Tegnap este megérkezett az Assassin's Creed: Shadows első hivatalos előzetese, így ha arról lemaradtatok volna, először mindenképp nézzétek meg a játék trailerét! Látványos képsorokkal mutatkozott be Yasuke és Naoe kettős kalandja, ám mivel nyers játékmenetet még nem láthattunk, egyelőre csak spekulálhatunk azzal kapcsolatban, hogy mekkora előrelépést jelent majd az új nagy epizód a Valhalla és a Mirage után. Egy azonban biztos: a Ubisoft nem bízza a véletlenre a játék fejlesztését.
Hivatalosan a Ubisoft Québec végzi a Shadows fejlesztését, ám mint ahogy az lenni szokott, a Ubisoft több támogatóstúdiót is ráállított a különféle kiegészítő munkálatok fejlesztésére. Nos, ez a Shadows esetében 15 stúdiót jelent, a Ubisoft fejlesztőirodáinak túlnyomó részét. A Ubisoft Québec mellett a fejlesztésben részt vesz a Ubisoft Belgrade, Ubisoft Bordeaux, Ubisoft Bucharest, Ubisoft Chengdu, Ubisoft Kyiv, Ubisoft Manila, Ubisoft Montpellier, Ubisoft Montréal, Ubisoft Odesa, Ubisoft Osaka, Ubisoft Pune, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Singapore, Ubisoft Sofia és a Ubisoft Tokyo csapata is. Nem semmi névsor!
Egy ekkora volumenű projektnél nem ritka, hogy számos szatellitcsapat segíti a fő fejlesztőbrigád munkáját, ám a Shadows esete azért is különleges lehet, mert a szóbeszéd szerint ez lesz az első olyan epizód, amely csatlakozik majd az Assassin's Creed Infinity nagy, átfogó keretrendszeréhez. Ebben az esetben pedig kifejezetten hasznos, ha a többi fejlesztőcsapat (beleértve a Ubisoft Montréal nagy brigádját is) a Shadows buildjével "gyakorol" arra, hogy mit is jelent az Infinitybe való integráció.
A végeredményre 2024. november 15-én derül majd fény, hiszen az Assassin's Creed: Shadows ekkor jelenik meg PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.