Kojima: Semmi szükség rá, hogy játékokat filmesítsünk meg
- Írta: pandaril
- 2022. december 26.
A japán játéktervező és rendező az IGN-nek adott interjújában nyilatkoztatta ki adaptációkkal kapcsolatos álláspontját. Kojima szerint az játékadaptációk legnagyobb hibája, hogy első sorban a játékosat célozzák meg, holott semmi szükség erre.
"A játékok azok játékok" - bár ez az állítás nyilvánvalónak tűnik, számos adaptáció megfeledkezik erről, és megpróbálják a filmeket olyanná formálni, mint a forrásmű.
Kojima készülő Death Stranding filmje nem akarja, hogy ilyen legyen, ezért nem csak az merült fel, hogy egyetlen karakter sem teszi tiszteletét a filmben, de valószínűleg a játék világát is átformálják, hogy jobban megfilmesíthető legyen.
A film megjelenési dátumáról sajnos nem tudtunk meg többet, azonban bizakodók lehetünk.
A cikkünk megjelenése napján az Epic Store-ban ingyenesen elérhető a játék is, csapjatok le rá!
Ettől függetlenül nem játékosok számára lehetne készíteni egyik-másikból egy jó filmet, de a játékosoknak a fentiek miatt nem. Kivéve Kojima játékaiból, mert azok játéknak is inkább filmek, mint játékok.
Csak ,hát ez a filmiparban a leghálátlanabb feladat ami csak létezhet hogy egy játékot ami mondjuk 20-30 óra annak a történéseit kell beküldeni 2-max 3 órába. Ez nem mindig sikerül ami totál érthető is. És lehet pont nem az kerül bele amit mondjuk egy magát "rajongónak" mondó emberke elvár..
Én viszont ezt fordítva csinálnál. Adott a film és egy über játékot adnék ki mellé igen legyen az is csak 2-3 órás de üssön mint az ipari áram. Pl egy rambo game full film sztorival stallona arcával hangjával végighentelve stb. Aztakegyetlen ha belegondolok mi durvaság lehet pl a dzsungeles rabkiszabadítós rész esti pályán már csak ettől összefostam magam.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.