A Remedy megerősítette, készül a Control 2

  • Írta: RangerFox
  • 2022. november 11.
  • Bejelentés
Link másolása
A Remedy hivatalosan is megerősítette, hogy készül a 2019-ben megjelent Control folytatása, amihez kiadót is találtak már.

A Remedy a hivatalos Twitter-csatornáján jelentette be, hogy készül a nagy sikerű 2019-es akciójátékának, a Controlnak a folytatása. A posztban azt is elárulták, hogy a kiadásért ismét az 505 Games lesz felelős. Mindemellett megkaptuk az első koncepciós rajzot is a játékhoz, mely lentebb tekinthető meg.

Korábban már lehetett arról hallani, hogy Heron kódnéven készül egy Control-játék a Remedynél - végül a találgatásoknak megfelelően ez lett a Control 2. Ezenkívül csőben van egy másik Control-cím is náluk, továbbá ne feledkezzünk meg az első két Max Payne-játék remake-jéről, a jövőre ígért Alan Wake 2-ről és a Project Vanguardról sem. Minderről itt írtunk bővebben.

17.
17.
Ca$Hman
Ritka hogy egyetértek crytekkel, és megértem hogy inkább legyen DLSS stb, mint hogy kisfelbontású fos kép minden skálázás nélkül, de azért készítőknek is anyjuk picsáját hogy csesznek optimalizálni. TÉNY: Azxbox 360ra de főleg a ps3ra sokkal nehezebb volt fejleszteni, és kurva gyengék is voltak a mai hardverekhez képest, mégis ahhoz képest olyan grafikájú gamek voltak rá hogy beszarás. Olyanok, amikre ha valaki azt mondta volna arra a hardverre ez lehetséges, kiröhögöm, ha nem látom kajak megoldották? Most meg mi van? Rohadt drága minden, ezernyi dlc, kutyafasza, és kb. úgy néznek ki a gamek konzolon, amit beleszarva magából a hardver erejéből ki lehet belőle hozni illetve ki lehetne akkoris, ha nem egy célhardverre kellene optimalizálni, hanem egy ugyanolyan erősségű pc-n futna sokszor. Régen úgy futottak a gamek ps3on, hogy egy hasonlo pc-n el se indultak volna. Mert megszenvedtek vele. Ma már ki szenved meg vele? Amit könnyenki lehet hozni jöjjön,am szarni bele... undorító. Ha ugyanazzal a felfogással készülnének a gamek mint akkor, elég sok game lenne natív 4k..
16.
16.
crytek
#15: Értem mi a lényege nekem nem kell bemutatni, attól még szerintem egy moslék megoldás és ehelyett inkább megtanulhatnának optimalizálni a fejlesztők.
De totál érthető ha ezt tennék nem kéne mindig új konzol nem kéne 3 évente 400 ezres vga-t venni stb..
Lassan 3 éve nincs VGA a gépembe az elborult árak miatt. Soha nem volt 4K-s rendszerem. Erre akartam váltani. De ehhez MINDENT le kell cserélnem és monitor is kéne hozzá. Nagyvonalakban kiszámoltam 1.1 millió FT lenne a váltás.. Jól keresek meg ez az egyetlen dolog ami érdekel ,de ha milliárdos volnék se költenék ennyit gamingre. Már bizsereg a kezem nagyon lehet veszek egy szaros 6750XT-t és azzal elleszek megint 10 évet fullhd-be... Fog a halál ennyit beleölni ebbe a pénznyelőbe
15.
15.
Doomsayer
#14: Nem a grafikai minőségre értem, hogy homályos, mint pl a RDR2 és társai, hanem akkor úgy mondom, hogy egy 1080p monitoron nem tiszta a kép 720p-ben, egy 1440p monitoron nem tiszta a kép 1080p-ben, egy 4k monitoron sem tiszta a kép bármilyen kisebb felbontásban, még akkor sem, ha maga a grafika nem homályos. Azt meg senkinek nem kell úgymond "hirdetnie", hogy használja a skálázásokat, meg ahogy mondtam, te is használod konzolon, mert ott natív 4K max a konzol menüje, a Quake 1 és a Tetris Effect. Ráadásul még az is lehet, hogy duplán használod minden nap, mert majdnem mindegyik játékban egy kisebb felbontásból skáláz fel a konzol, aztán ha nem 4K-ban nézed, utána meg visszaskálázza és te úgy kapod meg mondjuk 1440p-ben.

