Hét játékon dolgozik a Bethesda Game Studios

  • Írta: zoenn
  • 2017. február 20.
  • Hír
A The Elder Scrolls- és a Fallout-sorozat készítője jelenleg hét projekten dolgozik. Kettőt már ismerünk közülük: az egyik a Fallout 4 VR-változata, a másik a Skyrim Switch-portja lesz, de öt másik cím is készül, köztük a következő nagy dobás.

A marylandi Bethesda Game Studios elnöke, Todd Howard a Glixelnek adott interjújában mesélt a csapat jövőbeli terveiről. Kiderült, a Fallout 4 VR-változata és a Skyrim switches portja mellett jelenleg három további címen dolgoznak aktívan - ezek közül kettő "klasszikus alkotás", míg egy másik egy mobilos anyag lesz.

Mindegyik projekt különböző készültségi állapotban van. A két tipikus Bethesda-játék sokkal nagyobb, mint a stúdió korábbi játékai. Bár Howard jelenleg semmi konkrétumot nem árulhat el róluk, annyi biztos, hogy "kicsit másmilyenek" lesznek, mint az eddig megszokottak. Talán köztük van a The Elder Scrolls VI is?

Ami a mobiljátékot illeti, teljesen más stílusú lesz, mint a Fallout Shelter, és egy egyedi környezetben játszódik majd.

Howard az IGN-nek később megerősítette, hogy jelenleg hét projekten dolgoznak a Bethesdánál. A fenti öt címen kívül még két játék lóg a levegőben, de ezekről nincs pontosabb infó.

A Fallout 4 VR-nak még mindig nincs megjelenési dátuma, ám a szakember szerint a jelenlegi verzió már most végigtolható az "elejétől a végégig" VR-szemüveggel, és minden rendszer működik, beleértve a kezelőfelületet is. A csapat még a mozgást finomítja, de reméljük, pár héten belül megérkezik a frissítés.

28.
kastorhun
#25: Oké azon kívül még kis millió hiba van a játékkal, de ott arról volt szó.
A nevetséges és egyszerű fejlődési rendszert látva a játéktól egy életre elment a kedvem tőle, a harcrendszert pedig meg se említem.
27.
br1Koo
26.
br1Koo
#25: Ne is mondd.. Kedvenc TES játékom a Morrowind(sőt talán a kedvenc RPG játékom), de sajnos biztosnak, hogy nem látunk hasonlót többé. Maximum új csapattól akik ugyanúgy hiányolják az olyan mélységű RPG-ket amik beszippantanak magukba és nem tudod abbahagyni a játékot. Oldalakat tudnék írni így hirtelen azokról a dolgokról amik miatt olyan érdekes volt a Morrowind, sajnálom hogy a sok casual miatt erre már nincs igény, csak a darabolásra.
25.
Formula1fanatic
#24: Engem az inventory zavarna a legkevésbé, ha végre visszahoznák a klasszikus rpg vonalat, és nem ezt az akciójáték rpg elemekkel stílust erőltetnék.
24.
kastorhun
#22: Rengeteg multiplatform játéknak sikerült jó inventory rendszert csinálni, erre nincs mentség.
22.
Formula1fanatic
#20: Ez igaz, de szerintem az inventory-t alapvetően a konzolosok miatt tervezték olyanra amilyen. Kellett volna kétféle nézetet csinálni. Amúgy a mod készítés nem csak arról szól, hogy a fejlesztők félkész játékát befejezzék. Vannak különböző igények amiket csak így lehet megvalósítani.
21.
Extol
20.
kastorhun
#18: Attól még az amit a fejlesztők csináltak borzalmas, mindig is nevetségesnek tartottam azt mikor a rajongók csinálnak vagy fejeznek be egy játékot.
19.
Formula1fanatic
#9: Ha ez igaz lenne és a két másik projektet is belsőleg fejlesztenék amik ráadásul nagy játékok, akkor TES6 2023-ra jönne ki :) Szerintem ennyire nem hülyék ők.
18.
Formula1fanatic
#11: Arra van mod, kb fél perc míg felrakod.
17.
kastorhun
#14: Igaz nem maiak, de a Rogue Warrior szintű játékot még a City is csak félve mert volna kiadni, a Brinkkel nem játszottam, de tesztek alapján nem durrant nagyot.
16.
kastorhun
#13: Igaz, de illett volna rá nézni.
Az ilyen modok nem javítanak a játékon, kiadják rengeteg hibával, és utána a rajongók javítják ki őket, ezt nevezem nevetséges húzásnak (fejlesztői szemmel).
15.
Gykrizsi
#13: Igaz, de azért őket is terheli a felelősség, mert mégiscsak meg kellet volna lesni, mit is adnak ki.
14.
Gykrizsi
#10: Jogos, bár azért ezek sem mai címek már. Hunted tényleg elég vacak, erről a RW-ről bevallom még nem is hallottam. A Brink szerintem nem volt alapvetően rossz, csak még túl korai volt, ma egy ilyent sokkal jobban el lehetne adni.
13.
Hab
#10: Mondjuk ezeknél a játékoknál Bethesda csak kiadó volt.

