A Game Informer interjúsorozatának előző részében a Dambuster Studios csapata a Dead Island 2 skill-rendszeréről mesélt, ezúttal azonban valami sokkal gusztustalanabb témakör került a középpontba: a zombik csonkolása. A játék vezető programozója, Aaron Ridge és a művészi csapat technikai vezetője, Dan Evans-Lawes a FLESH-rendszer érdekességeiről beszéltek az interjú során. Készüljetek fel, kell egy kis gyomor a lenti videóhoz!
Ha sérülések bemutatásáról van szó, azt a legtöbb videojáték csupán a textúrák szintjén, az alapvető karaktermodell más-más "lefestésével" viszi a képernyőre. Még a valódi végtagcsonkolást bemutató játékok is általában fix töréspontok mentén jelenítik meg a testrészek szakadását. A Dead Island 2 FLESH-rendszere ennél jóval tovább megy.
A zombis játék fejlesztői ugyanis belülről kifelé, rétegenként építették fel az élőholtak karaktermodelljeit - minden zombi ruhája alatt egy réteg lemodellezett bőr, zsír, izom és belsőség található, melyek a rajtuk használt fegyvertől és a csapások típusától függően máshogy roncsolódnak. A fenti videón is számos olyan jelenetet láthatunk, ahol az éles fegyverek csapásai mentén valósághű vágásnyomok maradnak a zombik testén, de a tompa fegyverek is élethűen deformálják a élőholtak belső felépítését.
Abban mi sem vagyunk biztosak, hogy valóban szükség van-e mindezekre, de valószínűleg nem fogjuk bánni a dolgot, amikor a Dead Island 2 április 28-ánmegjelenik PC-re, valamint PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.