Kifejezetten a PC-s játékosokat érinti, hogy a patch jóvoltából javul a teljesítmény DirectX 12 és ray tracing alatt, sőt a sugárkövetés immár a Windows Store-os verzióban is elérhetővé vált - ez fájó hiányossága volt a játéknak a megjelenés környékén. (A DLSS-t azóta már elérhetővé tették ebben a változatban is.) Ezenkívül gyorsabban töltenek be az NPC-k, és a gyengébb PC-k procijait is hatékonyabban aknázza ki a program.
Az összes játékost érinti, hogy a Neon Giant csapata rengeteg összeomlást okozó hibát kigyomlált a játékból, mind az egy-, mind a többjátékos módban, elismerte ugyanakkor, hogy maradt még néhány ilyen, amin gőzerővel dolgozik. Emellett a kooperatív módon is javítottak, itt tipikusan akkor vált problémássá a játék, ha valaki lecsatlakoztatott egy kontrollert, ha becsatlakozott egy harmadik játékos, vagy döcögni kezdett az internetkapcsolat. Fontos fejlesztés továbbá, hogy most már a játéknak van egy B-terve arra az esetre, ha a mentések fájljai tönkremennének.
A javítások teljes listáját itt éritek el. A The Ascent egyébként július végén jelent meg PC-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re, és a játékot kiadó Curve Digital szerint a Game Pass-támogatás ellenére is a legjobb nyitóhétvégéjüket produkálták, több mint ötmillió dollár bevételre tettek szert az első napokban.
Egy-két reszelést még biztos elbír, de amúgy jó játék. A játékmenet jól csiszolt, de a térkép szerintem kicsit kaotikus, kvázi lehet nézni, de tájékozódni nem nagyon. Meg a szori dolgok kicsit nagyon úgy vannak előadva, hogy álló képen van egy animált ember, de annyi, szóval sehogy sincsenek megoldva. Ettől függetlenül maga a játék része lövölde része nagyon jó. Még játszok majd vele.
Első napos vétel lenne!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.