Az Activision Blizzard beszámolt a pénzügyi eredményeiről

Link másolása
Az Activision Blizzard mostanában a Microsoft terveivel kapcsolatosan jelenik meg a hírekben. Ehelyett most beszámolt arról, hogyan megy nekik az üzlet.

Az Activision Blizzard igazán jól zárta a 2022-es évet. Többek között megjelent a Call of Duty: Modern Warfare 2 és az Overwatch második évada is elrajtolt, arról nem is beszélve, hogy a World of Warcraft: Dragonflight is tiszteletét tette a nagyközönség előtt. Tavaly novembertől kezdve a Blizzard játékosainak a száma meredeken emelkedni kezdett, ami meglepő folytatása volt a hosszú évek óta tartó csökkenő tendenciának. Így egy elképesztő számmal, körülbelül 87 százalékkal nőtt az ezt megelőző időszakhoz képest. 

A World of Warcraft: Dragonflight, a Blizzard régóta futó MMO-jának legújabb kiegészítője november végén jelent meg, de viszonylag csalódást okozhatott a készítőknek. Tíz év után először fordult elő, hogy az eladások némileg elmaradtak az előző kiegészítőtől, a 2020-as Shadowlandstől. Ez azonban nem állítja meg a fejlesztőket, nagyszabású terveket tartogatnak az idei évre.

"Bár a korai Dragonflight-eladások nem érték el az előző expanzió szintjét, a játékosok visszajelzései a címről pozitívak voltak, így megéri foglalkozni vele." - közölte a vállalat a hivatalos weboldalán.

Az Activision részleg havi aktív felhasználói száma ennél jóval szerényebb, 3,7 százalékos növekedést mutatott az előző évhez képest. Ehhez hozzájárulhatott az újraindított Warzone 2.0 novemberi bevezetése, ami nem indult zökkenő mentesen. 

"2022-es évet meglepően jól zártuk, és külön öröm, hogy sikerült boldogságot hoznunk a játékosok életébe." - mondta az Activision Blizzard vezérigazgatója, Bobby Kotick az eredményekre reflektálva. -  "Hálás vagyok a keményen dolgozó csapatainknak. akik világszerte többszáz millió játékosunkat szolgálják ki."

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...