Mozgásban az új God of War

  • Írta: fojesz
  • 2018. március 19.
  • Videó
Link másolása
Habár a hétvégi szivárgások miatt a gameplay jelenetek már ismerős lehetnek, a Sony most végre hivatalosan is kiadta a God of War legújabb mozgóképes kedvcsinálóját. Bónuszként egy fejlesztői naplót is tudunk mutatni.

Folytatódik a Sony médiaoffenzívája, a reggeli tévéreklámot követően élesedtek a God of War új kedvcsinálói és előzetesei. Mi is azon kevés magyar újság közé tartozunk, akik kimehetettek Prágába, hogy végigjátsszák az április 20-án megjelenő PS4-exkluzív első három óráját. A tapasztalatainkról egy kövér cikkben emlékeztünk meg.

Most pedig következzen egy kis mozgóképes kedvcsináló! Az alábbi gameplay videó közel 17 percre rúg, és a játék elejéből emel ki néhány érdekesebb pillanatot. Habár a hétvégi szivárgás miatt ismerősek lehetnek a látottak, ha akkor lemaradtál a felvételről, nem is találhatnál jobb alkalmat a pótlására:

A második videó egy fejlesztői napló, amely a harcrendszerről mesél egy kicsit; Cory Barlog, a játék direktora és Jason McDonald vezető játékmenet-dizájner értekezik arról, hogy miért döntöttek a harc átalakítása mellett, valamint arról is szó esik, hogy milyen változtatásokra számíthatunk:

30.
30.
kexiaxel
Amikor kijött a 360 xenon alaplapos hasznátan vettem és kb egy év alatt 3 ledes lett.Vettem még egyet használtan szintúgy 3led.Majd egy Falcon alaplaposat neki meg a dvd olvasója lett kuka 1.5 év alatt.Igy jutottal el a jasperes alaplapig ami már jól muzsikált.(Nem kevés pénzbe voltak ezek akkor)Így okozva a fanoknak fölösleges pénz kidobásokat. A microfosnak nagy nehezére sikerült javítanuk a gyári hibákat.
Így ismerkedtem meg a Sonyval és egyszer nem okozott csalódást :)
Ennek ellenére nyitot vagyok és minden platformon játszom a nintendó kivételével.
Szeretem a Halot, gears of wart! Viszont a Sony akkora fanatikussággal és figyelemmel rakja össze a játékait, hogy látszik neki már nem csak a pénz kell, hanem a legjobb akar lenni.

