Az FBC: Firebreak még mindig nem hozza a várt számokat

Link másolása
A Remedy Entertainment multis projektje idén nyáron jelent meg, és bár nem volt erős rajtja, a stúdió még reménykedett. Nos, úgy tűnik, sajnos hiába, mert a játék komoly veszteséget hozott nekik.

A Remedy második negyedéves pénzügyi jelentése viszonylag pozitív volt, ahogy mi is megírtuk, de már abban is látszott, hogy az FBC: Firebreak nem teljesít valami jól. Aztán jött a Breakpoint című frissítés, ami minden téren jelentős változásokat hozott, de úgy áll a dolog, hogy népszerűbbé nem tette a játékot.

A Control univerzumában játszódó többjátékos akciójáték a stúdió első kísérlete volt az online műfajban, de már a megjelenésekor komoly kritikákat kapott tartalmi hiányosságai és fájdalmasan unalmas játékmenete miatt.

A Remedy egy befektetői közleményben lényegében beismerte, hogy a frissítések ellenére nem sikerült elérni a saját értékesítési céljaikat, és a vállalat 14,9 millió eurós veszteséget kénytelen elkönyvelni a projekt fejlesztési és terjesztési költségei után. A stúdió vezérigazgatója, Tero Virtala állítása szerint továbbra is fejlesztik és finomítják a játékot, de a jövőbeli befektetéseket át fogják gondolni az eladási előrejelzések fényében.

Noha a Remedy a Control és az Alan Wake játékokkal abszolút bizonyította, hogy minőségi produktumokat képes létrehozni, a Firebreak kudarcából egyelőre azt a következtetéseket vonhatják le, hogy a többjátékos játékok világa nem az ő útjuk. Ettől függetlenül a csapat nem zárta, hogy tovább támogatja a projektet. Ki tudja, még egyszer lehet, hogy sikerül életet lehelni bele.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...