Egymillió példány talált gazdára a The Lords of the Fallenből
- Írta: zoenn
- 2023. október 24.
"A The Lords of the Fallen a legfontosabb és legambiciózusabb játék, amelyet a 20 éves történetünk során fejlesztettünk, és az első az elkövetkezendő években tervezett új AAA-kategóriás játéksorozatunkban." - mondta a CI Games vezérigazgatója, Marek Tyminski a sajtóközleményben. "A Hexworksnél és a CI Gamesnél mindenki számára felemelő volt látni egy a friss és innovatív akció-RPG-t, amiből mindössze 10 nap alatt egymilliós eladást értünk el." - tette hozzá.
A fejlesztőstúdió vezetője, Saul Gascon pedig külön megköszönte "minden Lámpavivőnek", hogy útnak indultak Mournsteaden át, félelem nélkül járva az élők és a holtak földjén. A csapat hihetetlenül hálás a közösség felbecsülhetetlen visszajelzéseiért és a támogatásért, elhivatottságuk nélkül nem jött volna össze ez a siker.
A The Lords of the Fallen október 13-án jelen meg, ám az indulás óta már számos folt látott napvilágot hozzá - elérhetővé vált a New Game Plus mód, mától pedig éles a PS5 és az Xbox Series X/S közötti cross-play lehetősége. A PC-sek október 26-tól csatlakozhatnak a közös játékhoz.
A kinézetük, skilljeik, stílusuk teljesen különbözőek. Alig várom hogy az utamba kerüljenek. Nagyon látványosak és egyediek. Kis SPOILER A húsmassza, az Umbral-beli mocsaras secret boss - a szétnyíló fej, meg a lovas knight, vagy a dupla lovag a Manse-ban, de a miniboss Harangfejű Józsit is említhetném, egytől egyig emlékezetesek (sztem). SPOILER vége. De ha már From Soft fétised van, a parry itt sokkal elviselhetőbb, emberibb például.
A lock on mechanika az amit nagyon ki kéne patch-elni (ha egyáltalán lehet ilyet), mert az nagyon gáz. Plusz az Umbral világban nem kellene ládákat, spéci lootot őrző miniboss-ok köré 4-5-sok kis genyót odatenni. Ott az insta halál miatt nagyon frusztráló tud lenni ez a fajta nehézség.
A mindenhol megbúvó lore-t, élvezetes harcot és felfedezés örömét említed a From Soft játékok erősségének. Ezek itt kb ugyanúgy megtalálhatóak. A lore ugyanúgy a felszedett loot leírásában és az npc-k párbeszédeiben található, abszte 'copy', de ugyanúgy működik itt is. A felfedezés öröme talán még egy picit jobb is itt az Umbral világ és a picit szebb grafika miatt. A harc pedig szintén ugyanazokon az alapokon mozog, de vannak benne apró újdonságok is (soul kiszakítás, stb és a varázslós skillek is látványosabbak egy picit sztem).
Ne csinálj magadból hülyét. Süt a deviancia és a gyűlölet a kommenteidből.
Ráadásul tényleg az látszik, hogy egyetlen percet sem játszottál vele...
És nem spórolok olyan embriószerű magot is venni a bázison, kellenek az opcionális mentőhelyek.
A boss-ok szuperek, látványosak, nem brutálisak. Inkább az út odáig a húzós.
De nagyon adja minden varázslat, fegyó, lore, a hangok, a látványvilág. És imádom a régi kaland-játék-kockázat fílingű térképeket is.
A pályatervezés a From Soft játékok szintjén fenomenális.
Nem találok kivetnivalót. Bár sokszor zuhanok a mélybe, halok is rendesen, de ez a műfaj sajátja :DD Talán az egyetlen zavaró dolog, hogy long sword kaszttal indultam és a spéci támadása olyan lassú mint a tetű, kb alig tudom használni. :/
Axiom és Umbral kettős világa pedig teljesen elvarázsolt. Igazi dark fantasy. Nagyon elkapott a játék.
Kb. ennyit ér a UK dobozos eladás alapján felállított “diagnózis”. Mindig jön ez a hír, de már régóta mondom hogy nem igazán értem minek. Semmit nem lehet belőle leszűrni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.