Februárban a Fortnite uralta a digitális piacot

  • Írta: zoenn
  • 2018. március 31.
  • Biznisz
Megérkezett a Superdata elemzése a digitális játékpiac februári teljesítményéről. A free-to-play és a közösségi címek kicsit visszaestek, miközben a prémium PC-s címek eladásai nőttek. Az új Call of Duty és a Fortnite volt a legnépszerűbb játék.

A Superdata legfrissebb jelentése szerint a globális digitális játékpiac februárban 6 százalékkal, 9,1 milliárd dollárra nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest. Érdekes, hogy a közösségi, előfizetéses és a free-to-play PC-s címek népszerűsége csökkent, ellenben a prémium PC-s - vagyis a ténylegesen megvásárolható játékok - piaca 33 százalékos növekedést mutat.

A digitális eladások 21 százalékkal nőttek az Egyesül Államokban, köszönhetően a Call of Duty: WWII-nek (ez volt a legkeresettebb konzolos játék is) és a Fortnite: Battle Royale-nak. A free-to-play PC-s címek iránti érdeklődés ugyan 4 százalékkal csökkent, viszont az alapból ingyenes konzolos játékok piaca 359 százalékkal ugrott meg, ami elképesztő teljesítmény. Természetesen itt is a Fortnite dominált. Az Epic alkotásának már most több havi aktív felhasználója van, mint a Grand Theft Auto V-nek.

A PUBG tovább menetel előre, februárban 2,5 millió példányt adtak el belőle. Noha a PC-s verzió iránti érdeklődés csökkent, a veszteséget az Xbox One-os verzió kompenzálja. Az Overwatch is jól áll a Battle Royale-dömping ellenére, ami nagyrészt a mikrotranzakcióknak és a folyamatos támogatásnak köszönhető.

Ezek voltak a legnépszerűbb játékok februárban világszerte:

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...