Ennyivel szebb PS4 Prón a Horizon: Zero Dawn

  • Írta: zoenn
  • 2017. február 20.
  • Videó
Megérkeztek az első tesztek a Guerrilla Games PS4-exkluzív akciójátékáról. A sajtó egy csapásra szívébe zárta a Horizon: Zero Dawnt, ráadásul érkezett egy összehasonlító videó, melyből kiderül, hogy mit tud a játék PS4 Prón.

A nemzetközi sajtó már tesztelhette a Guerrilla Games új üdvöskéjét, a Horizon: Zero Dawnt. A PS4-exkluzív elég kedvező kritikákat kapott, csak úgy repkednek a 90 százalékos értékelések, és csupán a USgamer és az Eurogamer szerint sikerült közepesre a játék. A Metacriticen jelenleg 88 százalékon áll az anyag, így minden jel szerint a Sony idén egy újabb remek exkluzív címmel bővítette a portfólióját a Gravity Rush és a Nioh után.

Az RPG-elemekkel megspékelt nyitott világú posztapokaliptikus anyag alapból is gyönyörűen fest, ám egy PS4 Pro birtokában még szebb látványnak örülhetünk, még akkor is, ha nem 4K felbontásban futtatjuk.

Az erősebb konzolon ugyanis nagyobb a látóhatár, ráadásul az élsimítás is jobb, a képet közel 4K-ra rendereli a gép, mielőtt a felbontást lezsugorítja 1080p-re.

Lássuk, mennyivel szebb a játék PS4 Prón!

A Horizon: Zero Dawn március 1-jén jelenik meg.

80.
#79: Azért én a helyedben aludnék rá egyet. Ha megnézed az arukereso.hu-n vagy az argep-en, láthatod hogy több boltban is van Pro 115 ezerért, ami azért jóval barátságosabb ár. De bárhogy is dönts, jó játékot hozzá. ^^
79.
Windrider
Hát nevezzetek hülyének, de én szerintem teljesen boldog leszek a sima PS4-el is. Bevallom részben a 4K-s TV hiánya, és a cucc ára is kicsit visszatart, de amúgy nem látok nagy különbséget. Az alap verziótól is összeszarom magam :D Egészen eddig teljesen boldog voltam a PS3-ammal, a mai napig gyönyörűen működik, rengeteg exkluzív játékot volt szerencsém kipróbálni rajta, de most jött el az a pont, hogy a játékok miatt mostmár beruházok egy új gépre...éshát az alap slim gépet kb 100ér megkapom két játékkal, a Pro-t meg 135ér magában, nekem ez elég nyomós érv :s (PC-met amugy munka meg egyetemen kívül játékra már rég nem használom)
78.
Macifasz
#75: https://media.giphy.com/media/Ow59c0pwTPruU/giphy.gif
76.
kamgecam
#75: http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/810/872/ff1.gif
75.
kastorhun
#74: Akkor az a fejlesztő csapat mi a fenét csinált addig?
A DS játékmenetét továbbcsiszolni nem nagy szám, maga a harcrendszere pedig szerintem dög unalmas.
Az eladások száma nem egyenlő rengetegszer a játék minőségével, rengeteget eladtak a Fallout 4-ből, és nem valami nagy szám, sőt a codokból is rengeteget adnak el.
Ha a Horizon nem lenne szép akkor a kutyát se érdekelné.
74.
DON GONDOCS
#71: Igazából, van benne valami amit mondasz, de rosszul látod a dolgokat. Last guardian nem 9 évig készült max 3, csak sokáig volt parkolópályán. A Nioh valóban ds klón, de egyáltalán nem középszerű: Inkább tovább csiszolta a DS játékmenetét. Majd az idő és az eladások eldöntik mennyire lett mestermű a Horizon: Zero Dawn.
73.
kastorhun
#51: Hagyjuk már ezt az irigykedős dolgot, honnan veszed veszed hogy irigy vagyok?
72.
kastorhun
#50: Úgy jött ide hogy azt túl dicsérik, közben nem tűnik nagy számnak, sőt rövid is.
Nem azt jelenti, csupán annyit hogy néha már elvakultan év játékának mondják már a megjelenése előtt.
Hellblade(?), ez most hogy jön ide?


