Elképesztően élethű a Senua's Saga: Hellblade II arcanimációja

  • Írta: szlav
  • 2023. március 22.
  • Videó
Link másolása
Lélegzetelállító techdemóval készült a GDC-re a Ninja Theory csapata. Az Unreal Engine 5-ön pörgő mocap-felvételeket nem nehéz összetéveszteni a valósággal.

Régen hallottunk már a Senua's Saga: Hellblade II-ről, és sajnos úgy néz ki, hogy egy kicsit még várnunk kell arra, hogy komolyabb bemutatót kapjunk a Ninja Theory játékából, a stúdió azonban mégis készült valamivel az idei Game Developers Conference-re.

A videóban Senua 3D-s modelljét láthatjuk közelről, és ha nem figyelnénk igazán oda, akkor az Unreal Engine 5-ön futó, a MetaHuman eszköztárán köszített motion capture-animációt könnyen összetéveszthetnénk egy valódi, live action videófelvétellel is. Senua arca kísértetiesen hasonlít az eredeti színésznőre, Melina Juergensre, minden apró részletet és mozgást gyönyörűen lekövet a digitális képmás. Az már garantált, hogy a játék engine-ben renderelt animációi elképesztőek lesznek.

A Senua's Saga: Hellblade II PC-re és Xbox Series X/S-re készül, a megjelenési dátuma azonban nem ismert.

13.
13.
markoci555
szerintem is kicsit túltolták a gesztikulálást egy két helyen, vagy a színésznő egyből, vagy utána a programban
12.
12.
hedzsooo
#9: Az a par perc Atomic Heart elejen durvan 1 perc (igazat megvallva nem ereztem ra kesztetest hogy merni kellene stopperrel) 1 modern Gaming PC-n, plane ha a tarhely is modernebbnek mondhato, nem HDD, hanem SSD...
11.
11.
Chdz
PC-n akkor nem kellene az árnyékoló gyorsítótárral szerencsétlenkedni, ha az nvidia mondjuk egy hardveresen gyorsított blokkot intézne erre, belső cache-csel.. Akkor nem kellene előre baszakodni ezzel, a köv generációkban már szerintem erre is ráfognak feküdni.
10.
10.
norbi27
A Series X/S launch előtt a fotogrammetriás módszerrel beszkennelt izlandi tájjal promózták, most az UE5 arcszkennelős technológiájával, közben kaptunk még egy techdemót, amiben gameplay elemként el lett hajítva 5 lándzsa.
Egyébként játék is lesz ebből valamikor?
9.
9.
TrishtanAG
#7: Konzolon nem kell shadert számolgatni a fix hardver miatt. Pc-n egyedül azt tudják csinálni, ha nem akarják menetközben tenni, hogy az első induláskor várni kell pár percet (ilyen az Atomic Hearts), vagy betesznek egy baromi hosszú intrót, és az alatt megy a matematikázás (ilyen meg a Gotham Knights, ahol még a játék első pár percére is át tud ez csúszni, így ott az szaggat, mint állat).
8.
8.
sanada
#6: Ebben a videóban lényegében semmi nem történik és még ráadásul nem is szép. A játékipar legnagyobb parasztvakítása a Unreal Engine. Évek óta promózzák ezekkel a csilivili videókkal, egyszer megélném már azt, hogy egy komplett játékot kapjunk, ami jól fut és jól is néz ki, legalább annyira, mint a túlhype-olt tech demo videókban.
7.
7.
crytek
#6: Szeressük amikor egy full statikus direkt bemutatónak szánt valamit méregetnek egy komplex történettel fizikával felvértezett JÁTÉKHOZ

A probléma valós de érdekes konzolon a sokkal gyengébb konzolon nem igen van ez az ue-es pc-s kuriózum.. ezért jobb a konzol "egységesebb" jobban meg lehet oldani ezeket a dolgokat. Biztos pc-n is de az melós lenne és ma ilyet nem igen akarnak sokan csak a pénzt számolgatni
6.
6.
TrishtanAG
#5: Francokat kezd kifeküdni, azért mert néhány csapat képtelen normálisan használni. Nézd, milyen, amikor tudja (és még a videóhoz használt brutál vga se kell, fullHD-ban ugyanilyen kinézettel 120-170 fpsel ment nálam egy 3060ti-n).
https://youtu.be/COTNooQ1a6Q
5.
5.
Doomsayer
Majd meglátjuk, hogy mennyire lesz jó, de az Unreal Engine miatt kezd kifeküdni újra a PC ipar, mert az az engine csinálja a shader compliation stutter jelenséget. És ugye nem az van a hírekben és a köztudatban, hogy a világ legszarabb motorjára jön a játék, hanem az, hogy a drága PC-ken akadoznak a játékok. Szóval az Epic vagy elfelejti a PC-t, vagy megcsinálja a motorját rendesen, vagy pedig ... nem tudom... a fejlesztők kipróbálják a játékokat kiadás előtt!

Ja, ez az utolsó sem lenne rossz néha :)
4.
4.
adamsfamily
#1: Fejhallgatóval pc-n van egy hangulata,de az egész játék fapados volt. Mész kardozol, valami logika szarral bohóckodsz,ráadásul még az a kicsi tér is szinte teljesen üres volt.
3.
3.
Robilluma
Az arca szépen meg van csinálva de ahogy a szája mozog beszéd közben az minden csak nem élethű. Nagyon eltúlzott, természetellenes a gesztikulálása. Mintha még élne a polip a szájában amit vacsizott.
Nekem mondjuk mindegy milyen lesz a mocap, a játék jönne már. Konzolváltásra ígérték, az meg lassan 2 és fél éve volt...
2.
2.
crytek
Az első nagyon jó cucc. Szép is és faszán visszaadja a mentális dolgot. Game passba maxoltam szerencsére nem volt nehéz. Steames verziót is maxra teszem majd de rengeteg game vár még végigvitelre
1.
1.
DragonBleacPiece
na ez az a mesterkélt sztorijú sétaszimulátor amit nem értem miért tartanak zseniálisnak
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...