De ezt a 400 ezres ipari-hulladék-moslék-butító-nevetséges nem tudom mi logikát meg nem tudom követni, úgy látszik nem érted miről van szó, pedig hát leírtam. Próbáld ki a monitorodon, amit most nézel, hogy ha kisebb felbontásba rakod a windowst, akkor a windows háttér sem fog olyan jól kinézni (hiába marad a háttérkép technikailag ugyan akkora felbontású), mert ilyen ez az lcd technológia. Na ugyan ez érvényes a játékoknál is. Sem nekem, sem másnak nem azzal van baja, ha mondjuk 1440p a játék, hanem azzal, ha nem éles a kép a nagyobb felbontású kijelzőn. Ezért jó a DLSS meg az FSR, mert úgy már éles lesz a kép, de sokszor jobb is. Itt a DF legújabb videója, ahol arról beszélnek, hogy bekerült a CP2077-be az FSR és hogy mennyivel szebb és kevesebb hibát tartalmazó lesz tőle az egész kép, mint a sima élsimításnál. Nem baj ha nem tudsz angolul, a képet te is láthatod közben. Amúgy nem vitatkozásból mondom, hanem tényleg azért, hogy megértsed, hogy ez nem valami szégyenteljes rossz dolog, hanem egy olyan, amit nem csak használsz te is minden nap, hanem jó is neked. Nézd meg, ezzel a megoldással élesebb a kép, jobban lehet olvasni a szövegeket és nézd meg utána 8:38-tól is, hogy mennyivel jobb lesz a végső képen a haj is az FSR miatt, mint anélkül. Szóval értsed, hogy ez egy jó dolog és nem olyan, mint ha egy 6 hengeres BMW helyett egy 3 hengerest kapnál. Olyan, mint ha egy 6 hengerest kapnál, csak turbóval.

https://youtu.be/-GO90rUei8g?t=403
14.
14.
crytek
#13: " Nem azért van a DLSS és az FSR, meg a többi checkerboarding megoldás hogy valaki köpködjön rá, mint ha valami rossz dolog lenne, hanem azért, hogy a 4K TV-n, vagy monitoron ne legyen homályos a kép."

Szerintem meg azért vannak ezek a moslék felskálázó szarok ,hogy a 400 + ezres ftos amúgy pl 4k rt alatt ipari hulladéknak nevezett kártyák valami sebességet is fel tudjanak mutatni.

Homályos játékot én anno konzolokon láttam.PC-n nem igen. Az a konzolok ismérve volt mivel a homály effektel jól el tudták fedni a csökevényes textúrákat amiket a prev gen konzolok ki tudtak préselni magukból. Nem véletlen hogy sok konzol vs pc összehasolító videón kb nem is igen lehetett látni nagyon más különbséget grafikában csak azt hogy hopp a pc-n éles a kép a konzolokon meg fányolos..ekkor pl a dlss meg ezek még a kanyarban se voltak.

Természetesen ez a moslék butító felskálázó megoldás jó dolog ,csak hát én nem hírdetném hogy használom (egyelőre nem is mivel nem vagyok vga-ért hajlandó ilyen összegeket kiadni) mert nevetséges hogy egy többszáz ezres vga-n butítgatni kell,de sajnos olyan gépigények vannak már hogy ez a jövő enélkül lótúra se lesz az ember gépén nem hogy sebesség.
13.
13.
Doomsayer
#11: Persze, csak azt nem értem még mindig, hogy mi ezzel a baj? Vagy legalábbis úgy tűnik, mint ha valami problémának szeretnéd beállítani mindazt, ami nem az. Egy adott kijelzőn, amióta elhagytuk a CRT-k korát ha kisebb felbontás van a natívnál, akkor homályos a kép. Nem azért van a DLSS és az FSR, meg a többi checkerboarding megoldás hogy valaki köpködjön rá, mint ha valami rossz dolog lenne, hanem azért, hogy a 4K TV-n, vagy monitoron ne legyen homályos a kép.

