Újabb csúcson az ARC Raiders

Link másolása
A legtöbb live-service játék esetében a játékosszám szépen lassan (vagy nem is olyan lassan) csökken. Ezzel szemben az óriásrobotos kimenekítős lövöldével egyre többen játszanak.

Igaz, hogy még csak pár napja van a piacon az ARC Raiders, azonban az extraction shooterré avanzsált játék már most megdöntötte saját eredményeit. A playtestek alapján is számítani lehetett az ARC Raiders népszerűségére, de arra kevesen fogadtak volna, hogy a játékosszám (legalábbis PC-n) a megjelenés után is növekedni fog.

A legtöbb ilyen játéknál a rajt után folyamatosan csökken az aktív játékosok számra, van, hogy lassabban, van, hogy gyorsabban, és csak az első szezon vagy komolyabb frissítés ad új löketet a számoknak. Az ARC Raiders roadmapje alapján az első ilyen update-jére még várni kell, ezért is érdekes látni, hogy a játék népszerűsége egyre csak nő.

Az eddigi értékelések alapján a siker egyrészt a jó optimalizációnak és a relatíve alacsony gépigénynek is köszönhető, ami azért egy UE5-ben készült játéknál már önmagában elismerendő. Az ehhez társuló gunplay és atmoszféra szintén sok dicséretet kap, egyesek pedig olyan, dinamikusan kialakuló és fejlődő helyzetekről számoltak be, mint anno a Helldivers 2 esetében. Persze, vannak, akiknek csalódás volt a játék, főleg a PvPvE játékmenet és a számos bug miatt, azonban az arányok alapján úgy fest, hogy az elégedett játékosok vannak túlsúlyban.

Az igazán nagy kérdés az, hogy az ARC Raiders meddig tudja megőrizni a lendületét? Az idei évre beharangozott tartalmak képesek lesznek-e szinten tartani, sőt gyarapítani a játékosbázist? Az már biztos, hogy a 40 eurós árcédulával megjelenő játék sikeres, és egyelőre minden adott hozzá, hogy az is maradjon. Az ARC Raiders 2025. október 30-án jelent meg PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...