#29. Nacon pro controlere olyan mint az xboxos.
29.
29.
RemRoli
#28: #28
Jatszottam a DS4 kontrollerrel is de még arra se tudtam azt mondani hogy na ez igen. De ha megtehetném mind a két konzolt megvenném. :D
HZD-vel is játszottam tettszet es tenyleg komoly :)
Sajnálom hogy MS-ék nem nagyon eroltetik meg magukat mostanaba de bizok bennük.
28.
28.
kamgecam
#25: Jó is az X!
Viszont csak kontroller miatt váltani hiba volt mivel a ds4 kurva jó lett. Abban igazad van hogy a ps3 kontrollere valóban horror volt de a DS4 egészen megújult. Nem hiába dícséri több fps esportoló és tényleg sokkal kényelmesebb, ergonomikusabb mint a DS3. Ég és föld a különbség. Én most gondolkodok egyébként azon hogy a ds4 mellé veszek egy razer rajiu-t második kontrollernek. :)
Az X a nyers ereje miatt jó.Brutálul nézhet ki rajta egy TR amit mondtál, de mégsem tudom rászánni magam a vásárlásra amikor egy HZD még brutálisabban néz ki.
27.
27.
FuRiONight
#24: +1 Ez pontosan így van, tökèletesen megfogalmaztad.
26.
26.
Marcus88
#25: Akkor egészséggel használd!!!
25.
25.
RemRoli
#23: Játszottam régebben egy barátomnál xboxon és meg tettszett egyszerűen. Jobban bejött a kezelése, és sztem a legnagyobb pirospont a kontroller.
A ps-é az xboxhoz képest horror. (Bár ez egyéni dolog de nagyon nem kényelmes sztem)
És azért a Gears of War megfogott meg a Forza is :) na meg ott a Halo (az újjal mondjuk már nem jattszotam)
Volt Xbox One-om most vettem meg az X-et és a Tomb Raider játékon csak amultam bámultam :)
24.
24.
Yonkou
Néhányan annyira vérszemet kapnak amikor a soulsborne játékokkal hozzák párhuzamba az új GoW részt. Pedig tagadhatatlanul érződik a hatásuk ezen a játékon, már csak ránézésre is. Az más kérdés, ha a játék fejlesztőire véletlenül semmi hatással nem volt a soulsborne széria sikere, ezt nem tudjuk bizonyítani, bár maga Barlog említi a Dark Souls-t és hogy nem akarták egy az egyben másolni a játékot, bármennyire is szeretik - ebből szerintem tagadhatatlanul érződik az új GoW stílusára gyakorolt hatása...
Bárki bármit mond, nem lesz egy az egyben soulsborne-like játék, de tagadhatatlanul közelebb áll hozzá minden szempontból, mint a korábbi részek.
23.
23.
Marcus88
#22: És mi vett rá arra,hogy átpártolj?
Mert játékok terén harmatgyengék.
22.
22.
RemRoli
Sziasztok!
Gyerek korom óta az egyik kedvenc játékom. Volt ps 1-2-3-4-em az összes részt végigjátszottam.
Most már átpártoltam xboxra amit nem bánok de azt az egyet nagyon hogy ilyen cím mint a GOW nincs az MS-nál.
Brutál ahogy kinéz és a harcrendszer is tettszik, nagyon bejövős :)
21.
21.
szabolcsguitar
#20: Ne haragudj meg, de ha szerinted a Dark Souls-ban csakis egyfajta játékstílussal lehet sikeresnek lenni (mégpedig a lassú, megfontolt mozdulatokkal), akkor vagy nem ismered a különböző buildeket vagy kettőnk közül nem én vagyok az aki ne játszott volna Soulsborne játékkal. Egyébként az a problémám, hogy a harcrendszer inkább tűnik egy From Soft játékénak mint az eddigi széria bármelyikének (Naughty Dog-os megoldásokkal tarkítva). És ha ezer meg egy játék kölcsönzött elemeket a DS-ből, akkor mit vered a palávert hogyha sokaknak egyből ez jut róla eszébe?
20.
20.
#19: "Azóta vált standard-é ez a séma amióta kijött a Dark Souls" - Duh? Ezt mondtam én is. A fejlesztők folyamatosan tanulnak egymás játékaiból.

"Nem hiszem, hogy komolyan tudod mondani azt, hogy ez a harcrendszer jobban hasonlít a régi GoW-ok harcrendszerére mint a DS-ére." - Semmi ilyesmit nem állítottam (még), ne forgasd ki a szavaimat. Azt mondtam, hogy az általad felsorolt elemek korábban is ott voltak már a sorozatban, és millió másik játékban is. Kurvára nem a Dark Souls sajátja, és attól, hogy az irányítás most pont a DS-ból lett kölcsönözve, ez a játék nem lesz rögtön soulsborne.

De ha már felvetetted, akkor most tényleg ki is mondom: ez még mindig egy GoW, ugyanolyan mindless button mashing lesz (gondolok itt szigorúan a harcra), mint a többi a sorozatban, egy leheletnyivel több mélységgel, picit lassabb tempóval, over-the-shoulder kamerával. De ugyanolyan szórakoztató lesz, eddig is ezért szerettük. A Dark Souls lassú, megfontolt mozdulatokat, erős, aktív figyelmet, türelmet és eltökéltséget kíván, ha a GoW-ral hozod párhuzamba, csak a DS arcade mivoltára világítasz rá - amit te sem akarsz, és mindketten tudjuk, hogy nem igaz rá.

Aki szerint ez a játék a Dark Souls-ra hasonlít, az
a) túl kevés játékkal játszott ahhoz, hogy az ipart kellően ismerve, elegendő tapasztalat birtokában legyen viszonyítási alapja
b) a fenti videókat nem nézte meg
c) nem is játszott még soulsborne játékkal egyáltalán.
d) annak a DS élete első vagy egyetlen játéka (amit kétlek).
19.
19.
szabolcsguitar
#16: Azóta vált standard-é ez a séma amióta kijött a Dark Souls (pontosabban a Demon's Souls). Nem hiszem, hogy komolyan tudod mondani azt, hogy ez a harcrendszer jobban hasonlít a régi GoW-ok harcrendszerére mint a DS-ére, igaz Last of Us féle bunyókkal fűszerezve.
18.
18.
Marcus88
Nem tudom miért hasonlítják a Dark Souls-hoz,mikor azon kívűl,hogy a hátától mutatja semmi közös nincs benne.
Lassabb a harcrendszere a DS-nak.
Színvilága szinte nincs,csupa szürke az egész.GOW-nak gyönyörű a színvilága.
Stbbb....Teljesen más világ a kettő!