Ha 4K TV-d van és azon játszol egy bármilyen adott nem 5-6 éves játékkal, akkor játék függvénye, de több esetben nem lesz 60 fps 4K-ban, tehát nem tudsz vele játszani. Ha leveszed 1440p-re, akkor meg mondjuk 60 fps, de homályos lesz a kép, akkor meg azért nem akarsz vele játszani. Ilyenkor van az, hogy beállítasz egy DLSS-t, ami 1440p-s képet skáláz fel 4K-ra és akkor van 60 FPS és nem homályos a kép. Oda lehet menni a TV-hez, monitorhoz és milliméter közelről lehet vizsgálni a képet: 4K-s és nem homályos és 60 fps. Hiába 1440p-ről van skálázva, már akkor sem 1440p és nem is olyan, mint az 1440p, hanem olyan, mint a 4K. Ezek az algoritmusok a részleteket is kidolgozzák, tehát nem olyan, mint amikor a kockás macis képet konvertálod fel nagyobb felbontásra és ugyan olyan kockás marad, csak nagyobb, hanem tényleg nagyobb lesz.

Tehát amit érdemes érteni: egy 1440P-s natív render képnél sokkal szebb és részletesebb egy 1440p-ből DLSS-el készített 4K-s kép. Nagyobb felbontású, élesebb, részletgazdagabb. Már csak az a kérdés, hogy akkor miért gondolná valaki ezt rossz dolognak? Mert úgy tűnik, hogy neked eddig nem tűnt fel, hogy PS5-ön és Series X-en is felskálázva játszol, mert vagy saját checkerboarding megoldásokkal vagy FSR-el van ott minden kép, amit te 4K-nak hiszel és szinte sosem natív 4K. Játék közben meg mindig az a lényeg, hogy éles legyen a kép, jó legyen az fps és persze jó legyen a játék is, nem pedig az, hogy eljátssza valaki, hogy ő tudja a világon egyedül, hogy kisebb felbontásból készül a kép és megpróbálja ezt rossz dolognak beállítani. Mert ugye amikor ki kell fizetni az 1500 dollárt egy videokártyáért akkor persze nem tobzódsz ott, hogy te inkább megveszed azt, de nem fogsz felskálázni semmit...

Amúgy a Cyberpunk 2077 natív 4K-ban pszichó ray tracing és full-full ultra grafika mellett 40 fps 3080-on, csak senki nem fog vele úgy játszani, amikor DLSS-el fix a 60 és ugyan olyan a kép.
12.
12.
Aborg
Ami a fizikat illetti a jatekokban, tenyleg siralmas a helyzet (a Remedy jatekait kiveve). Es ez idovel nem hogy javulna, sot, inkabb egy csomo jatek felaldozta a fizikat a grafika oltaran: Crysis / Crysis folytatasok, GTA4 / GTA5, Mudrunner / Snowrunner...
En mar egy retrografikaju jateknak is orulok ha jo benne a fizika.
11.
11.
crytek
#10: Nem egyedüli eset ott a Cyberpunk is ami 3090-el bekapcsolt rtvel kemény 2x fps-t tol.. Nem véletlen hozta létre az amd és az nvidia meg az intel is ezt a felskálázásos baromságot..ha nem megy natívba akkor majd megy alacsonyabb felbontásról mokolva...
10.
10.
Parano1d
#8: Megemlítem azt is, hogy megjelenéskor azért eléggé optimalizálatlan volt.
Most már sokkal jobb a helyzet, de az RT bekapcsolása azért eléggé odaver a mostani kártyáknak is, főleg a Radeonoknak.
9.
9.
crytek
#8: Maximum te vagy eltévedve aki életében nem halott a 4Król ezen felül is a ray tracingről.

