Lássuk, hogy fut iPhone 17 Pro-n a Resident Evil 4 Remake!

  • Írta: zoenn
  • 2025. szeptember 22.
  • Videó
Link másolása
Sokan játékgépként is tekintenek mobiljukra, az iPhone 17 Pro pedig már elég tisztességes sebességgel képes futtatni korunk néhány konzolminőségű játékát. Az Apple új A19 Pro chipje már 30 fps-t produkál a Resident Evil 4 esetében.

Az Apple nemrégiben mutatta be hivatalosan az iPhone 17-termékcsaládot, már pedig világszerte elérhetőek lettek. A erősebb modellekben jelenlévő A19 Pro SoC jelentős GPU-fejlesztéssel büszkélkedhet elődeivel szemben, amely talán már képes tisztességes sebességgel futtatni korunk népszerű AAA-játékait. 

Az iPhone korábbi modelljei, kiváltképp az iPhone 15 Pro nem produkáltak túl acélos teljesítményt olyan címek esetében, mint a Resident Evil 4, a Death Stranding vagy épp az Assassin's Creed: Mirage, az eredmények kiábrándítóak voltak. 

Szerencsére az iPhone 17 Pro és a Pro Max már nem ilyen, az új A19 Pro lapka már megfelelő teljesítménnyel futtatja a Resident Evil 4 Remake-et az alapértelmezett 720p felbontáson, pontosan csak néha esik le 40 fps-re a framerate. Legtöbbször hozza az 50 fps-t. MrMacRightPlus tesztjei szerint 1290p felbontásban az Apple saját MetalFX felskálázása mellett, Quality beállításokkal stabil 30 fps-t sajtolt ki magából a túlélőhorror. A legrosszabb esetben is 27-28 fps-t kaptunk. Az iPhone 16 Pro-val összehasonlítva körülbelül 15 fps a különbség, az Apple-nak tehát sikerült egy év alatt megdupláznia a teljesítmény, ami megsüvegelendő. 

A Death Stranding, az AC: Mirage és a többi Resident Evil-játék tesztjéért fáradj el az úriember YouTube-csatornájára!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...