Ezért csúszik a PC-s Monster Hunter World

  • Írta: zoenn
  • 2018. január 11.
  • Hír
Link másolása
Már nyakunkon vannak a Monster Hunter World konzolos változatai, ám a PC-seknek több mint fél évet kell várniuk a játékra. A producer most elmagyarázza, miért tolták el őszre a számítógépes verziót.

A játék producere, Ryozo Tsujimoto a Gamesradarnak magyarázta el, hogy miért kell őszig várniuk a PC-seknek a Monster Hunter Worldre. A szakember szerint ez lesz a csapat első PC-s játéka, és mivel stabil szervereket és partnerkeresőt szeretnének az anyag alá pakolni, inkább a csúszás mellett döntöttek.

Emellett nem akartak erőforrásokat elvenni a konzolos fejlesztéstől, így ha a Monster Hunter World végre elkészül PS4-re és Xbox One-ra, a csapat teljes egészében a PC-s változatra koncentrálhat.

Ez a platform némi többletmunkát igényel. Míg konzolon ott van az Xbox Live és a PSN partnerkeresője egyfajta pluginként, addig PC-n többet kell dolgozni rajta. Tsujimoto megígérte, hogy megéri várni a játékra, elvégre "nagyszerű, optimalizált élményt" kapnak a számítógépesek a pénzükért.

Segítség a kezdőknek

Bizonyára sok nyugati játékos csak most találkozik először a Monster Hunterrel, amely egyike azoknak a játéksorozatoknak, amelyek büntető nehézséggel és meredek tanulási görbével rendelkeznek. Mivel a Worlddel egy hatalmas játékosbázis érkezik, ezért egy rajongók egy csoportja érdekes kezdeményezéssel segíti a belerázódást.

Az Adopt a Hunter nevű oldalon a zöldfülű játékosokat egy-egy veteránhoz osztják be, akik bizonyára értékes trükkökkel és tanácsokkal látják el a leendő szörnyvadászokat, akár játék közben is. Már lehet rá regisztrálni.

Ne feledjétek: január 19-én indul a Monster Hunter World harmadik nyílt bétatesztje PS4-en. A végleges változat január 26-án esedékes konzolokon.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...