Káosz a MindsEye körül: visszatérítések, botrányok, visszavont streamek
- Írta: Baraaju
- 22 órája
A videojátékok árának visszatérítése ritka, mint a fehér holló, de nem példanélküli a Playstationnél. Lásd Cyberpunk 2077.
A fejlesztőcsapat azt ígéri, hogy már úton van az első nagyobb patch, amely a teljesítményt és a hiányzó DLC problematikáját orvosolja. A gondok azonban nem állnak meg itt: a stúdió pánikszerűen mondja le a korábban leszervezett szponzorált streameket. A népszerű streamer, CohhCarnage beszámolója szerint közvetlenül a kezdés előtt kérték fel, hogy állítsa le az adást. Egy másik influencer, DarkViperAU képtelen volt komolyan venni a promóciót, nevetve tájékoztatta nézőit, hol tudják megvásárolni a játékot.
Mindez súlyos PR-válságot jelent, amit csak tovább mélyít, hogy több vezető is elhagyta a céget a megjelenés előtti napokban. Bár nem egy példa van rá, hogy játékok ilyen gyenge indulás után új életre kelnek (No Man’s Sky, Final Fantasy XIV vagy a már említett Cyberpunk 2077), ezek inkább kivételt, mint szabályt képeznek.
A MindsEye jelenleg a túlélésért küzd. A kérdés már nem az, hogy mikor jönnek a javítások, hanem hogy marad-e még közönség, aki kivárja őket. Addig is, a Sony példája nyomán elképzelhető, hogy a Microsoft is hasonló lépéseket fog tenni.
Érdemes megemlíteni, hogy a MindsEye fejlesztőcsapata, a Build a Rocket Boy nem kis névvel indult neki a projektnek. A stúdiót Leslie Benzies, a Grand Theft Auto sorozat egykori producere alapította, aki nagy ambíciókkal és AAA-minőséget ígérő vízióval hirdette meg a játékot. – Na erre mondják, hogy ez hatalmas bukta.
Ha innen nem billen vissza a stúdió rövid időn belül akkor az az Everywhere-re is kihatással lesz és egyben az alkalmazottak is félthetik a pozíciójukat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.