Dark Alliance - a szörnyekről és a dizájnról

  • Írta: Baloo
  • 2021. május 5.
  • Videó
Vadonatúj fejlesztői videónaplót kapott a Dungeons & Dragons: Dark Alliance, amiben ezúttal a fejlesztők arról mesélnek, hogy honnan kaptak ihletet az akció-RPG szörnyei, illetve a művészeti irány kitalálásakor.

Egyre több videóanyagot kapunk a hamarosan debütáló Dungeons & Dragons: Dark Alliance-ből, hiszen legutóbb is 25 percig mozgott a hack and slash szerepjáték, most pedig több mint három percen keresztül kommentálják a fejlesztők, hogy honnan kapták az ihletet a játék szörnyeihez és művészeti irányzatához.

A videó alapján jól szórakoznak a készítők a Dark Alliance hegesztése közben, főleg miután több tucat koncepciós rajz átnyálazása után rájöttek: a játékuk teljesen metál! Azután pedig, hogy realizálták, hogy a dizájn leginkább a 70-es, 80-as évek metálalbumainak a borítójára emlékezteti őket, onnantól ez lett a művészeti irány kiinduló pontja mindenhez - például a videóban említett szörnyekhez is. A végeredményt látva pedig valóban nehéz, hogy ne a Brütal Legend jusson az eszünkbe.

A Dungeons & Dragons: Dark Alliance június 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.

4.
hedzsooo
#3: Amennyiben PC-re tervezted volna, akkor amiatt sem kell aggodnod ha nem lenne kikapcsolhato az a "camera shaking" effekt. Sok mas jatekosnak sem lesz bejovos bizonyara. Modderek megoldjak majd szerintem 1-2 heten belul a megjelenese utan, ha szukseg lesz ra, a fejlesztok nem gondoltak volna ra maguktol
3.
Robilluma
Az pöpec lenne. Majd ha megjelenik utánanézek h itt lehet-e.
2.
Zuzmo
#1: Vannak játékok, amikben ki lehet kapcsolni a hasonló effektet.
1.
Robilluma
Imádom a fantasy-t. És ebben a játékban jók a cinematic részek, szép a környezet, és benne mindenki.
Mégse fogok egy percet se játszani vele. Az előző, 25 perces gameplay-nek is csak a feléig jutottam. Minden egyes támadásnál amit beviszünk, illetve amit bekapunk megy a földrengésszimulációs kamerarázás. Életemben nem láttam még ilyet de annyira fárasztja és rontja a szemet, majd belevakultam. Huszadrangú film+os katasztrófafilmekben láttam ilyet utoljára vagy 20-25 éve. Ha ezt az elemet kivennék akkor mindjárt játékra is érdemes lehetne, de így még egy végigjátszásba se fogok belekuksizni. Egy heves csatajelenetnél csak annyit lehetett érzékelni h vki rákapcsolta a centrifugát a gépre. Szörnyű. Epilepsziaroham.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...