Igencsak jó éven van túl az Obsidian Entertainment, hiszen nemcsak a Grounded 2-vel és a The Outer Worlds 2-vel örvendeztette meg a nagyérdeműt, a csapatnak arra is volt ideje, hogy egy régóta várt funkcióval vértezze fel a korábbi szerepjátékát, a Pillars of Eternityt. A Baldur's Gate által ihletett felülnézetes RPG folytatásában, a Deadfire-ben már kipróbálhattuk a körökre osztott harcrendszert, ahol bármikor megállíthattuk az időt és parancsokat adhattunk a karaktereknek, ám az eredeti Pillars of Eternity-ből eddig hiányzott ez a lehetőség.
Nincs vész, hiszen a körökre osztott mód nyilvános bétatesztje november 5-től veszi kezdetét. A harc sokkal gyorsabbnak és pontosabbnak ígérkezik, mint ahogy a második részben láttunk, és így végső soron még jobb taktikai mélység kerül a kalapba. Persze bármikor visszatérhetünk a normál harcrendszerhez is, ha nem jön be az új megoldás.
Az Obsidian a rajongói visszajelzésekre alapozva készíti el a mód végleges verzióját, de ennek dátuma még nem ismert.





Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.