A Xbox saját GoW rövidítésű sorozata, a Gears of War éveken át volt a Microsoft konzoljának meghatározó franchise-a, az első rész 2006-os megjelenésével az Xbox 360 legfontosabb belsős címe lett, és egy személyben felelős a fedezékrendszeres TPS műfaj felfutásáért. A Halo-sorozattal együtt a Gears of War volt az, ami az egyik legerősebb érv volt egy Xbox-konzol mellett.
A Halo említése nem véletlen, mivel az a hír járja, hogy az FPS-sorozat Master Chief Collectionjéhez hasonló gyűjtemény érkezik hamarosan a Gears of Warhoz is. Az első rész felújított változata, illetve a 2, 3, 4 és Judgment alcímet viselő epizódok fogják majd alkotni a gyűjteményt, amely nemcsak szebb grafikát jelent majd, hanem helyenként akár teljesen újraépített játékrészeket is, hisz a játékokat Unreal Engine 5-re portolják.
Egy nemrég zajlott podcastben pedig már arról beszéltek a bennfentesek, hogy a Gears of War Collection fejlesztése már a tesztelési fázisban van. Ezzel párhuzamos hír, hogy a sorozat fejlesztéséért 2015 óta felelős The Coalition továbbra is dolgozik az egyelőre ismeretlen új IP-jukon, valószínűsíthető, hogy a Gears-gyűjtemény fejlesztésének oroszlánrészén már túl vannak a készítők.
A MS az UE4 -el bizonyított remélem az 5-el is hasonló modon képesek bánni
Halo 1 az kb dosos játék az újhoz képest nulla részletgazdagság kidolgozatlan textúrákkal..
https://www.youtube.com/watch?v=oimM8dRLoPM
https://www.youtube.com/watch?v=icbWc7pR8Ak
De van aki csak poligonszámban meg effektekben látja a fejlődést, az esztétika ennél komplexebb kérdés. Ezért is downgrade pl a Dark souls remastered meg a Demons souls remake is.
nagyon örülök neki, sokkal jobban szeretem az fps-t, mégsem tudott úgy lekötni a halo, mint a gow
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.