Komoly változások előtt a Call of Duty: WWII

  • Írta: sirdani
  • 2018. április 8.
  • Letöltés
Korlátlan sprinttel fut be az új frissítés a világháborús FPS-hez. A készítők újragondolták az egész „Division” rendszert, és egy teljesen egyénre szabható alternatívát próbálnak készíteni a játékosok számára.

Jövő héten kezdetét veszi a Call of Duty: WWII divíziórendszerének minden korábbi tulajdonságát elsöprő átalakítása. Az újítások célja, hogy az előre megszabott fejlődési irányt egy kiegyensúlyozott testre szabhatóságon alapuló rendszer váltsa fel, mely sokkalta jobban alkalmazkodik minden játékos egyedi stílusához.

Az egyik legfontosabb újítás ennek megfelelően a skillrendszert érinti; az olyan eszközök, mint a hangtompító, a gyújtólőszer, a puskára erősíthető bajonett, a géppuskákhoz rögzíthető támaszték (bipod) és a pisztollyal együtt használható taktikai kés ezentúl a fegyverkiosztásnál elérhető felszerelés része lesz. Ugyanígy a mesterlövészek speciális képességei is minden egyes karakter által elérhetőek lesznek.

Mindez lehetőséget teremt a készítők számára, hogy a divíziókat jobban elkülönítsék egymástól, hiszen a felszabadult helyekre számos új képességet tesznek elérhetővé.

Az „armored” és a „expeditionary” divíziók népszerűtlenségén is kíván javítani az új rendszer: mivel rendkívül kevesen használták a speciális taktikai felszereléseket és a rakétavetőket, eltávolították a „Bang” alapképzést, melynek a helyét a módosított „Launch” vette át, így lehetőséget teremtve az említett felszerelések másodlagos fegyverként való alkalmazására.

A játékmenetet talán legjobban módosító újítás a korlátlan sprint bevezetése minden karakter számára, mivel a készítők úgy látták, hogy a korábban alkalmazott korlátozott sprintelés nem tartalmazott semmilyen előnyt a játék számára, csak felesleges megkötés volt.

A változtatások április 10-től lépnek életbe minden platformon, egy napon a többek közt egyiptomi térképet is felvonultató War Machine DLC PS4-es megjelenésével, mely az exkluzivitási időszak lejárta után megjelenik PC-re és Xbox One-ra is.

4.
logic5
#3: +1.. De ez itt nem a politika helye... Persze "cheaterekkel" nem nehéz nyerni :D
3.
Beniciodeltoro
A tegnapi 2/3 rendesen odab*szott, legalább van ma egy jó hír. :(
2.
shatterhand
Igazabol ezt ugy kell nezni,hogy akik eddig codoztak azok megszoktak egy tempot, egy sebesseget (amit lehet szidni a jetpack miatt,de annak hianyaval kurvara lelassult a jatek).
A HQ jo otlet, csak ugye felesleges hulyeseg. Egy szimpla menu helyere belepett egy percekig tarto rohangalas, toltes.
Division es perkek korlatja is tok felesleges volt.
Az activisiont lehet utalni,de itt legalabb folyton figyelik a jatekosok statjait, kikerik a velemenyuket twitteren es aszerint halad a sorozat.
1.
A Jeti
Na ez már így jól hangzik. Páran kiéghettek ezen a - futok 5 métert, lefulladok, futok 1 métert, lefulladok... - sprint rendszeren, ha változtattak rajta. Ha hozzá mernek nyúlni a pályákhoz is (mert most az lesz a probléma, hogy a picsányi pályákon végigszánt mindenki) akkor sokkal jobb élményt fog nyújtani mint a mostani formájában.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...