A Remedy hivatalosan is megerősítette, hogy készül a 2019-ben megjelent Control folytatása, amihez kiadót is találtak már.
A Remedy a hivatalos Twitter-csatornáján jelentette be, hogy készül a nagy sikerű 2019-es akciójátékának, a Controlnak a folytatása. A posztban azt is elárulták, hogy a kiadásért ismét az 505 Games lesz felelős. Mindemellett megkaptuk az első koncepciós rajzot is a játékhoz, mely lentebb tekinthető meg.
Korábban már lehetett arról hallani, hogy Heron kódnéven készül egy Control-játék a Remedynél - végül a találgatásoknak megfelelően ez lett a Control 2. Ezenkívül csőben van egy másik Control-cím is náluk, továbbá ne feledkezzünk meg az első két Max Payne-játék remake-jéről, a jövőre ígért Alan Wake 2-ről és a Project Vanguardról sem. Minderről itt írtunk bővebben.
De totál érthető ha ezt tennék nem kéne mindig új konzol nem kéne 3 évente 400 ezres vga-t venni stb..
Lassan 3 éve nincs VGA a gépembe az elborult árak miatt. Soha nem volt 4K-s rendszerem. Erre akartam váltani. De ehhez MINDENT le kell cserélnem és monitor is kéne hozzá. Nagyvonalakban kiszámoltam 1.1 millió FT lenne a váltás.. Jól keresek meg ez az egyetlen dolog ami érdekel ,de ha milliárdos volnék se költenék ennyit gamingre. Már bizsereg a kezem nagyon lehet veszek egy szaros 6750XT-t és azzal elleszek megint 10 évet fullhd-be... Fog a halál ennyit beleölni ebbe a pénznyelőbe
De ezt a 400 ezres ipari-hulladék-moslék-butító-nevetséges nem tudom mi logikát meg nem tudom követni, úgy látszik nem érted miről van szó, pedig hát leírtam. Próbáld ki a monitorodon, amit most nézel, hogy ha kisebb felbontásba rakod a windowst, akkor a windows háttér sem fog olyan jól kinézni (hiába marad a háttérkép technikailag ugyan akkora felbontású), mert ilyen ez az lcd technológia. Na ugyan ez érvényes a játékoknál is. Sem nekem, sem másnak nem azzal van baja, ha mondjuk 1440p a játék, hanem azzal, ha nem éles a kép a nagyobb felbontású kijelzőn. Ezért jó a DLSS meg az FSR, mert úgy már éles lesz a kép, de sokszor jobb is. Itt a DF legújabb videója, ahol arról beszélnek, hogy bekerült a CP2077-be az FSR és hogy mennyivel szebb és kevesebb hibát tartalmazó lesz tőle az egész kép, mint a sima élsimításnál. Nem baj ha nem tudsz angolul, a képet te is láthatod közben. Amúgy nem vitatkozásból mondom, hanem tényleg azért, hogy megértsed, hogy ez nem valami szégyenteljes rossz dolog, hanem egy olyan, amit nem csak használsz te is minden nap, hanem jó is neked. Nézd meg, ezzel a megoldással élesebb a kép, jobban lehet olvasni a szövegeket és nézd meg utána 8:38-tól is, hogy mennyivel jobb lesz a végső képen a haj is az FSR miatt, mint anélkül. Szóval értsed, hogy ez egy jó dolog és nem olyan, mint ha egy 6 hengeres BMW helyett egy 3 hengerest kapnál. Olyan, mint ha egy 6 hengerest kapnál, csak turbóval.
https://youtu.be/-GO90rUei8g?t=403
Szerintem meg azért vannak ezek a moslék felskálázó szarok ,hogy a 400 + ezres ftos amúgy pl 4k rt alatt ipari hulladéknak nevezett kártyák valami sebességet is fel tudjanak mutatni.
Homályos játékot én anno konzolokon láttam.PC-n nem igen. Az a konzolok ismérve volt mivel a homály effektel jól el tudták fedni a csökevényes textúrákat amiket a prev gen konzolok ki tudtak préselni magukból. Nem véletlen hogy sok konzol vs pc összehasolító videón kb nem is igen lehetett látni nagyon más különbséget grafikában csak azt hogy hopp a pc-n éles a kép a konzolokon meg fányolos..ekkor pl a dlss meg ezek még a kanyarban se voltak.
