Nem lesz mikrotranzakció az új Dead Space-ben

  • Írta: Baloo
  • 2021. július 23.
  • Hír
Tegnap este az EA Play Live-on megtörtént a sokat pletykált és egyben várva-várt bejelentés: hivatalosan is készül a Dead Space-remake. Az újrázással kapcsolatban a fejlesztők pedig már most leszögeztek egy fontos dolgot.

A szivárgások miatt nem lett a tegnap este legnagyobb meglepetése a Dead Space remake-jének bejelentése, de azért így is nagyon örültünk, amikor újra megláttuk az ikonikus nekromorfok körvonalait, az USG Ishimura folyosóit és persze kedvenc mérnökünket, Isaac Clarke-ot. Sajnos az új teaser ellenére sem derült ki sok minden az újrahangolt felvonásról, de az EA Motive egyik producere már most szeretett volna tisztázni egy fontos dolgot.

Phil Ducharme ugyanis az IGN-nek adott interjúban elmondta, hogy már most biztos, hogy semmiféle mikrotranzakciót nem raknak a Dead Space-remake-be. Állítása szerint tanultak a Dead Space 3 hibáiból, és nem akarják azokat megismételni, ezért amennyire csak lehet, igyekeznek hűen visszaadni az első rész élményét.

Az új Dead Space teljesen az alapjaitól lesz felépítve a Frostbite engine segítségével, kizárólag PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re. Ennek következtében pedig nem csak sokkal élethűbbek lesznek az animációk, a látvány és a hangzás, de az új konzolok SSD-jének köszönhetően töltőképernyőkkel sem fogunk találkozni. 

6.
manderel
#4: Az is eljön. Szerintem már azt készítik elő, csak közben eltelt 8 év az előző rész óta, úgyhogy azt előbb felvezetik.
5.
nemfontos
#4: A gyengécske második és a rettenetes harmadik után jobb ez így.
4.
PS4jacksony
Ezt a játékot folytatni kellett volna inkább .. . .
3.
logic5
#2: Nem kell venni, elég, ha nem húzod le a dolgod előtt :D
2.
Chdz
Rohanok skint venni az alsógatyámra in-game.. Komolytalan.
1.
Gabesz0213
Itt tartunk. Már ez is hírérték..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...