A nyolcadik szezonban a játékosok visszajelzései után nagy átalakítások történtek a nehézséget illetően, nem csak a szintezés lassult le, de a legendás fegyvereket is ritkábban pottyantják az elintézett bestiák, valamint a Torment is nagyobb kihívást jelent most már. A kilencedik szezon már a kanyarban van, így most egy rövidke játékmenet emlékeztet minket az érkező újdonságokra, jövő héten pedig el is startol a Sins of the Horadrim.
Újfajta felszerelésbe pakolható drágakövekkel és személyreszabható Horadric varázslatokkal újít a Blizzard csapata, így feldobják picit a harcrendszert, ebből pedig az előzetesen egy kis ízelítőt is kapunk. A nehézséget megint csak feljebb tekerték a fejlesztők, de ezzel a bezsebelhető jutalmak is csábítóbbá váltak. A Nightmare Dungeon-ök mélyére Horadric Strongroom-ok is bekerültek, amik lényegében mumifikálódott ellenségekkel teli mikro-katakombáknak felelnek meg, és hasznos loot vár a betévedőkre.
Lesz egy új szezonális küldetéssorozat is, ahol a fénykorában dicső Horadrim rend eltemetett titkait tárhatjuk fel, de Astaroth is visszatér a pokolba, akinek egy Exalted változatával is összefuthatunk a Nighmtare részlegen. Dante a démon dobermann is megszerezhető lesz, így újabb pettel bővül a repertoár, de friss loot-ok is bekerülnek a frissítéssel.
A Sins of the Horadrim július 1-én érkezik a Diablo IV-be a 9. szezonnal, amiben az extra battle pass-ekkel további cuccokat lehet megnyitni a többi újdonság mellett. A konzolosok egy roppant hasznos funkciót fognak kapni, végre a PlayStation és Xbox platformok is támogatni fogják a billentyűzet és egér kombót.
Az újdonságokról részletes leírást lehet olvasni a Blizzard hivatalos oldalán, de a rendelkezésre álló írást még átgörgetni is embert próbáló — ez igazából pozitívum.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.