Sejthető volt, hogy népszerű lesz a Cyberpunk 2077, azonban az előrendelések és a játékkal egy időben játszó játékosok száma talán minden képzeletet felülmúltak. Pontosan ezért meglepő, hogy a CD Projekt RED részvényei az elmúlt napokban jelentősen, nagyjából 29 százalékkal megzuhantak.
A legvalószínűbbnek az tűnik, hogy mindez a Cyberpunk 2077 technikai állapotának köszönhető, hiszen már PC-n is szép számmal akadnak bugok és egyéb problémák az RPG-vel, de az előző generációs konzolok alapváltozatain finoman is fogalmazva döcögősen fut a játék. A közösségi médiában terjedő beszámolók és tesztek pedig könnyen hatással lehettek a részvényárfolyam csökkenésére.
Idén nem ez az első értékcsökkenés, amit elszenvedett a lengyel stúdió, nyáron a Cyberpunk 2077 újbóli elhalasztása miatt indult negatív irányba a részvények értéke.
Szóval ahhoz képest, hogy bizonyos tekintetben kevesebbet kell felmutatnia a HZD nek még így muszáj volt nekik trükközni, hogy elférjen a cucc a hardveren. Ehhez képest a Cyberpunk ban ilyen jellegű trükközéseket én nem láttam, az totálba nyomja a dolgokat... nyomná, csak hát a hétéves hardver nem engedi.
Olyasmi ez mint a Rdr2 eleje csak szerencsére nincs ennyire elnyújtca. Plusz a,tizes küldetés már változatos és nem kevés innováció figyel gameplay tekintetében..
"Hölgyeim és Uraim, egy késői pályázó az Év Viccére, nálam meg is nyerte."
Gyorsan át is vetted a helyét.
Hölgyeim és Uraim, egy késői pályázó az Év Viccére, nálam meg is nyerte.
Hogy lehet ilyet leírni, Jesus.
Ez egy 7,5, max 8 pontos jó iparos munka. (És akkor jófej voltam és eltekintettem attól, hogy egy bughalmaz az egész.)
Az a legjobb, mikor összehasonlítja ennek a játéknak a textúráit olyan játékokkal, amiket egy 7 éves hardverre adtak ki. :)))
Nagy az Isten állatkertje, na.
Szóval, az egy dolog hogy részben igazad van, de azért kezd annyira elvakult lenni a dolog, hogy már-már undorító. :)
nemrég indítottam a Cybert
Tény és való, hogy már a menüben több hangulat van és élet mint a játékok 90%-ban
A karaktergenerálás, amit le szoktam tojni magasról, 10 percet vett el az életemből.
Lehet, hogy a gyenge gépem miatt, de eddig amit néztem az nem nextgen de egy korrekt iparos munka.
(mondom ezt, kb 20 perc játék után)
Kellett egy account... nem meglepő.
Duken vagy Ultimate kb
Hogy csinálod? Egy egy küldi után felnézel, elolvasod a kommenteket és válaszolsz, vagy menet közben állítod meg a játékot?
Kajak kíváncsi vagyok, mert engem amikor bevonz valami, akkor magasról teszek arra hogy mit mondanak itt vagy máshol, a játéknak szentelem az időm. Nálad más a helyzet, ezért kíváncsi vagyok miért és hogyan csinázod?
De, pont úgy kell mert nem tudsz miből elvenni. Annyi objektum, részletesség, bevilágítás van a jókora méretű pályán hogy egyszerűen kevés a ps4.
Ha már guerilla games,nézd meg a mesésen festő Horizont...A belső tereket, a kis falvak NPC-it. Nem lesz olyan mesés élmény.:) És ott sincs ezredennyi objektum sem a képen.
Itt olyan szinten elcseszték a fejlesztést, hogy arra nagyon kevés példa van. Egyszerűen ebben a játékban, a látványában az összetettségében is simán benne van, a megfelelő "butitási" lehetőségek, hogy mégis szép lehessen a játék.
Nézzük meg a guerilla games játékait. Egyszerűen mesésen festenek! A killzone shadow fall pl premier játék volt, és FPS nézetű természetesen. Ugyan az openworld-től messze állt, mindenesetre abban is igen nagy pályák voltak. És tűéles textúrák vártak, még ha közelről néztél bármit is akkor is. 45 fps-el ment a game, nem is 30-al. Vagy ott a horizon zero dawn! Full hd, openworld, stabil 30 FPS.
https://youtu.be/Q0h3T_Y9B0Y
https://youtu.be/Bu2Ab4Xmn1c
Egyszerűen nincs olyasmi a cyberpunk-ban, amelyeket nem lehetett volna úgy megcsinálni, hogy vállalható minőségben fusson ps4-en.
Főleg ha ráközelítgetünk a pályaelemekre ahol például a Tlou 2 durván elvérezne holott még csak nem is full Openworld játék ahogy a GoW sem az.
Pár új ingame kép. :)
https://postimg.cc/gx5QGhVN
https://postimg.cc/svTb0qvF
https://postimg.cc/y3PyxMw7
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.