olyat, hogy mondjuk villantsanak egy pl. Uncharted4 szintű címet.
54.
Ps fanboy
#21: Bár nem engem kérdeztél, de én igen, kb. erre számítottam. A Micro amúgy is már az elmúlt pár évben sejtette, hogy a saját címeik elsősorban amolyan gamepass töltelékek lesznek (csúnya szóval). Éppen ezért én már nem is várok tőlük olyat, hogy mondjuk villantsanak egy pl. Uncharted4 szintű címet.
53.
Neotechtr
#52: Akkor ügyes a Sony, ha most full keményen belép a közeljövőben egy elég jó grafikájú ex gameplay-el. Ilyen közhangulat mellett az egy csapás lehet rájuk. Bár a Sony a közelmúltban kijátszott bizonyos kártyákat a nagyágyúi közül. Minden esetre tőlük meg pont azt nézem ki, hogy Tlou2 PS5 verzió film grain nélküli verzióval jönnek elő és attól úgyis megáll az ész.

Szerintem minden szép, minden jó, de egyik sem mutatott olyan grafikát, amitől bárkinek valamenyi next-gen érzése lenne.
52.
ABorealis27
#36: Amikor az Oterworldös UE5 kibeszélőben Phelan említette, hogy ez az engine majd 2021 végén lesz végleges és utána 3-4 évvel jönnek rajta játékok, a kommentek között azonnal javította egy érzésre valamilyen fejlesztési tapasztalattal bíró vagy olyan közegben dolgozó felhasználó, miszerint ő tudja, hogy már dolgoznak vele (a demó bemutatásakor) többen is. Nyilván egy korai verziójával. Ezt a Hellblade II fejlesztőinek mostani kijelentése teljesen visszaigazolja. A játék grafikája (a real time scannelt elemek játékba emelése az UE5 egyik hatalmas előrelépése) szintúgy. Kíváncsi leszek az első gameplayekre, amiket már most is vártam, mert úgy emlékeztem launch title lesz a Hellblade II, de sajnos nem úgy néz ki.
Ez a Halo gameplay a 2018-as engine demo után és a remek átvezető videók mellett nagy csalódás. És akkor úriember voltam.
51.
kamgecam
#49: Mondom, engem nem zavar! Nagyon ritka az az ow játék ami megfog. Ilyen a Witcher3, Zelda, a most megjelent GoT.
Meg bejön hogy letisztult a grafika csak vannak még hiányosságok amit úgyis ki fognak javítani még. Halo, Fable, Stalker 2 ezek instant vételek lesznek! Illetve az Obsidian új fantasy játéka is érdekel.
49.
Neotechtr
#46: Semi-Open World-nek hívják, és az ow egyik fajtája, ahol "kisebb" mapokon lehet kalandozni. Ezeket cserélgetik alattad, mint az Exodus-ban, vagy változó hub van, mint a Deus Ex-ben. A grafikára meg te magad mondtad, hogy nagyon messzire ellátós, tű éles és ez egyelőre még real 4K 60 fps. Erre esett a választás. Majd lesznek más játékok is, amiknél nem ezekre esik a válsztás, azok majd jobban fognak kinézni. Meg a csőjátékok. Azok sokkal jobban fognak kinézni. De egyelőre azt vélem észre venni, hogy inkább stilizálja mindenki a grafikát olyanra, mint a Toy Story, meg a Zelda és eddig senki nem mutatott egy fotorealisztikusságra törekvő anyagot. Fotorealisztikus grafikai irány a Metal Gear Solid V, vagy a Stalker, Call of Duty pl, de ilyesmik még nem készültek, és szerintem 2-3 év, amire lesz valami igazán komoly.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...