Ha érdekelne a dolog és nem csak mondanád a butaságaidat tudhatnád mert tele a net ezzel kapcsolatos tesztekkel.4K az eleve gépigényes és akkor ebben ott van a kb fps felező ray tracing is..

Az meg szerintem nem sok embert hat meg hogy hogy a 300 ezres kártyáján 1080p-be kell tolni a játékok és nem bekapcsolva 1-2 funkciót hogy legyen is sebesség

A 3080ti is 40 körüli fps-t tud csak 4k alatt MEDIUM rt-vel.. és akkor holvan még a max setting
8.
8.
Anti4730
#7: Hogy neked micsoda arany kopeseid vannak! Honnan veszed ezeket a baromsagokat? :))) Gtx950es kartyaval szine maxon megy nekem a jatek, nem beszelve arrol, hogy 2019 es jatekrol beszelunk:))) el vagy tevedve ember.
7.
7.
crytek
#6: Értjük ,de egy full fizikára épülő játékot nem igen szoktak összevetni egy nem arra épülővel...
Jó fizika cserébe pusztulat gépigény..inkább nem kérünk ilyen fizikát a többség azt felelné
6.
6.
Parano1d
#3: Khm.. ellentétben például mondjuk a 10.0 Ragnarökkel, ahol nincs is olyan, illetve kimerül abban, hogy üres ládákat meg hordókat lehet széttürni, szinte minden más statikus.
5.
5.
Chdz
#3: nVidia fizikx miatt szerintem az elmúlt évek legjobb fizikájú játéka lett, az RT-t meg meg se említem mellé. Baszott látványos játék lett, aki nem egy erős vason játszott vele az nem tudja, hogy milyen is lett a látvány valójában. Remélem a 2. rész is inkább PC-re készül, nem véletlen, hogy a Remedy felel a PC-s verzióért. Látványilag, csak még magasabbra fogják tenni a lécet.
4.
4.
Anti4730
A targoncat fel lehetett emelni es hozzavagni az ellenseghez, a falakrol a faboritas letoredezett, a mikrot, tanyerokat, poharakat kulon kulon szet lehetett loni, a beton szettort teljesen ha szanaszet lotted, a projektort ha megfogtad es magaddal vitted, barhova kivetitette a kepet, de azon kivul is szinte az osszes tereptargyat meg lehetett fogni es hozzavagni az ellenseghez. Ha neked ez a rohejes fizika grat:)) ja es legyszi mondj meg egy jatekot ami kicsit is megkozeliti ezt a rombolhatosagot a battlefieldeken es a red faction guirellan kivul:)
3.
3.
Jarl Balgruuf
#2: Hű az a nagy fizika, mikor kicsit is hozzàértél egy asztalhoz minden szanaszét borult, a kisebb bútorok meg darabokra estek.
Teljesen röhejes volt.
2.
2.
Anti4730
Nos ha nem is minden szempontbol a legjobb jatek, de szomoru modon szerintem ez az egyetlen jatek, ami minden szempontbol meguti a next-gen szintet grafikailag, gondolok itt a mozgasra, fizikara, fenyekre stb. Es mindezt tudta mar xbox one-x en is. Es ez azert eleg szomoru, hogy az elozo generacioban, de meg a mostaniban is egy jatek se tudta megkozeliteni, vagy csak kulcsinyben, de interakciok meg fizika tekinteteben szoszerint ez az egyetlen jatek ami next-gen mondhato. Es mindezt 10 millio dollarbol sikerult osszehozni, mig masok 100 milliobol tragyat csinalnak. Bravo remedy!
1.
1.
crytek
Remek game az első része.Várjuk szeretettel a folytatást
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...