A Remedy második negyedéves pénzügyi jelentése viszonylag pozitív volt, ahogy mi is megírtuk, de már abban is látszott, hogy az FBC: Firebreak nem teljesít valami jól. Aztán jött a Breakpoint című frissítés, ami minden téren jelentős változásokat hozott, de úgy áll a dolog, hogy népszerűbbé nem tette a játékot.
A Control univerzumában játszódó többjátékos akciójáték a stúdió első kísérlete volt az online műfajban, de már a megjelenésekor komoly kritikákat kapott tartalmi hiányosságai és fájdalmasan unalmas játékmenete miatt.
A Remedy egy befektetői közleményben lényegében beismerte, hogy a frissítések ellenére nem sikerült elérni a saját értékesítési céljaikat, és a vállalat 14,9 millió eurós veszteséget kénytelen elkönyvelni a projekt fejlesztési és terjesztési költségei után. A stúdió vezérigazgatója, Tero Virtala állítása szerint továbbra is fejlesztik és finomítják a játékot, de a jövőbeli befektetéseket át fogják gondolni az eladási előrejelzések fényében.
Noha a Remedy a Control és az Alan Wake játékokkal abszolút bizonyította, hogy minőségi produktumokat képes létrehozni, a Firebreak kudarcából egyelőre azt a következtetéseket vonhatják le, hogy a többjátékos játékok világa nem az ő útjuk. Ettől függetlenül a csapat nem zárta, hogy tovább támogatja a projektet. Ki tudja, még egyszer lehet, hogy sikerül életet lehelni bele.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.