A Starfield egyik fejlesztője szerint a Rockstar Gamesnél szörnyű lehet dolgozni
- Írta: zoenn
- 2025. április 22.
A Rockstar Games megalakulásánál fogva rendre számos kritikai és kereskedelmi sikert tett le az asztalra, nem ritkán már a megjelenés követően (a mostoha PC-s verziókat leszámítva). A Bethesda egykori animátora, Jeremy Bryant szerint nem egy álommeló a GTA-sorozat fejlesztőjénél dolgozni - ennek a Kiwi Talkz interjújában hangot is adott.
A Starfielden is dolgozó szakember kifejtette, hogy a Red Dead Redemption 2-n közel 1600 fejlesztő dolgozott, addig a közelgő GTA 6 esetében ez a szám 3000 körül mozog nagy valószínűséggel, ami aggasztó gondolat számára.
"Hogyan kommunikálnak ezek az emberek, és hogyan alakítanának ki bármilyen köteléket a munkahelyükön, amikor csak egy nagy gépezett apró fogaskerekei? Borzasztóan hangzik."
Bryant azonban megdicsérte a Rockstart, amiért rengeteget polírozzák a játékaikat és tényleg csak minőségi munkát adnak ki a kezeik közül. Még ő is meglepődik ezek, számára szinte hihetetlen, hogyan érnek el ilyen jó eredményeket ilyen sok dolgozóval. Nem ismerjük a Rockstar munkamegosztását és struktúráját, de a Red Dead Redemption 2 önmagáért beszél, ráadásul a fejlesztők 80 százaléka a korábbi címen is dolgozott, hasonló végeredményre számíthatunk a Grand Theft Auto VI esetében is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.