Nyílt világú Star Wars-játék a láthatáron?

  • Írta: sirdani
  • 2018. március 26.
  • Pletyka
Link másolása
Az EA Vancouver álláshirdetésében olyan szakembert keresnek, aki elsősorban a projekt online funkcióin dolgozna. Elképzelhető, hogy a korábban törölt Visceral-játék újragondolásáról van szó?

Az EA Vancouver pár napja napvilágot látott álláshirdetése szerint a vállalat vezető online mérnököt keres egy nyílt világú Star Wars-játék fejlesztéséhez. A munkaköri leírás szerint az EA által keresett ember "egy veterán csapathoz csatlakozhat az online infrastruktúra tervezési, design és kivitelezési feladataiban".

A leírás szerint a sikeres pályázónak elsősorban az online funkciók elkészítése lesz a feladata, így többek közt a matchmaking rendszer felállítása, az online élő szolgáltatások és a szerver-host közti adatcsere biztosítása. Továbbá a hálózati funkciókért felelős csapattal is együtt kell dolgoznia, hogy képesek legyenek fenntartani "nagy forgalmú szolgáltatásokat egy multiplatform játék számára".


A fejlesztés alatt álló Star Wars-játék címét nem közölték, ám mivel a hirdetésből kiderült, hogy a projekt számos online funkcióval fog rendelkezni, így nem kizárt, hogy a Visceral félbeszakított Star Wars-játékának újragondolásáról lehet szó. Tavaly októberben ugyanis az EA bejelentette, hogy bezárja a Visceral Games stúdiót, és a csapat Star Wars-játékának fejlesztését is más irányba folytatják.

A Visceral alkotása alapjában egy történet központú akció-kalandjáték lett volna, ám miután az alapkoncepciót játékosokkal tesztelték, az EA arra jutott, hogy inkább újratervezik az egészet annak érdekében, hogy egy "átfogóbb élményt hozhassanak létre, mely több lehetőségnek ad teret".

A döntés azért is érdekes, mert a történeten eredetileg az Uncharted forgatókönyvírója, Amy Hennig dolgozott, ám a kiadó tapasztalatai szerint a játékosok számára az online lehetőségek a legfontosabbak, így komoly változásokat eszközöltek. Ezzel párhuzamosan másik akció-kaland Star Wars-játék is készül a Respawn Entertainment kezei közt, feltételezhetően 2020-as megjelenési dátummal.

10.
10.
daenath
Mar lassan csak multi/online jatekokat fog gyartani az EA! Pffff....
9.
9.
XuChi
“ kiadó tapasztalatai szerint a játékosok számára az online lehetőségek a legfontosabbak “

Meg a nagy a l@faszt! Only Single. Kell a francnak a multi baromkodàs!
8.
8.
Chrysh
#7: 3 év távlatában csak a Cyberpunknál állja meg a helyét az állításod, ugyanis, mindegyik esetben legalább vmi hírt adtak magukról vagy egy kis teasert beköhögtek, a Visceral-féle Star Warsról tényleg semmi hír nem volt, és ez nem isbiztos, hogy követendő példa kell, hogy legyen.

Apró aktualitás, de nézd meg, hogy a nagy kuss közepette a System Shock felújítása hogy halad. Persze azt mondják, hogy csak "lassan halad", de nagyobb az esély arra, hogy felélték az összes tartalékukat.
7.
7.
Zoli0507
#4: Az hogy egy "tetves" trailert sem adnak ki az nem feltètlen vèszjòslò. Erre van nem egy pèlda, W3, Uc4, DS, Nioh, God of War, HZD,..... vagy a kèszülőben lèvő Cyber Punk amiről a CDPR le is nyilatkozta hogy kizàròlag akkor èrkeznek a trailerek ha a jàtèk teljesen kèszen van ès majd egy az egybe zùdìtjàk az emberek nyakàba megjelenès előtt.
5.
5.
kirschakos
Na, ez is valami online cucc lesz fogadni mernék :S
4.
4.
LexerTheFirst
#2: Tudod a Visceral SW játékát elvileg 3 éve fejlesztik. Akkor jelentették be hogy lesz. Szerinted nem vészjósló hogy három év alatt egy tetves trailert nem adtak ki? Nem védem az EA-t, dehogy, amit csináltak az tényleg lehúzás volt a Battlefronttal (mind a kettővel), de attól hogy most ő a hate-brand attól még lehet hogy ebben az esetben nem ők hibáztak. Valószínűleg falta a projekt a pénzt, és sehova sem haladt 3 éve így lefújták. Ennyi, ha nagy kiadó elnöke lennél akkor te is ezt tetted volna. A Visceral pedig már sok szar játékot csinált, így pápá lett a menedzsmentnek, a fejlesztőket pedig átcsoportosították máshova.
3.
3.
Matt8888
Mekkora forma lenne, ha egy GK-tól jelentkezett felhasználót vennének fel, aki egyenesen tudná a híreket szállítani ide smiling-face-with-open-mouth-and-smiling-eyes_1f604.png
2.
2.
mdr88
“A Visceral alkotása alapjában egy történet központú akció-kalandjáték lett volna, ám miután az alapkoncepciót játékosokkal tesztelték, az EA arra jutott, hogy inkább újratervezik az egészet”, mert a játék talán túl könnyen megállta volna a helyét önálló egyjátékos kampányával, ami nyilván tönkretette volna a mai játékosok élményét. “Annak érdekében, hogy egy "átfogóbb élményt hozhassanak létre, mely több lehetőségnek ad teret" telepakolják majd a játékot csupa csodálatos online tartalommal, mint pl. a mikortranzakciók, lootboxok... stb. Mert mint tudjuk a mai játékosoknak erre van szüksége. Az EA-nek meg a pénzükre.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...