71.
kastorhun
#49: Ha egy játék nem fejlődik szinte semmit akkor azt elhordják fűnek, fának, de amint a Dishonored 2 konkrétan semmit se fejlődött azt nézzük el nekik és dicsérjük elvakultan, ezek mellett még ronda is.
A The Last Guardian 9 évhez képest röhejes, a Nioh egy középszerű DS klónnak tűnik.
Allergiás vagyok az érdemtelenül dicsért dolgokra.
70.
DON GONDOCS
#69: Nem kell válaszolni :)
69.
KRAT0S
68.
DON GONDOCS
67.
KRAT0S
#66: kimoderált üzenet
65.
grindcore
#53: Azért mert ott új, attól még a szakmában nem biztos hogy kezdő.
64.
Macifasz
#39: A The Ordert még megértem (bár én végigvittem), de a Rise of the Tomb Raiderrel még is mi a probléma? Látványos, pörgős, izgalmas, szép helyszíneket vonultat fel, jó a kraftolási rendszere...nem is értem. Ugyan a játékmenet maga nem sokat változott a 2013-as részhez képest, de kit érdekel.
59.
exonic
#54: IGNen 40et mondtak
58.
NemecsekErno
Nekem csak HD monitorom van, de látom a különbséget én is.
Most akkor ez hogy is van?
57.
ADMlN
#29: Venned kell egy KS7000-est. MOST!
Remekül néz ki a játék. Nemcsak a renderelési felbontás jobb, de a textúrák és a texture filtering is jobb a Pro-n. Főleg Alloy arcán és ruháin lehet látni, illetve a földön. A ráncok, a varrások a ruhán sokkal élesebbek és jobban kivehetőek. Ezeket csak most vettem észre 4K-ban, mert fullHD felbontásnál elvesznek ezek a részletek.
Sajnos a videó nem HDR, így aztán nem tudtam megnézni, de szerintem azzal igazán lenyűgöző lesz a látvány!

#36: Uncharted 4-nél szerintem nagyon szépen kijött a HDR, ahol a jelenet lehetőséget adott rá. Ugye a nagyon világos/nagyon sötét jeleneteknél nem látni a HDR hatását, de ahol a jelenet tényleg magas dinamikatartományt tartalmazott, ott gyönyörű volt. Ez Unchartedben jellemzően a barlang kijáratok voltak ahol besütött a nap, illetve a dzsungeles részek ahol az erdő árnyékát meg-megtörte a betűző napfény.
56.
Stranger
#52: Tudom, hogy nem te írtad, de ezt ne terjeszd te is plíz. "azt nehezményezi, hogy unta a craftolást és a melléküldetéseket, amiből szerinte túl sok van".
Egyáltalán nem ezeket kifogásolta én direkt elolvastam, hogy miért húzzák le ennyire a játékot.
55.
Yanez
#54: Míg ez a kraftolás szarság nem kötelező, vagy csak részben az, addig nincs baj. Viszont ha ezek nélkül szinte lehetetlen lesz a továbbjutás, akkor az már bibi. Ám így is azt mondom, ez legyen a stuff legnagyobb negatívuma!
54.
Zoli0507
#53: Biztos sokat tèrdelt :D. Viccet fèlre, a craftolàs (gondolom rengeteg gyűjtögetès is tàrsul hozzà), mellèkküldetèsek.... majd kiderül. A Witcher-be èn szemèly szerint MINDEN gyüjtèsnek, mellèkküldetèsnek, craftolàsnak làttam èrtelmèt. De sok AAA cìmnèl viszont fusztràlò, èrdektelen ès idegesìtő tud lenni. Majd elvàlik hogy sikerült vagy nem sikerült megoldaniuk.

Egyèbkènt az igaz hogy 25òra jàtèkidőt mondanak a fejlesztők? Màrmint a fő sztorira.
53.
amadeusz gyermeke
#52: Miért kap egy kezdő nagyhalat.
52.
amadeusz gyermeke

- Pozitív oldalon minden lap kiemeli a látványt és a szavatosságot. A nagyobb, híresebb magazinok mindegyike el van ragadtatva a nyitott világ felfedezésének élményétől. Emellett pozitívan nyilatkoznak a harcrendszerről.

- Nagy negatívumról általában nincs szó. Pár felület megemlíti a gyűjtögetés / craftolás szokatlanul széles palettáját, mely egyes playereknek frusztráló lehet.

A Horizon százalékos Metacritic arányát - jelenleg - egyértelműen a USGamer 5 pontos értékelése rontja le. Ebben Caty McCarthy, a játékot véleményező teszter-hölgy leginkább azt nehezményezi, hogy unta a craftolást és a melléküldetéseket, amiből szerinte túl sok van. (Caty február 13. óta tagja a magazinnak, ez az első review-ja náluk.)
51.
Aang
#47: Sony védett csapat? Venni kéne egy ps4-et(használtan, olcson találhatsz bőven) és nem irigykedni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...