Nekem semmi bajom nincs a DS-al,aki szereti játszon vele,de felesleges összehasonlítani a kettőt! Nekem eszembe nem jutott volna,ha nem robbant volna ki a vs háború.
17.
17.
silkgoat
#6: Akkor Te jol beszelsz angolul es ertetted amikor azt mondta, hogy nem akartak dark souls-os jatekot bar tisztelik, majd vegignezted a videot, mert ugye onnantol bemutatja a video, hogy miert nem dark souls-os a jatek. :D
16.
16.
#14: FPS-ekben meg mindig a jobb ravasszal lősz, versenyjátékokban azzal nyomod a gázt. Szinte minden játékban X/A-val ugrasz. És akkor mi van? A videojátékok írányítása ma már teljesen általánosított, a legtöbb stílusra külön jól működő séma létezik. Korábban a négyzet-háromszög/X-Y (néha press/hold) volt a light és heavy attack a megszokott. Ez az új kiosztás jobban kézre áll, ezért egyre többen veszik át. Pl. a For Honor, AC Origins is ezt használja. Ettől még köszönőviszonyban sincsenek DS játékokkal, és a GoW is alapjaiban különbözik.

Ugyanez a mechanikákra is igaz, viszont én ezt sem érzem relevánsnak. Javíts ki, ha tévedek, de a Dark Souls nem attól Dark Souls, hogy van benne pl. parry meg dodge. (Egyébként de, a korábbi GoW-okban is volt mindkettő, meg light/heavy is.) Az Arkham Asylum meg egy olyan harcrendszert talált ki, amit már számos játék megörökölt, mégsem a Batmannel azonosítjuk őket.

Az új GoW egy lineáris, story-heavy, karakterközpontú játék, a The Last of Us-hoz sokkal közelebb áll, mint a Dark Souls-hoz. Sőt, ami azt illeti, nekem a Prince of Persia is előbb jutott eszembe.
15.
15.
kamgecam
#12: Ds-el játszani kell nem nézegetni ahogy a GoW-al is...
14.
14.
szabolcsguitar
#13: R1 light, R2 heavy, ha lenyomva tartod akkor charge attack, parry, dodge. A Dark Souls előtt is lehet, hogy ilyen volt a mechanika a játékokban, nekem nem ugrik be, de a fejlesztők is utaltak rá a combat overview videóban.
13.
13.
Én nem is értem miért jut bárkinek eszébe a DS-hez hasonlítani. Ég és föld a két játék.
12.
12.
kexiaxel
Néztem a Soulsból sok orányi gameplay anyagot (nagyon unatkoztam) utána próbáltam ki és a véleményem nem változott.
Többen is játszottunk vele haverok a véleményünk ugynaz.GOW elletétben ami az epikusság magas fokát képvéseli.Nagyon kevés játékban van meg ez!
8.
8.
kexiaxel
A Dark Souls lasabb és kevesebb kombinációt tartalmazó játék, 0 kivégzési elemmel.Sokkal kidolgozottlanabb.Kb 2 órát játszottam vele és töröltem is.A god of war viszont best number 1! Attól, hogy Kratos hátamögül követed az eseményeket és itemeket guberálsz még nem Dark Souls ez a játék!
6.
6.
FuRiONight
A jàtèk címe akàr Dark Souls: Kratos Edition is lehetne.
4.
4.
Marcus88
A jóból is megárt a sok,de ezzel nem lehet betelni!!!

Jók a mai visszajelzések,akik kipróbálhatták és ez a 16 perces videó is brutális.
3.
3.
Duken
Azt hiszem elcsöppentem.
2.
2.
pucu9011
Még még még még még, ennyi nem elég
1.
1.
A próbakör végére nem volt elég kitenni? :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...