Egy hét múlva jelenik meg az ARC Raiders, miután hatalmas sikerrel zajlott le a legutóbbi playtest, és egy csapásra a Steam öt lekeresettebb játékai közé küzdötte fel magát. Az extracition shooter sokat ígér a premierre is, még több pálya és fegyver érkezik hozzá, de találunk benne önkéntes karakter-visszaállítási lehetőséget és szerteágazó fejlődési rendszert is. De mi a helyzet a jövővel?
Az Embark Studios design direktora, Virgil Watkins a TwitchConon lezajlott élő közvetítésben beszélt erről: "Belsőleg nagyon sokáig egy 10 éves játékként emlegettük. Tehát erre a célra törekszünk, és ez határozza meg a tartalom típusát és mennyiségét, amit bele akarunk tenni.".
Bár ez némi aggodalmat is kelthet, lévén az utolsó játék, amely 10 évre rendezkedett be a MindsEye volt és gyorsan földbe állt, az Embark óvatosan a megjelenés utáni kötelezettségvállalásokkal kapcsolatban. "Ebben a szakaszban nem fogunk a játékmenet részeiről beszélni. Ezek gyorsan be nem váltható ígéretek lehetnek, ha a dolgok megváltoznak."
Annyi azonban biztos, hogy a stúdió új pályákat, ellenségeket és fegyvereket fog hozzáadni a meglévő repertoárhoz, miközben kiterjeszti a küldetések számát is.
"Vannak post-launch terveink, és egy kicsivel utánra is gondolkodunk, de a megjelenéstől és az azt követő lépésekből indulunk ki, mielőtt elkezdjük csepegtetni a szükséges tartalmakat." - fogalmazott Watkins.
Az ARC Raiders október 30-án jelenik meg PC-re, Xbox Series X/S-re és PS5-re, miután három évvel ezelőtt szinte a nulláról írták újra azt, mivel nem találták elég szórakoztatónak a korai verziót.






Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.