Látványos számok a CD Projekt RED-nél

  • Írta: fojesz
  • 2021. április 18.
  • Biznisz
Hiába rajtolt katasztrofálisan a Cyberpunk 2077, az már az előzetesen kiadott eladási adatok alapján is sejthető volt, hogy üzleti értelemben nem tépázta meg látványosan a CD Projekt RED-et a fiaskó.

Az egyik legerősebb évét zárta tavaly a CD Projekt RED, nem kis mértékben a Cyberpunk 2077 üzleti sikerének hála. Noha a lengyel fejlesztőcég üzleti jelentése csak április 22-én fut be, a csapat már most közzétette az előzetes (egyelőre nem auditált) számokat, amelyek igen látványosak.

Eszerint a CD Projekt RED 562,5 millió dollárnak megfelelő zloty bevétellel zárta a tavalyi évet, míg a nettó nyeresége 303,5 millió dollár volt - összehasonlításképpen 2019-ben ennek a forgalomnak a durván negyedét sikerült összehozniuk, míg a profitjuk a fenti összeg 15 százalékára rúgott.

A Cyberpunk 2077 a legutóbbi infók alapján 13 millió példányban talált gazdára, sejthető volt tehát, hogy üzleti értelemben nem tett be látványosan a fejlesztőknek a játék botrányos rajtja - legalábbis egyelőre. Nagy kérdés, hogy mit hoz nekik a 2021-es év, elvégre a szerepjátékot azóta is folyamatosan javítgatják, miközben a PlayStation Store-ban továbbra sem kapható a cím.

21.
NemecsekErno
#10: XBX-en tolom, kb. 30 óra van benne és az összes bug amivel találkoztam az az volt, hogy a strip klub kirakatában a táncos lány fején ment keresztűl a rúd, illetve, amikor az egyik netrunner csajt kellett kiszabaditani az után, hogy elöbb le kellett hűteni a testét, nem tudtam csak leugrani vele a rá várakozó autó mellé, hanem le kellett vinnem gyalog a lépcsőn, mert egyébként mindig csak fent akadt a levegőben.

Szóval eddig a sopánkodók által elsirt bughalmaz az XBX-en a legutolsó patch-el egyáltalán nem volt tapasztalható. Nagyon látványos, jól fut, nincs vele semmi gond, csak annyi, hogy unalmas grindigolós az egész, ha mindent meg akarsz rajta csinálni.
30 óra után én már csak a fő küldetéseket csinálom végig, és azokat a mellékküldetéseket, amik az előrehaladáshoz szükséges upgradekhez kellenek.