Természetesen ez a moslék butító felskálázó megoldás jó dolog ,csak hát én nem hírdetném hogy használom (egyelőre nem is mivel nem vagyok vga-ért hajlandó ilyen összegeket kiadni) mert nevetséges hogy egy többszáz ezres vga-n butítgatni kell,de sajnos olyan gépigények vannak már hogy ez a jövő enélkül lótúra se lesz az ember gépén nem hogy sebesség.
Ha 4K TV-d van és azon játszol egy bármilyen adott nem 5-6 éves játékkal, akkor játék függvénye, de több esetben nem lesz 60 fps 4K-ban, tehát nem tudsz vele játszani. Ha leveszed 1440p-re, akkor meg mondjuk 60 fps, de homályos lesz a kép, akkor meg azért nem akarsz vele játszani. Ilyenkor van az, hogy beállítasz egy DLSS-t, ami 1440p-s képet skáláz fel 4K-ra és akkor van 60 FPS és nem homályos a kép. Oda lehet menni a TV-hez, monitorhoz és milliméter közelről lehet vizsgálni a képet: 4K-s és nem homályos és 60 fps. Hiába 1440p-ről van skálázva, már akkor sem 1440p és nem is olyan, mint az 1440p, hanem olyan, mint a 4K. Ezek az algoritmusok a részleteket is kidolgozzák, tehát nem olyan, mint amikor a kockás macis képet konvertálod fel nagyobb felbontásra és ugyan olyan kockás marad, csak nagyobb, hanem tényleg nagyobb lesz.
Tehát amit érdemes érteni: egy 1440P-s natív render képnél sokkal szebb és részletesebb egy 1440p-ből DLSS-el készített 4K-s kép. Nagyobb felbontású, élesebb, részletgazdagabb. Már csak az a kérdés, hogy akkor miért gondolná valaki ezt rossz dolognak? Mert úgy tűnik, hogy neked eddig nem tűnt fel, hogy PS5-ön és Series X-en is felskálázva játszol, mert vagy saját checkerboarding megoldásokkal vagy FSR-el van ott minden kép, amit te 4K-nak hiszel és szinte sosem natív 4K. Játék közben meg mindig az a lényeg, hogy éles legyen a kép, jó legyen az fps és persze jó legyen a játék is, nem pedig az, hogy eljátssza valaki, hogy ő tudja a világon egyedül, hogy kisebb felbontásból készül a kép és megpróbálja ezt rossz dolognak beállítani. Mert ugye amikor ki kell fizetni az 1500 dollárt egy videokártyáért akkor persze nem tobzódsz ott, hogy te inkább megveszed azt, de nem fogsz felskálázni semmit...
Amúgy a Cyberpunk 2077 natív 4K-ban pszichó ray tracing és full-full ultra grafika mellett 40 fps 3080-on, csak senki nem fog vele úgy játszani, amikor DLSS-el fix a 60 és ugyan olyan a kép.
En mar egy retrografikaju jateknak is orulok ha jo benne a fizika.
Most már sokkal jobb a helyzet, de az RT bekapcsolása azért eléggé odaver a mostani kártyáknak is, főleg a Radeonoknak.
Ha érdekelne a dolog és nem csak mondanád a butaságaidat tudhatnád mert tele a net ezzel kapcsolatos tesztekkel.4K az eleve gépigényes és akkor ebben ott van a kb fps felező ray tracing is..
Az meg szerintem nem sok embert hat meg hogy hogy a 300 ezres kártyáján 1080p-be kell tolni a játékok és nem bekapcsolva 1-2 funkciót hogy legyen is sebesség
A 3080ti is 40 körüli fps-t tud csak 4k alatt MEDIUM rt-vel.. és akkor holvan még a max setting
Jó fizika cserébe pusztulat gépigény..inkább nem kérünk ilyen fizikát a többség azt felelné
Teljesen röhejes volt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.