Blade Runner - így újultak meg az átvezetők

  • Írta: fojesz
  • 2020. szeptember 7.
  • Videó
Link másolása
Ahogy arról pár hónappal ezelőtt beszámoltunk, a Nightdive Studios az 1997-es point & click kalandjátékot, a Blade Runnert is kezelésbe veszi, ennek részeként pedig az átvezetők is tatarozáson estek át.

A Blade Runner: Enhanced Edition még márciusban mutatkozott be, és nagyjából azt várhatjuk a Westwood fejlesztette kalandjáték remasterétől, amit más Nightdive-projektektől is: a srácok a KEX engine segítségével frissítik a karaktermodelleket, az animációkat és az átvezetőket, testreszabhatóvá teszik az irányítást, és a játékélményt is finomhangolják valamennyire.

A most érkezett videó a felturbózott átvezetőkből ad egy kis ízelítőt: a fejlesztők az eredetileg 640x480-as felbontás mellett 15 fps-sel futó anyagokat 4K-ban és 60 fps-sel tálalják újra, a végeredmény pedig kifejezetten baráti lett. A Blade Runner: Enhanced Edition megjelenése még idén esedékes, a remaster PC-re, PS4-re, Xbox One-ra és Switchre is kijön majd.

3.
3.
TrishtanAG
Az azért bele lehetett volna írni a hírbe, hogy a ScumVM-es skacok megoldották ezt a problémát és segítettek volna is a Nightdive-nak, csak akkor nyílt forráskódúnak kellene lennie a kész játéknak még konzolon is :D.
2.
2.
TrishtanAG
Az azért bele lehetett volna írni a hírbe, hogy a ScumVM-es skacok megoldották ezt a problémát és segítettek volna is a Nightdive-nak, csak akkor nyílt forráskódúnak kellene lennie a kész játéknak még konzolon is :D.
1.
1.
luzsi04
Azt hiszem itt a felbontás lesz a kérdés.
Nem játszottam valamiért végig de ameddig jutottam az elég frankó volt.
Reméljük ügyesen frissítik a gameplay-t is és egy jó felújítást kapunk.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...