Nem kis feladat várt a Sucker Punch Productions csapatára a Ghost of Yōtei képében, hisz egy közkedvelt játék folytatásának mindig fel kell nőnie az elődhöz, különben elvérzik. Ha e mellé vesszük a különféle botrány- és bojkottpróbálkozásokat is, akkor elmondhatjuk, hogy a Ghost of Yōteinek hegymenetben, széllel szemben kellett virítania.
A jelek szerint sem a fejlesztőnek, sem pedig a kiadónak nem lehet oka panaszra, ugyanis Atsu játéka is jól fogyott. Elmaradt ugyan a Ghost of Tsushima számaitól, viszont egy elemzőcég szerint így is 1,6 millió példány kelt el belőle az első héten (viszonyításképp Jin Sakai kalandjából három nap alatt 2,4 millió fogyott el). Ha belevesszük a lehetséges bolti készlet felhalmozásokat, akkor ez a szám akár 2 millió is lehet, ami 100 millió dolláros bevételt jelent a Sony számára.
A két Sucker Punch-játék közti eltérést nemcsak a két játék megítélésével magyarázza az elemzőcég, hanem a két konzol, a PlayStation 4 és a PlayStation 5 felhasználóbázisával és a COVID-19 járvány okozta lezárásokkal is. Az is tény, hogy a Ghost of Tsushima már a generáció végén jelent meg, míg ha hinni is lehet a pletykáknak és becsléseknek, a következő PlayStation-konzolra akkor is várnunk kell még legalább két évet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.