Skyrim Inventory valóban szörnyű volt, de SKYUI-jal remek az is :)
12.
br1Koo
#11: A hiba az ön készülékében van.
11.
kastorhun
#10: Egy új engine se ártana.
Ennyi játékon dolgozni egyszerre kicsit sok, egy közepes kiadótól/fejlesztő csapattól meg pláne sok, a Skyrimben az inventory rendszer pedig rémálom, átláthatatlan f*s.
10.
kastorhun
#8: A végén lévő kijelentés csöppet túlzás, ők adták ki a világ egyik legpocsékabb fps játékát, a Rogue Warriort, a Hunted: The Demon's Forge egy középszerű kaszabolós játék, és a Brink se muzsikált a legjobban.
Véleményem szerint ideje lenne tervezőket felvenni a csapatukba (saját maguk által gyártottakra gondolok), néhány plusz programozó se ártana, no meg jól jönne 1,2 jó történet író.
9.
Hab
#6: 2018-at felejtsd el... Bethesda fejlesztő csapat 2 másik projektet hoz ki előtte és még azokat se jelentették be. Szerintem is lesz új játék jövőre, csak az nem TES lesz.
8.
Gykrizsi
#6: Az új motor szerintem is készpénznek vehető már. A F4 után a szerintem már ők is belátták, hogy ez tarthatatlan. Csinálhatnak akármilyen jó játékot, ha a motor alatta recseg-ropog. Mindenesetre nagyon várom, a Bethesda még közepes címeket sem szokott igazán kiadni, rosszat meg semmiképen.
7.
fearer
#1: A címben az van, hogy a Bethesda Game Studios, tehát a fejlesztő dolgozik hét játékon, nekik meg semmi közük az id-hez azon kívül, hogy mindkettő anyacége a Zenimax.
6.
Formula1fanatic
#2: Miét vágnál maguk alatt a fát egy ilyen fejlesztési stratégiával? A legjobban tejelő játékuk a TES, egy egy rész 4-5 évente szokott megjelenni. A 6. résznél ez már nem teljesül, világos, hogy új motor kellett alá, és szinte egy teljesen új modern játékot kell készíteniük amihez több idő kell, de szerintem legkésőbb 2018-ban megjelenik. Ez nagyjából 7 év lenne a TES5 óta, így esélyes lehet idén egy E3 bejelentés. Nem kell minden írott szövegnek vagy interjúnak bedőlni, ki tudja mióta fejlesztik már:) Viszont ha már hírek, felröppent egy olyan még 2012-2013-ban, hogy fejlesztik az új generációs játék motorjukat, ebből is lehetne kalkulálni.
3.
Cellator
Igazából mindegy is, h min dolgoznak, amíg a megszokott minőséget teszik le az asztalra.
2.
Hab
Szerintem következő Elder Scrolls max tervezési fázisban van. Én 2020 előtt nem nagyon számítanék rá, de ne legyen igazam.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...