Lássuk, hogy fut iPhone 17 Pro-n a Resident Evil 4 Remake!
- Írta: zoenn
- 2025. szeptember 22.
Az Apple nemrégiben mutatta be hivatalosan az iPhone 17-termékcsaládot, már pedig világszerte elérhetőek lettek. A erősebb modellekben jelenlévő A19 Pro SoC jelentős GPU-fejlesztéssel büszkélkedhet elődeivel szemben, amely talán már képes tisztességes sebességgel futtatni korunk népszerű AAA-játékait.
Az iPhone korábbi modelljei, kiváltképp az iPhone 15 Pro nem produkáltak túl acélos teljesítményt olyan címek esetében, mint a Resident Evil 4, a Death Stranding vagy épp az Assassin's Creed: Mirage, az eredmények kiábrándítóak voltak.
Szerencsére az iPhone 17 Pro és a Pro Max már nem ilyen, az új A19 Pro lapka már megfelelő teljesítménnyel futtatja a Resident Evil 4 Remake-et az alapértelmezett 720p felbontáson, pontosan csak néha esik le 40 fps-re a framerate. Legtöbbször hozza az 50 fps-t. MrMacRightPlus tesztjei szerint 1290p felbontásban az Apple saját MetalFX felskálázása mellett, Quality beállításokkal stabil 30 fps-t sajtolt ki magából a túlélőhorror. A legrosszabb esetben is 27-28 fps-t kaptunk. Az iPhone 16 Pro-val összehasonlítva körülbelül 15 fps a különbség, az Apple-nak tehát sikerült egy év alatt megdupláznia a teljesítmény, ami megsüvegelendő.
A Death Stranding, az AC: Mirage és a többi Resident Evil-játék tesztjéért fáradj el az úriember YouTube-csatornájára!





Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.