Ezt hozza majd a The Witcher 3 next-gen változata

Végre bemutatták a The Witcher 3 next-gen verzióját, megtudhattuk, hogy milyen új funkciókra és egyéb újításokra számíthatunk majd PlayStation 5-ön és Xbox Series X/S-en.

Eddig is biztosra lehetett tudni, hogy a The Witcher 3 next-gen portjai még idén megjelennek; a CD Projekt RED nemrég a hivatalos megjelenési dátumot is bejelentette, tegnap pedig egy áttekintő előzetest is közzétett az ingyenes frissítéshez, melyet lentebb lehet megtekinteni.

A The Witcher 3 szinte teljes mértékben kihasználja majd az erősebb konzolokban rejlő lehetőségeket, ezenfelül pedig számos játékmenetet érintő változtatást is eszközöltek a játékban ahhoz, hogy még jobbá tegyék az előző generáció egyik legjobb címét.

A The Witcher 3 next-gen változatának újdonságai a teljesség igénye nélkül:

  • Szebb grafika (nagyjából a PC-s Ultra beállításokkal megegyező színvonal)
  • Fotómód
  • Új kameraállás opció (közelebb Geralt jobb vállához)
  • Két grafikai opció: Performance mód 60 fps-sel, valamint Quality mód 30 fps-sel, bekapcsolt ray tracinggel
  • Teljes DualSense-támogatás
  • Új irányítási lehetőség a Sign-castinghoz
  • Lényegesen gyorsabb töltési idők
  • Már különböző filtereket állíthatunk be a térképre a jobb áttekinthetőség érdekében
  • Apróbb játékmenetet érintő változtatások
  • Állítható mozgási sebesség (séta és futás sebessége)
  • A feliratok mérete állítható lesz
  • Már megállíthatjuk a játékot az átvezetők alatt is
  • Egyszerűsített kínai szinkron és felirat is elérhető lesz
  • Számos lokalizációt jobbá tettek
  • Dinamikusan eltüntethető minimap
  • Egy új küldetés, melyet a netflixes adaptáció ihletett
  • Új fegyverek, felszerelések és tárgyak
  • Új ruházat Dandelion számára
  • Cross-save és cross-progression integráció


A The Witcher 3 next-gen változata december 14-én érkezik majd PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re. Az ingyenes frissítés mindenkinek elérhető lesz, aki rendelkezik a játék előző generációs változatával.

5.
5.
KratoS
Az igazi nagy királyság az lett volna ha megkapjuk azt a shading technikát amivel a 2014es e3-as demót tolták.
4.
4.
Ganzer
Az a baj hogy az emlékeimben is így néz ki.
3.
3.
Doomsayer
A fentieken kívül lesz PC-n pár Ultra+ beállítás, de nem lesz ilyen preset, hanem külön lehet őket benyomkodni. Valamint PC-n a Ray Tracing RTGI+RTAO lesz, konzolon "csak" az Ambient Occlusion lesz jelen. A csak szót azért írtam idézőjelbe, mert nem rossz, hanem jó értelemben kell látni. A játékok 99%-ban nincs RT Global Illumination semmilyen platformon, konzolon meg csak RT Shadow szokott lenni, szóval jó az AO. RTGI a Metro 3 EE. verzióban van csak (CP2077-ben sincs), illetve a Quake 2-ben van ilyen bevilágítás, de az már technikailag Path Tracing.

Egyébként sokat beszéltek, hogy mi lesz és nagyon sok apróság lesz még, amit nem mondtak és olyan dolgok is minden platformon, amit nem akartak mondani, mert meglepetés, vagy később beszélnek még róla.

Én magam elégedett vagyok a patch-el, mert az RTGI már olyan nedves álom volt, amit félve mert mindenki mondani is, erre bekerül, úgyhogy az azért cool lesz. Érdekes, ahogy fogalmazott a fejlesztő, hogy úgy néz ki a játék, mint ahogy az emlékeinkben él, de egymás mellé rakva nagy a különbség. Nyilván, mivel ehhez a bevilágításhoz az alap pályaeditorig vissza kell menni és minden fényt pluszban átvariálni.

Nagy királyság, hogy megcsinálták, és akkor is CDPR a király :) Megvan minden platformra a játék, de PC-n fogom újra kezdeni, valószínű széjjel modolva.
2.
2.
zakkantlaci
Ajánlom ezt a videót, ebben már látni fogod.

https://www.youtube.com/watch?v=ZtTe_RIFTjM
1.
1.
crytek
Néztem ,de nem láttam mit is kéne észrevennem :)

Lehet az a sok mod ami sokkal szebbé teszi miatt már nem is látni mit akartak ezek..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...