Second Extinction - így néz ki egy küldetés

  • Írta: gorien
  • 2020. szeptember 26.
  • Videó
A Systemic Reaction a legújabb, negyedórás videójában megmutatja nekünk, milyen egy küldetés a Second Extinctionben. Habár az ebben ábrázolt feladattípus neve „kutatás és kimentés”, a folyamatosan dörgő gépfegyver itt is tökéletes megoldás.

Noha szeptember helyett csak októberben lesz esélyünk először játszani a Second Extinctionnel, a fejlesztők egy negyedórás gameplayjel illusztrálják, hogyan is néznek ki majd a küldetéseink ebben a co-op, dinóvadászós lövöldében. A videóban az elejétől a végéig követhetünk egy „kutatás és kimentés” típusú küldetést, amely során szektorokat fedezünk fel, hajókat javítunk, és persze hozzásegítjük a mutáns óriásgyíkokat a kihaláshoz.

A videó mellé egy fejlesztői roadmap is járt, amely felfed néhány, a jövőben várható újdonságot – bár pontos dátumot nem kapunk hozzájuk. A PC-s korai hozzáférés október 13-i startja után új nehézségi beállításokkal, mutációkkal és egy eventtel bővül majd a játék, idővel pedig újabb fegyverekkel és hordamóddal is bővítik majd.

PC mellett Xbox One-ra és Series X-re is meg van ígérve a játék, de azokon nem tudunk early accessről, és várható megjelenési dátumunk sincs.

6.
bitbandita
#1: Igazad van - ezt a játékot illetően. De általánosítani, hogy nem fejlődnek a játékok, ez így nem igaz. Nagyon nem. Játéka válogatja. Van, hogy az ilyen fícsöröket feláldozzák a teljesítmény oltárán az optimalizáláskor. Pl AC: Origins után Odyssey, az Originsben pl ahogy kijön a vízből és lassan szárad meg a nedves ruha (nem a vízfelszín hullámzásáról beszélek, mert az alap), az Odysseyben ezt kivették de mielőtt elkezdenénk szidni az Ubisoftot ott van a Ghost Recon, ami pont fordítva a Wildlands után sokkal profibb lett a nedvesség viselkedése pl a ruhán, a koszolódás, saras lesz, havas, és baromi jól néz ki (igaz maga a játék meg sokkal szarabb lett, de most nem arról beszélünk). Vagy pl a Witcher 3-ban menj ki a vízpartra, és dobj egy aard jelet a víz felé. De tucat más példát tudnék még mondani. Szóval én nem mondanám, hogy nem fejlődnek ezek, nagyon is fejlődnek. Ezen a téren is sokat jelent majd az Ampere kártyák megjelenése, egy félmilliós 2080Ti teljesítményét nemsoká negyedannyiért megkapod, és a fejlődés sem áll meg. Szóval lassan nem kell az ilyeneken "spórolni" az optimalizációnál.
5.
godach
#3: Van benne igazság abban amit írsz, de azért ez nem teljesen így van. Ott a PUBG vagy a Fortnite amit mindenki röhög hogy csak taknyosok játszanak (ami tény hogy rengeteg van) de azért kell oda tudás is. Én amikor megnézem egy két meccsét a fiamnak, akkor (bár a játék nem érdekel) ha érdekelne sem szívesen lennék ellene.
A minecraftban is amiket alkotnak...hát ha valaki azt mondja ezekre a kölykökre hogy 10-es iq-val rendelkeznek...
Persze tény, hogy vannak pofátlanul könnyű játékok, de ha csak erre van igén, akkor miért olyan sikeresek a soulslike játékok?
3.
kanguru
#1: Altalaban az un. AAA jatekok a csicsaval vonzak be a jatekost, mig az indie-k a jatekmenettel, tortenettel , otletekkel.
A AI, onvezeto elektromos autok, millionyi adatkozpont korabban, butabbak a jatekokmint valaha. MIert? Mert a nagy kozonsegre tervezik oket (akik butabbak mint valaha), nem akarnak azert kis eladast mert tul nehez, a 10-es IQ-s AI is lenyomja az atlag bamaba jatekost
2.
KopyAti
#1: Na meg az a futás! Egy lépéssel 8 métert megy előre! Borzadály!
1.
crytek
Igazi next gen....a viz kifejezetten valósághű mert robbantgatnak ott meg a dinók gázolnak benne és tükörsima marad mintha semmi se történne..
Mindig elcsodálkozom ,ahogy haladunk előre a korral és lesznek egyre jobb hw-ek hogy lószar se fejlődik a játékokban pláne nem a fizika....
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...