Kár, mert a Witcher 3 után nagyon biztam a történetben, de amig a látvány fantasztikus, addig a történet csak.....meh.....
Viszont bátran vágj bele XBX-en, nem fogsz csalódni a minőségben.
17.
Fata Morgana
kel is az a lovetta az ügyvédekre, és a perköltségekre örülhetnek ha marad belőle valamennyi.
13.
Neotechtr
#12: A decemberi 13 milla óta nem mondtak semmit.
12.
crytek
Kiváncsi lennék az eladási számokra xbox vs ps4 vs steam vs gog vs epic szarja hogy hol mennyi fogyott
11.
Mondi21
#10: Szia. Series S en tolom. Vannak hibák, de bőven játszható. 40 óra alatt kétszer fordult elő hogy töltés közben lefagyott. Néha eltünnek tereptárgyak, emberek. Ettől függetlenül én szerintem élvezhető.
10.
Kovbaj
Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy Xbox Series X van, és hogy valaki tudna mondani valamit hogy milyen állapotban fut rajta a Cyberpunk 2077? Vannak buggok? Crashel mint PS5? Grafikailag válalható. Gondolkodtam rajta, hogy megvegyem, csak a rossz hírek miatt kihagytam ez idáig. Köszönöm előre is az értelmes válaszokat.
9.
Robilluma
Én PS4 Prón játszottam és gamebreaking buggal nem találkoztam. Sem olyannal ami bármelyik mellékküldit megakasztaná. Simán ki is tudtam platinázni, az összes végkimenetelt kijátszottam.
Ami zavart (a játék minőségében, nem pedig magában a játékmenetben; az egy más tészta): 3-4 óra után 'kötelező' crash, az épületek és reklámok textúráinak pixelessége, az npc-k karakterének 5-10 méteres távolságban történő betöltődése, képernyőre ragadt lootjellemzők még cinematic részek alatt is.
Btw ezek ellenére is kb 230 órám lett a játékban és imádtam, még a CP2077 lexikonban megjelölt, eldugott loothelyszínek nagyját is megkerestem térképkockánként :D:D. Annak ellenére h volt hiányérzetem is bőven (skillfák nagyon gyengék, az implantoktól meg sokkal de sokkal többet vártam -arc, bőr, kezek, karok, lábak, ötletekben a lehetőségek tárháza lett volna, erre....-, nem éreztem h 'élne' a város, a Kerry Eurodyne küldisorozat vége az pedig all time legeslegundorítóbb játékfejlesztői húzás evör, stb). Rengeteg kihagyott ziccer volt a játékban szvsz.
Kb év vége felé fogom ismét elindítani (női karakterrel, hogy Judy-val is össze tudjak majd barátkozni :)))) ), addigra kijön remélhetőleg a DLC és a javítások is nagyjából meg lesznek. Jó lenne akkor már PS5ön tolni.
Remélem sok braindance-t fognak beletenni. Imádtam mindet.
8.
bitchka
#5: Nekem kb. 140 órám van benne. Nagyon jó a játék, persze sokat is kell hozzá olvasni, hogy jó legyen. Kb. 5 game breaking buggal találkoztam, +1 küldetés, amit nem tudtam megcsinálni akárhányszor töltöttem volna be. Egy másik bug miatt achievmentet nem kaptam meg (összes gang mission), mert ott pont a hullánál lévő loot spawnolt a földbe. Persze ez még a játék elején volt, amikor nagy szarnak tartottam az egészet és nem gondoltam, hogy rámegyek majd ilyen-olyan achievmentekre. Egy szó mint száz, jó lesz ez majd egyszer ha normálisan végig lehet játszani folyamatos visszatöltögetés nélkül. Az npc-ket úgysem követi senki, a bowlingozás, teniszezés stb. meg még annyira sem hiányzik.
7.
Ganzer
#1: Nekem is ez a tervem.
6.
delphijos
#4: Érdekes hogy akinek írtam értette... merthogy baromira nem erre vonatkozott a komment. De ne zavarjon.
5.
Neotechtr
#3: Csak a valóságban a valódi playerek teljesen más problémákra panaszkodnak, mint a netes konfekciószöveg. PC-n az első naptól úgy éltem meg a játékot, hogy kiesik a szemem, 60 fps és emellé a bugok. Tehát nekem nem úgy kezdődött, hogy ronda, kockás és képregényben meséli el a jeleneteket (15 fps), mint PS-en, hanem teljesen jól csiszoltan, mint egy CoD. Emellett engem ilyenek zavarnak, mint felületek alá spawnoló loot. Egyszer már a Witcher 3-ban javítva lett két-három hét alatt. A CP2077 december 10-én jelent meg 2020-ban? Ehhez képest most 2021.04.18 van és ott a loot a felület alatt. Haverom ugyan úgy nem tud térképen légvonalvan ugrálva átközlekedni a várost körbevevő szeméthegyeken, mint első nap, mert állandóan úgy érkezik abban a környezetben, hogy vagy elrepül a picsába, vagy csak akkorát repül, mint ha elütötte volna egy autó, utána meg persze leesik. Ezek a legelején még elfogadhatóak voltak a grafikai minőséghez és tartalomhoz képest. De most 4 egész hónappal később elég trének tartom, hogy csak a PS4 Pro profitált a patchekből szigorúan visszavett grafikával és emellett az xbox gépek szinte semmit nem kaptak, miközben a PC verzió csak gyorsul és gyorsul, de a loot még mindig néha az asztal alatt van. Ez nem kell, hogy összefüggjön azzal, hogy neked mi a furcsa abban, amit én mondok, de a játékosok mindig másról beszélnek, mint a kívülállók.
4.
hedzsooo
#3: Mi abban a fura, hogy ismet ki akarja majd jatszani, meseljel meg... :-)
3.
delphijos
#2: Azért nekem kicsit fura tőled ezt olvasni, hiszen folyamatosan azt kommentelted a panaszkodóknak hogy PC-n g*ci jó a játék, semmi zavaró bug.... és csak a hülye ps-esek sírnak....
2.
Neotechtr
#1: Én is így vagyok vele, hogy 1 év simán kell még ahhoz, hogy indítás után az első pillanattól szembetűnően javuljon a játék. 65 órám van benne, első végigjátszás közepe, háromnegyede lehet, de sok bug benne van az első naptól kezdve, ami engem ennyi playtime után már zavar. Haverom 350 óra körül tolta és nem akarta elhinni, hogy még mindig benne van az a bug, ami neki nem tetszett. Nem is várok javításról javításra, kb 1 év múlva előveszem, aztán restart, vagy folytatás.
1.
bitchka
1 év múlva a ha kipatchelik, újrajátszom a cyberpunkot.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...